Redaktionschef
2007-10-25 09:06
Aktuell Whoa MP3: Kapten Röd - Trasig
Ny musik upplagd på startsidan! Låten har funnits på myspace ett tag, men är säkert många av er som missat den. Enjoy! __________________________________________________Kapten Röd - Trasig
Reggaeprofilen Kapten Röd släppte albumet "Stjärnorna Finns Här" tidigare i år och befinner sig för närvarande ute på höstturné tillsammans med Svenska Akademien . Här bjuds därför på den nya, egenproducerade singeln "Trasig" till alla på whoa.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Moderator
2007-10-25 09:15
Nej fy fan vad underbart att ni valt den här låten som veckans här på whoa.nu Detta kan vara det bästa valet ni någonsin gjort! Texten, beatet, mixen & sången är så sjukt jävla fett så jag vet inte vad jag skall ta mig till, genialiskt skulle jag vilja säga. Kapten Röd är verkligen i en klass för sig när det kommer till musik... Ni gjorde min dag, nu skall jag iväg och ha ljudteknik! Upp nu för fan, sov inte på detta!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
är detta samma version som den på plattan?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
...frågar jag eftersom jag inte har möjlighet att inte lyssna nu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2007-10-25 11:13
skulle det inte vara exklusiva mp3's? han spelade den här på URF i år.
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Detta kan vara det bästa svenska veckans mp3, så gudomligt bra den är !
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Redigt bra, hade väntat mig något mer exklusivt dock!
Hokkar gärna på Collab!
Riktigt bra låt.
maybe you might be more than just a one night lady<br>
hur bra som helst och he la skivan är lika bra
Redaktionschef
2007-10-25 13:25
PuGe och DavidDenTuffa > ja, vi försöker att alltid släppa exklusiva grejer, ett missförstånd mellan oss och swingkids (skivbolaget) ligger bakom denna företeelse.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Detta är en special radioedit dock som bara whoa fått och radio får nästa vecka!
www.swingkids.se
längtar efter lite nya hip hop och grime beats ifrån mannen by the hood 414...
tack för låten...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Shit vilken jävla skön låt, rösten gör så man för gåshud.
Hela skivan är helt outstanding men hade hellre sett Mördare om veckans mp3a. Får gå och leta upp skivan o spinna den ett par timmar, var ett par veckor sedan o det är redan sommarnotalgi :)
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
kapten röd är grym. 29 mars tycker jag är galet mkt bättre. 1 november, ses i Lund :]
Kul att man ger en riktig musiker en chans!
Det här är den bästa låten någonsin som varit veckans-mp3a synd bara att man redan har lyssnat sönder den när man köpte skivan :)
DIF!
Kul att denna låt dök up! Riktigt bra låt, likt som alla andra på plattan.
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
Producent
2007-10-25 18:47
Yeah så jävla nice! Hela skivan är GULD!
Producent
2007-10-25 19:22
Hade tråkigt en kväll för någon månad sedan så jag gjorde en remix på denna låt.. Lite Drum n Bass =)
Finns att lyssna på
här Tja!
/ JOHNIK / Producent och Beatskapare / Göteborg /<br> http://www.johnik.com
Rätt old väl?.. iaf den är härlig, men uttjötat
Don't!
Fyfan va tung, riktigt riktigt fet!
Klockan är tio över tio.
Den här är ju riktigt dope!
Sen måste jag säga att alla borde ta och köpa hans platta.
the fire feeds on faggets
tungt som få inom svensk musik
denna låt har jag redan haft i en månad typ:P tycker låten stjärnorna finns här är MKT bättre!
Ojoj, surprise. Happy surprise! Riktigt bra låt!
Riktigt fet låt, har dock lyssnat på den ett tag nu.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
ruggigt fett, skönt att ni plockade just den
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Ruggigt bra shit, ska chekca in albumet...
Crime Pays, ask the Rothschilds!
denna e bra, om det nu är den från plattan...
pumpats mkt o högt!
Det var inte jag, det var han som sprang!
"ni Hatar mig" med vigge, styrka och maki.. vilket jävla häftigt beat, skit bra rapp samt text. jag avgudar låten, skitkool
Medicc&Patten
Asså, tyckte det var fett och allt. Satt ju där det skulle, men inget speciellt i mina öron. Inget jag höjde ögonbrynen över, men men. :)
One in a milli-on.
Fyfan, måste varit den skönaste låten jag hört! perfekt beat, perfekt mix! Peace!
Signatur?
den här e riktigt fet, den har hängt med hela helgen & kommer fortsätta med det!
Riktigt bra låt faktiskt!
Redaktionschef
2007-11-01 02:58
1977 downloads och en massa plays på mediaspelaren.
Grymt bra låt! Mycket tänkvärt budskap! Go Kapten go!
Dubchild www.reggaetravel.se ~ www.reggaeforum.se ~ www.pezdorado.com
Lätt fetaste låten från skivan. Du som hade gjort en drum&bass mix på den. Big up dig, den va wicked
SOUNDCLOUD.COM/ODIGGITY
Kapten Röd skönaste reggaen på svenska någonsin. hoppas hela mainstreamsverig hoppar på skutan nu Hela soundet e galet bra och lyriken, oufffffffffff.. e rätta ordet att beskriva de på.
verkligen fet D'nb mix!
45 clash är fett underskattat
har lyssnat på denna låt i några dagar nú och det är nått av det bästa jag har hört i år.. big UPP!
Berre, Småkåt som en pedofil..
Underbar, finns dock mycket mycket bättre låtar på skivan. Ta t.e.x " Ta inga order " störtskön låt, alla låtar på skivan är hur bra som helst, GO N GET IT! Peys!
Riktigt nice.. Men tyvär så kan man itne ladda ner den från whoa atm... Hopppas det går snart :D