I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-07-19 00:26

Fylla MP3??

Ska iväg och vill fylla 30 gig med tunga låtar.  så alla låtar( nya) som ni lyssnar på nu! 

2007-07-19 01:05
Chuck Fenda - Gwaan Plant
Pressure - Love and Affection
Ras Attitude - Royal Bless
Jah Mason - Wheat And Tears
Natural Black - Give Thanks and Praise

Enjoy!

PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"

2007-07-19 11:10
cocoa tea
to far from home
cocoa tea
biological warfear
cocoa tea
new world order
collie buddz
blind to you haters
mr vegas
gangsta law

finns mycket bra just nu
csavargo från ruff runkers

2007-07-19 13:56
såg just collie budds tunga låt på mtv, som efteråt alrig mer ska spelas.
Han gör en dunder låt som bara handlar om ganja, sen säljer han sig som prostituerade brukar göra.
snubbarna på mtv fixar en video, BANG sen har hela betydelsen med låten försvunnit.
dom såg den åt den spottade ut den i skitträsket som är denna världs musiktycke.

bajs
Uppsala Roots & Culture
Uppright Musicant

2007-07-19 21:32
ProsaQ, antar att du tänker på Come Around? Såg den för någon månad sedan på mtv eller ztv och till min förfärana märkte jag att de hade censuerat låten och därmed tagit bort hela meningen med låten.
 biffko to di world

2007-07-19 22:17
Prosac, han gjorde videon långt innan låten var en hit...
Jag förstår fan inte hur skitnödiga snubbar som du tänker, det är ju aldrig artisterna som spelar sönder sina låtar i komersiella radio/tv kanaler, fukk ska dom göra, ringa BET och typ:
-Hey, det här e collie budzzzz, kan ni möjligtvis spela min låt lite mindre på er station, jag är rädd att dom inte kommer tycka jag är äkta i sverige om ni spelar den för ofta...

2007-07-20 12:30

nej, menade ju såklart som du också hade fattat om du inte var så pissnödig att en låt som har ett budskap i form av just det som låten har, inte ska vridas till en MÄNGD annat skit.
men du gillar ju sånt så, skitsamma.

Uppsala Roots & Culture
Uppright Musicant