gratis mixtapes/albums ?
tänkte starta en tråd där folk gärna kan lägga upp länkar till gratis reggae mixtapes och albums :)
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ziggi - Blaze It är en banger! PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
den va najs ;D .. nån fler ?
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
soft ;D
Schysst trad!! Har inga länkar just nu men lovar att posta sa fort jag e hemma igen...
Wala bok wala bok.. som o dem talk..
Boss Sounds - Reggae Scorcher.
JättenFinn Finns det tracklist till Computer style nånstans? 80-talets digital dancehall är nog människosläktets största milstolpe hittills.
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
fredrickson: vol. 2 1) Little Kirk - Screechy Across The Border (Ruddy's LP) 2) Everton Chambers - Hold Yuh Corner (Parish 12" - reissue Embarassed ) 3) Carl Meeks - Red Eye Lover (Redman LP) 4) Superblack - Rising Star (Firehouse 7") 5) Dilly Dally - Nuh Love The Robin (Parish 7") 6) Colorman & Jackie Knockshot - Kick Up Rumpus (Creation 7") 7) Conroy Smith - Love Affair (Jammys 7") 8 Bobby Melody - Bribe And Use (DEH DEH 7") 9) Little Kirk - Don't Touch The Crack (Jammys 12") 10) Tony Tuff - Careless People (Redman 7") 11) Robert Ffrench - Come Fresh Again (Parish LP) 12) Mikey General - Yuh Betta Know (Digikal LP) 13) Sugar Minott - Rags To Riches (Yammie LP) 14) John Wayne - Mi Nuh Response (Firehouse 7") 15) Conroy Smith - Nah nuh loving (red apple 7") 16) Hopeton Junior - Hard Fi Get (ujama 7") 17) Chicken Chest - Ragamuffin Selector Pt. 2 (ayola 7") 18 Lecturer - Money (black solidarity 7") 19) Junior Frost - Lyrics degree (dignitary 7") 20) Wayne Palmer - Hell Inna Town (Waterhouse 7") 21) Carl Meeks - Have Some Mercy (Superpower 12") 22) this one I've promised to keep to myself 23) Little Kirk - Weed Them Out (Shocking Vibes 7") 24) Carl Meeks - Danger (Redman 7") 25) Conroy Smith - Dancehall Posse (Kemarley 7") 26) Chuck Turner - Bubbling (Dennis Star 7") 27) Screwdriver - We Rule (Dennis Star 7") 28 Lilly Melody - No Pressure Me (Firehouse 7") 29) Pad Anthony - born lover man (taurus 7") 30) Little John - Gal Yu Mud Up (Waterhouse LP) 31) prince junior - crucial boy (live & love LP) 32) King Kong - Can't Ride Computer (Jammys LP) 33) John Wayne - Love it a Kill Me (Firehosue 12") 34) Little John - Ya Ho (bum rock 7") 35) Junior Delgado - Illegal Gun (Moodie's 12") 36) Frankie Paul - Certain Kinda Rhythm (Redman LP) 37) Carl Meeks - Without Your Love (Redman LP) 38 Hopeton Lindo - Territory (321 Strong 7") 39) Everton Chambers - Run Run (Parish 7") 40) Little Kirk - Wanted To Be (Ruddy's LP) 41) Junior Delgado - Hot Stuff (Fashion 12") 42) Anthony Red Rose - Gwan Talk (Firehouse 7") 43) anthony malvo - cant stay a gal (parish 7") 44) King Everald - Bad Girls (Jammys 7") 45) Dennis Brown - The Exit (live & love LP)
www.GiantSounds.com
Tusen tack! Strrictly big chunes
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
soft me lite album å sånt :)
det är inte nån som kan länka till "Reggaepropaganda #1"? snajs isf! fridens!
död åt bill o´reilly!
Graffare
2007-07-10 11:47
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
www.combatsound.com Barhäng med Combat Sound på Pleasant varje månad!
JättenFinn: Har du tracklist till Computer Style Vol.1?
Sjuka samhällen skapar sjuka människor<br>
Jag släpper mitt mixtape "Strikkly Roots Mix vol 1" så fort jag fått fler omslag levererade.. kan hämtas gratis på CD hos Skank, Recognize, Shooz och B Famous , mer info finns på min presentation, förhoppningsvis finns de att hämta denna eller nästa vecka. <<<<<<<<<<<<<<<
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
Ser också fram emot Nuttydreads vol. 2 Upp och hoppa.. första var överfet! Boom boom!
check out
LATIN KULTA Där finns två mixtapes och et tredje är på ingång.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kaos Big up att du länkar Bandulu mixtape! Blessed!
btw ny tape på gång och en ny låt är skriven och ska spelas in i dagarna!
Kärlek!
DillSound like whoa.... för mer info: maila eller gör nåt annat
jahfar skönt att höra något som kan sprida sol i den regniga sommart =)
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
lägg upp mero m nån har :)
är det bara jag som har problem att ladda ner Rebel Youth Family tapet?
död åt bill o´reilly!
jorek: 1. delroy williams - mix up (12") 2. little john - do it for me (jammys 7") 3. rudo - she done with it (jammys 7") 4. barrington levy - come (jah lifetime 7") 5. horace ferguson - no touch the general (ujama 7") 6. hopeton junior - remember jah jah (carter music 7") 7. spliffy dan - jah bless (rockers 7") 8. yami bolo - jah made them all (techniques 7") 9. conroy smith - original (powerhouse 7") 10. sophia george - lazy body (windsor 7") 11. brian and tony gold - pass the dubplate (jammys 7") 12. anthony red rose - bangarang aka bang ga wrong (firehouse 7") 13. king kong - aids (firehouse 7") 14. anthony red rose - can't knock we (firehouse 7") 15. horace andy - give me some money (jammys LP) 16. wayne smith - come along (jammys 7") 17. king kong - run from progress (thunder bolt 7") 18. peter metro - the don (rosie uprising 7") 19. anthony red rose - under me fat thing (firehouse 7") 20. courtney melody - ninja mi ninja (firehouse 7") 21. chicken chest - ragamuffin selector (oneness 7") 22. carl meeks - raw born rub a dub (photographer 7") 23. conroy smith - do good (dennis star 7") 24. king kong - babylon (firehouse 7") 25. cocoa tea - boops fi dem (harry j 7") 26. conroy smith - dangerous (jah life 7") 27. conroy smith - dollar van ride (jah life 7") 28. carl meeks - weh dem fa (redman 7") 29. tippa lee and rappa robert - no trouble we (redman 7") 30. conroy smith - model pon me (redman 7") 31. courtney melody - bad boy (techniques 7") 32. jack wilson - chuck it (unity 12") 33. eccleton jarrett - rock them one by one (jammys) 34. horace andy - live a good life (jammys LP) 35. cocoa tea - young lover (jammys 7") 36. conroy smith - sugar me (superpower 12") 37. carl meeks - hey bad boy (redman LP) 38. junior reid - banana boat man (JR 7") 39. chuck turner - trying to conquer i (crat LP) 40. steve knight - blow your nose (riddim force 7") 41. conroy smith - poor people a suffer (jah lifetime 7") 42. hopeton lindo - ghetto tenement yard (jammys 7") 43. anthony red rose - tempo (firehouse 7") 44. king everall - i found love (jammys LP) 45. selah collins - pick a sound (unity 12") 46. horace ferguson - sensi addict (ujama 7") 47. rod taylor - never stop loving you (education 7") 48. wayne palmer - see me yah (firehouse 7") 49. nitty gritty - run down the world (jammys 7") 50. trevor levy - nah run from no clash (taurus LP) outro: lloyd hemmings - rude boy (firehouse 7")
www.GiantSounds.com
kolla million vibes myspace
Some people consider me crazy. I don't like that word.<br> It leaves a acrid taste when spoken.
Till er som har problem att tanka från vår sida, här e direktläkarna: http://www.rebelyouth.se/music/RYF%20Mixtape%20I%20-%202007.rar http://www.rebelyouth.se/music/Cricket%20MinTid.rar
EarlRiddims - Rebel Youth Family Tanka våra album gratis på http://www.rebelyouth.se
Graffare
2007-09-05 11:25
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Oki här ett som kanske inte är dom allra senaste låtarna men det är trevligt att dom blandar in lite gwada-grejer..
San Ped Tan Mixtape
Oki ett till.. (inte superroligt kanske men det är iaf gratis..)
Scopes Reggae Picks 9 tracklist:
01 - BEENIE MAN - GIVE IT UP
02 - MR.VEGAS - LET DEM REST IN PEACE
03 - VYBZ KARTEL - PREE DEM
04 - BLACK BLINGAZ - WE A TEK WEH WESELF
05 - CHRIS BROWN, ELEPHANT MAN - WALL TO WALL RMX
06 - RHIANNA, VYBZ KARTEL - UMBRELLA RMX
07 - MUNGA - WINE PON IT
08 - MAVADO - BORN n RAISED
09 - JAH CURE - TO YOUR ARMS OF LOVE
10 - STEPHEN MARLEY,SNOOP DOG,JR GONG - TRAFFIC JAM RMX
11 - ELEPHANT MAN , SHAGGY , BUSTA RHYMES - THIS IS DA WAY WE ROLL (REMIX)
12 - BRASCO FT MAVADO - INFORMER
13 - MAVADO - DEM BWOY DEH NUH BAD
14 - BUSY SIGNAL - SLIP OUT
15 - SEAN PAUL - PICK IT UP DROP IT
16 - KADILLAC DANCERS - GULLY SLIDE
17 - MERITOL FAMILY - LOVE DANCING(fast vers.)
18 - MUNGA - GANGSTAS DO THEM OWN TING
19 - MIMS,S.KINGSTON,VEGAS,KARTEL - LIKE THIS
20 - RHIANNA,ELEPHANT MAN - UMBRELLA
21 - BUSY SIGNAL,MUNGA - NUH FRAID A NUH BWOY
22 - BUSY SIGNAL - NAH GO JAIL
23 - BUSY SIGNAL - PON DA EDGE
24 - COLLIE BUDZ - UMBRELLA
(ps. varför har d blivit fett jobbigt att klistra in saker?)
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=batch_download&batch_id=bXBZYlJRaFJVbTgwTVE9PQ LadyLouise & David från RoughLynx in action !
45 clash är fett underskattat
lägg upp den igen axxel
45 clash är fett underskattat
ska nog tanka lite senare ikväll :) nice
grek
www.yayo.se lägger up nya mixtapes ibland
Hittade en cd med en mix som jag tror jag spelade in 2006. Nivåerna är som om är och licks är pålagda i efterhand. Håll till godo och
missa inte Combat Sound's gästspel hos Ras-I-Door i hans Reggae Jam , idag söndag 30/9 16.00-18.00 på
vibes46.com !
Combat Sound Mix
www.combatsound.com Barhäng med Combat Sound på Pleasant varje månad!
visa länkar funkar ju inte ens!
"If you know not Jah...you know not love ´cause Jah is love"
nån som vet meeeer? ::)
Ok, jag har en ca 8 minuters mix i slutet på mixtapet
NBS Radio. Ladda ner här! Jag upptäckte efter releasen att jag gjorde mixen lite väl hastigt och ett par små misstag smugit sig in.. Så ladda ner och gnäll ;)
Men det är coola mash-ups. Spår nr 17 är mitt bidrag.
@fragetecken Asså tråden startades ju för typ tre månader sen så det är väl inte såå konstigt. Man kan ju inte ändra på sina inlägg heller på det här stället annars skulle man ju kunna uppdatera länkarna etc..
jag vet men dom flesta funka inte då heller.
"If you know not Jah...you know not love ´cause Jah is love"