I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
"Who the motherfuckin' bawse?"
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
Oj, jag såg inte att No Bones No Blood var postad redan... Grym låt i alla fall.
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
You are the one who go get the OG´s, im the one who the OG´s go get.
Vad är meningen med tråden? O.o
You already know, den e on lean!
Är det så svårt att fundera ut? tipsa om reggae videos.
You are the one who go get the OG´s, im the one who the OG´s go get.
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
Oj, Blondy stavas det ju
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
"Who the motherfuckin' bawse?"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
http://www.youtube.com/watch?v=AoTS_VqOiOM Reggae All Stars - All Star Anthem Med Marlon Asher, Prophet Benjamin, King David, Million Voice med fler riktigt fet.
DIF!
www.myspace.com/juniornatural
Vi blir aldrig som dom från stan!
Cripplarn X0 Bra grejer där! Den här tråden var ju inte från igår, men det vore kul om den fick leva lite till. Ska se om jag hittar nåt kul att lägga upp sen...
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
There is 6 million ways to die, but only one to live
Jah Sun Feat. Ras Attitude , Lutan Fyah - No Bones No Blood skadat att jag aldrig har hört denna låten. :S big up !!!
There is 6 million ways to die, but only one to live
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
Ranking Toyan on Volcano sound, Kingston, JA - 1984
AUGUSTUS PABLO - KG'S HALF WAY TREE
Burro Banton på samma PNP-rally 1986 är så sjukt grymt, kanske bäst av allt på hela Youtube. Blundar och köttar sönder, ett huvud högre och ett kakfat större mun än alla andra. Samma när Early B kör A Tribute to Bob Marley, nån gammal skruttig VHS-rip så man bara hör trummorna typ, riktigt promenad-tempo. Orkar inte länka, sorry... fantasin!
Vi blir aldrig som dom från stan!
louie lepkie såklart. kände i efterhand att något stod fel till, har ju tamigtusan skivan.
Vi blir aldrig som dom från stan!
Cripplarn X0 Här har du Papa Burro på PNP-rallyt, det liras Tenor Saw i början men efter det kommer han in...
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
danke, danke
Vi blir aldrig som dom från stan!
För the junglist massive på whoa:
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dennis Brown intervju å lite nice sång. Lyssna på Autumn Leaves...WOW!!
Lite nice Burro Banton.
Live med The Itals - Jah Glory
Christ love!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vi blir aldrig som dom från stan!