Westcoast soundclash i Göteborg 16 maj!
Swedish massive! Tävlande: Rough Lynx (GBG) Million vibes (Malmö och segrare 2006) Boomsound with Rastott vi håller clashen till sounden från denna sidan av sverige. clashen äger rum på pustervik 16 maj. Så vilka tror ni på?
www.swingkids.se
Flyer: http://www.pezdorado.com/irf/image/flyers/07-05-16_soundclash.gif
Dubchild www.reggaetravel.se ~ www.reggaeforum.se ~ www.pezdorado.com
Dubchild www.reggaetravel.se ~ www.reggaeforum.se ~ www.pezdorado.com
Grymt! Hade det inte varit på en onsdag hade jag åkt ner och kollat.
www.combatsound.com Barhäng med Combat Sound på Pleasant varje månad!
Kommer att bli grymt! Alla som snackar om hur död clashsceneen är osv...se till att dyka upp den 16... Bless!
FRSound
Chris Boss. Det e röd dag dagen efter!
SOUNDCLOUD.COM/ODIGGITY
Fett! Om jag inte bodde på fel sida av bottenhavet skulle jag komma med tuta och visselpipa i högsta hugg. Se till att lägga upp audio sen! Jag tror att Boomsound tar hem clashen
million har nån på micen right? de är ju halva grejen.
Red Motion Music
Tror rastott vinner om han e på micken själv.
mycket intressant, 3 sounds av rang!
"...killing pussy and we kill dem fi fun..."
all respect till rastott men jag tror det blir en sticky fight mellan million vibes & rough lynx. må bäste sound vinna. 040 i huset for sure iaf...
twitter.com/dj_shirkhan
röd dag på torsdagen, kristi himmelfärdsdag, perfekt!
"...killing pussy and we kill dem fi fun..."
big up Gillis som styr upp !
just det. warm up juggling by Axxel host: Jogi
www.swingkids.se
Jag vill inte ha ngn fu#%ing Bias clash.... Judge tunes and speech.... Not who u friend or not......Brap!! Respect!!....
"BestCoast.. a dehso BoomSound Come from...and put up back yuh hand fa yuh kno Rastott him a di DON....and anyting test BoomSound.. yes we broke off dem foot and pop dem hand.."
Eller det ruffa Lo-djuret... Blir Nog en tight clash.... Skåne i huset boom!
FRSound
Jajjamänsan första gången de tuffa loljuren ger sig in i clash.
www.swingkids.se
lodjuren alltså...
www.swingkids.se
yes stämmer..skulle vart med i sm på urf i sommras men den stäldes ju in, lika så med en clash i västerås för ett tag sedan...va ju ett tag sedan de va clash i sverige..hoppas de dyker upp fler nu framöver..men det lär de göra..
det kommer bli gubb-ball!
Om någon vill samåka från Helsingborg med omnejd så skicka ett PM.
kommer bli grymt! Blipblip!
Twelve Tribes of Israel
får jag ha med mej tutan?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
svampen jag vågar påstå GBG pubilken är riktigt bra på detta med clasher eftersom vi faktiskt haft en del clashande i stan och kunnig publik. Jag vågar påstår att de sound som spelat bäst vunnit typ alla clasher i stan
www.swingkids.se
Och ja tutor är OK,
www.swingkids.se
eldkastare då?
twitter.com/dj_shirkhan
SvampB Jag menade inte att en jurry skulle dömma.... Menar att jag inte vill ha en biase clash... Respect!...
"BestCoast.. a dehso BoomSound Come from...and put up back yuh hand fa yuh kno Rastott him a di DON....and anyting test BoomSound.. yes we broke off dem foot and pop dem hand.."
nej tyvärr inga eldkastare eller spraydeos som antänds eller liknande då byggnadens brandlarm är skitkänsigt men lighters går fint men trimma inte för mycket bara haha
www.swingkids.se
Båttutor, Visselpipor, raketkastare, uzi´s, flaggor, underkläder, studentplakat, skrikande bebisar, brandsläckare.... ... Bring your whole arsenal!!!
myspace.com/roughlynx / myspace.com/roughlynxproductions / myspace.com/anteupmusic /
Jag tror inte gbg publiken är bra på att döma. för den staden är inte stor. och de finns inte många sounds från gbg att heja på heller.. may the best sound win. det hoppas jag verklingen på!
Red Motion Music
vem håller micken för rough lynx? och varför är inte ziontist och axxion med för?svampbob hur kan du veta det, du har ju aldrig varit på clash i sverige? och vilken clash någonsin har dömts av en jury istället för av publiken?
SvampBob det kan du ju inte veta, det har du ju bara läst på internet... men jag antar att du referarar till (utan att veta det själv) clashen när veteranerna axxion fick pisk av färskingarna ziontist och efter det skrev att det var pga att ziontist tagit dit alla sina polare som dom vann jag vet inte om det var så, jag var inte där och det var inte du heller... tycker inte heller det spelar nån roll, hur kul är det att festa utan vänner...
Axxion pack är inte mobbade direkt heller. dom har sina vänner. men de är mycket möjligt att det hände så. Jag var ej där. men det är även därför som jag tidigare skrev att publiken I GBG är inte så bra på att döma. men de va det året. man vet aldrig hur det är detta året!
Red Motion Music
Ska bli mycket intressant att se vad Rough Lynx haft för sig alla dessa år....
Jag tycker publiken i GBG brukar vara grymma! Elimination Clashen på jazzhuset för nåt år sen då Axxion vann var nog en av de bästa clasherna jag vart på i sverige! Hög kvalite på sounden som var med och en publik som visade ett grymt engagemang! @ Nuttydread: Jonathan a.k.a Jonny Z a.ka Splurt kör på mikken för oss! En helylle dude ifrån UK/NY som bott i gbg till och från ett par år!
myspace.com/roughlynx / myspace.com/roughlynxproductions / myspace.com/anteupmusic /
det kommer att bli en fet kväll så se till å vara in the house! ang. "expertjury" det var den sämsta ide jag hört på länge, självklart ska publiken avgöra sen att axxionpack inte är med beror på att vi tar det lugnt nu men vi är inte ute ur leken..
det ska bli demokratiskt kväll...folket väljer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
En jury på clash, de e la fan itte konståkning vi ska kolla på?
Ziontist är inte med för att vi bestämt oss för att inte clasha då det inte ger oss någonting. Önskar de sounds som är med lycka till och att det blir så underhållande som jag tror att det blir! Shizzle!
DJ Fudge | myspace.com/fudgadeliq "Att spela skivor med Serato är att spela Mario Bros.3 med P-vinge på alla banor"
Svampbob, så du kallar gbgs reggaemassive ett gäng sillstrypande bönder?
kom till clashen och stå för vad du säger, gå runt och kalla alla du ser sillstrypande bönder
Svampbob-- grat hur mycket du vill men det kommer inte va nan jury anna sa lagg ner.. publiken kommer avgora sen angaende goteborgspubliken sa skulle jag nog saga att de ar battre judges an tex uppsala publiken (som till stor del utgors av folk fran 08-omradet). sa fort topaz eller trinity antrar scenen och skriker rinkeby sa far dom mer forwards an for sina dubs typ, och jag tvivlar pa att det ar sarkilt manga i den publiken som verkligen kommer fran rinkeby. sen att spexa runt med massa rastaflaggor ar ju ocksa ett beprovat knep.. men men tror det kommer bli en tight clash men jag hoppas ju givetvis pa seger! :) ma basta sound vinna!!
www.myspace.com/roughlynx
swampbob - kom ner från fjollträsk med din bögjury.
dream one och du tror inte ni har försprång på grund av att ni är från gbg och speciellt majorna?
Red Motion Music
kom ner från fjollträsk med din bögjury. Lol! Boom, Shot fired... Vad säger ni Bert Karlsson Och Sverker Olofsson som Jury? Underhållande och garanterat rättvisemärkt...
Tantorious: @ Nuttydread: Jonathan a.k.a Jonny Z a.ka Splurt kör på mikken för oss! En helylle dude ifrån UK/NY som bott i gbg till och från ett par år! http://s169.photobucket.com/albums/u204/splurt_bucket/?action=view¤t=MOV03147.flv And so it begins...
http://s169.photobucket.com/albums/u204/splurt_bucket/ ?action=view¤t=MOV03147.flv
Fattar inte hur man lägger upp länkar, så klipp och klistra tills det funkar...
hur står det till med biljetterna föressten?
bilejtter finns nu på ticnet.se Blenda kommer få biljetter snart också Har fö nöjet att meddela att en expertjury inkallats på begäran:Glenn Hysén Leif "Loket" Olsson Lasse Brandeby Lasse Kronér Harald Treutiger Ingemar Johansson och sist men inte misnt PG Gyllenhammar så vi får lite stil å fasonnot
www.swingkids.se
Alla heter glenn i göteborg! hellre sillstrypare än 08, alla dar om året. här har vi iaf clasher regelbundet. big up mr g!
www.Bassline-Express.com