Reggae album 2007?
Är det nån som vet vad det kommer för sköna album i år? Förutom typ 5 nya från Sizzla! :P Själv så hoppas jag att Soja släpper en ny skiva!
// be the change you wanna see in the world
Hmm har inte jättekoll men i januari kommer iaf:Turbulence - Do Good Culture - Raw Truth Extended Play Ft Big Youth & Daddy Rings Max Romeo - Pocomania SongsU-Roy - Old School / New Rules
Wala bok wala bok.. som o dem talk..
Culture utan Joseph Hill lär ju vara förjävligt
Hudvård aaa visst, vem är det som är sångare nu, är det Joseph Hill's son?
Esshå Ja det är hans son Kenyata Hill eller nåt sånt som sjunger
När släpps diverse skivor då?
http://www.myspace.com/Sifon
Vilka diverse skivor? Dom jag skrev upp släpps i januari om jag fattat rätt. Kanske ska tillägga efter att ha läst första inlägget att jag inte har helt stora förhoppningar på att dom kommer att vara jättesköna. Några andra skivor (som jag inte heller har någon aning om skönheten.. fast man hoppas ju på vissa): Richie Spice - From Streets To Africa (typ i januari/februari) Lady Saw - Walk out (mars) Junior Kelly - Live in San Francisco (september..?? lr huh?? ) Daville - Always on My Mind (mars) Morgan Heritage - Mission in Progress (mars) Wayne Wonder - Forever (maj)
Schyst med en ny Richie Spice skiva! :D
Richie skivan kan bli hur som helst. Han blandar ju guld med bajs den killen. Men det blir lätt så med den skrikigaste rösten i JA : ) PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
Jag vill ha Pressure Busspipe!
ja ser fram emot queen ifricas släpp
Twelve Tribes of Israel
@Prån: När släpper hon?
ja vet inte, läste som hastigast att de skulle komma en platta! ska hålla ögonen öppna!
Twelve Tribes of Israel
Oki, Schysst!
Ser fram mot den med.
@Hudvård:
Jo det lär ju absolut verkligen inte bli samma sak men måste det vara för jävligt?? Är sonen så kass eller? Ngn som hört eller sett?
(Ps. För dom som längtar efter Spice-plattan..
http://www.vprecords.com/
Nej förjävligt lät det faktiskt inte men det är inte samma sak som innan känns lite som att de bara vill känna pengar på hans död.
va heter låten kenyatta kör som du länka till djiodi?
Twelve Tribes of Israel
Culture - See Them A Come
man tackar å bockar!
Twelve Tribes of Israel
ahhh kolla vprecords sida o filmen när spice kör folly living..fyfan vad bra JAG LÄNGTAR
soundcloud.com/geels facebook.com/geels twitter.com/deejaygeels www.djgeels.com
om nån vet vart man hittar den versionen så säg till ;D
freshness =)
http://www.myspace.com/Sifon
sjukt het akustisk version
bästa jag någonsin hört jag ska spela in den med en mic
Yesssss...
Lutan Fyah - You Bring Blessings Släpptes igår?!?
skulle vara kul att höra Lutans nya skiva!
Sweet. Lutan kan man alltid räkna med. Alltid jämn och bra! PZ
hade veckans singel?? fattar inte..
oki fortsätter listan..Natural Black - Cool Nuh Black (i februari)Sizzla - Ghetto revolution (är släppt eller..??) (Och ja, jag vet det står i tråden förutom fem album.. men men..)
Har, hade... iran, irak! PZ
jaha? Har veckans singel? veckans singel var? fattar fortfarande inte.. helt seg.. det måste vara den otäcka svenska kölden som gör det..
Och så kan vi ta bort det där med sizzla ovan.. det var också kölden!!
Single of the week stod det... PZ
turbulence - do good e riktigt tuung. roots skiva
Don't Give Props To The Devil
Karl Kadaver: Ja du är nog den enda som längtar efter Kapten Röd! =)
First Class Sound
The Alliance LP:n kommer att va the bomb !!
O fan, berätta mera AXXEL! när kommer den? blir det helt nya låtar eller bara ihopsamlade? kan man vänta sig någo combos? skulle vara nice med en bounty ft. mavado
stephen marley släpper en cd i mars
Kommer det någon Galliance LP också eller?
den ska komma under 2007 på VP jag vet inte riktigt vilka som kommer vara med på den med tanke på all tribal war inom Alliancen... från början var det ju movado, nitty kutchie, elephant, bounty killa, bling dawg, kartel, idonia, wayne marshall, busy signal, jagwa, predator & angel doolas m.m kartel har ju lämnat crewet å efter fighten på movados födelsedag så vet jag inte hur det e med busy & idonia.. anyway LPn lär ju va FET
AXXEL P27 frånbörjan var väl the alliance bara bounty, kartel och marshall (till alla) och varför kallar alla kartel för angel nu, det var ju the war angel från början och adi the teacher ville han ju bli kallad senast, är han en vanlig ängel nu när han lämnat alliansen?
nutty, jo från början var det väl bara dom..
KAPTEN RÖD!
www.myspace.com/masterkatten
Är det någon som har hört hela Lutans skiva? Hörde en av låtarna på radion nyss och blev helt glad av musiken..
Djiodi jag har hört den, den va så där...hade inga höga förväntningar, kan säga att de inte va nått specielt med den.. Däremot har Anthony B släppt en ny skiva som heter Higher Meditation!..den va feet.. Annars så rekommenderar jag Midnite's nya album Rule The Time, köpte skivan igår..lite skillnad från Anthony B och alla "sånna" ...Finns ingen grupp som Midnite bless
Va har Midnite släppt nytt?? Här hänger man me.. inte! Tack helt mycket för tipset Esshå, uppskattas..
Jupp, dom har släppt 3 nya skivor! :D