I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Forum för Musiker och Producenter inom Reggae

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2006-01-03 12:10

Forum för Musiker och Producenter inom Reggae

Eftersom jag själv är musiker och saknar ett ordentligt forum för svenska eller utländska musiker och artister, så har jag tagit ett litet initiativ för att göra något åt saken.

Det jag först och främst vill skapa är en community och få igång ett sammarbete mellan musiker i hela sverige. där man kan dra nytta av varandras tjänster och erfarenheter.

Få tips och information från andra musiker vad de har erfarat under sin musikerresa under åren.

Forumet skapades den 3:e Januari 2006 och i slutet av året hoppas jag att alla har haft stor nytta av sidan.

Skaffa ett konto nu (gratis) och var med i reggae-sveriges forum för musiker och producenter.

svensk reggae

Welcome To Jamrock!!!!!

2006-01-03 12:31
Najs.

2006-01-03 17:46
Najs

2006-01-04 09:56
Nyheter!

Nu finns det även möjligheter för arrangörer att använda forumet. Tanken med det är att alla som arrangerar och kan komma att arrangera spelningar sakll kunna utbyta tankar och ideér kring hur man arrangerar m.m. samt att man kan tipsa om spelställen runt om i sverige.

Nu kan man även använda sidan via sin mobil. Fungerar bäst om man använder Windows Mobile 5.

MVH
Nicklas - Svensk Reggae Forum
Welcome To Jamrock!!!!!

2006-01-04 11:58
Versionist och Futureproducers är utländska forum, men det kanske du redan visste?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-04 12:36
Ja har tittat lite på det men inte tänkt på det. tyckte att det behövdes ett svenskt forum oxå.

Men tack för tipsen så att andra kan läsa det
Welcome To Jamrock!!!!!

2006-01-05 08:46
Big up Rebound! Combat är där det vet du!
Pleasant, andra lördagen varje månad!!

2006-01-05 12:06
Wicked idea...mi check out
Some people consider me crazy. I don't like that word.<br> It leaves a acrid taste when spoken.

2006-01-05 15:15
Bra initiativ!
www.GiantSounds.com

2006-01-05 15:39
Soffmannen har gjort det igen!
www.combatsound.com
Barhäng med Combat Sound på Pleasant varje månad!

2006-01-07 20:06
Nu finns det ävan en köp och sälj kategor i forumet
Welcome To Jamrock!!!!!