I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ska det har va tilllatet? YT Gal Lost Ina da Yard!

Övrig musik - Reggae & Dancehall

   

2005-09-11 07:24

Ska det har va tilllatet? YT Gal Lost Ina da Yard!

www.dancehallreggae.com

Jag ser Reggae som nagot universielt.. men... jag vet inte om det har, det har ar alldeles for Wigga for mig.. liksom kolla bara in hennes Video www.dancehallreggae.com
(Nastan allra langs ner pa sidan har nagon laggt upp den i forumet.. vet itne om den ar lankad fran hennes hemsida.. for jag hittar den inte dar)

Kattastrof for fan... Hon e den enda vita tjejen i videon..(Komigen!) hehe.. o hon e grymt vit oxa (menar inte enbart i hudfargen) sen bara klippt in lite Bobo Dreads o RastafarI Footage from Jamica.. for o fa det o se lite "Ackta" ut..
hon ser ut som en borttappad vit liten unge som skuttar runt i Brooklyn. (Helt out of place)


Vad det galler musiken.. hmm vem vet med traning kanske hon skulle bli bra.. hon kan "Pull it off" for en mainstream Radio pop publik.. but she shore as hell aint fooling no Dreads!
(Verka inte vara sa poppular heller brand alla Jamaicans pa forumet)

det kans sa fel bara som hon e forpackad for att saljas till en vit publik.. jag vet inte.. alltid lite kansligt nar vita borjar peta i svart musik... men om det gors pa ratt satt tycker jag bara att det ar bra.. tack for Gentleman.. han bryter verkligen ner bariarer.. Big ups! hoppas bara inte Reggae/Dancehall blir nagot mainstream komperciellt gjort for en vit publik.. att man inte torkar ut the tru essense of Reggae music..

One Love One Blood!

www.Myspace.com/ElephantWise
www.ElephantWise.net