I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-03-19 12:01

kiddius I

Nån som vet var man kan hitta nån platta med Kiddius!..
Vore mer än tacksam för informatioN!..

Big up!

jag sitter här på jobbet & knegar för nån vd i malmö...

2005-03-19 12:38
e nog svårt , hja har några singlar me honom bla från perrys ark

grymt skön sångare
ARE U READY FI DI ROAD

2005-03-19 14:24
enda jag har hittat är på rockers soundtracket.
hon hatar mig bara för jag e thug och typ aldrig e där

2005-03-19 14:40
En systerlabel till makasound ska släppas en platta med kiddus I. Eftersom jag ska rusa till toaletten nu orkar jag inte leta efter en länk. Men om 20 minuter kan jag fixa en.
V.N.U. - Vinyl Nerds United - by special request <br> www.mokkamekka.com - lumumba teaches the youth

2005-03-19 14:50
there you go; www.makasound.com

Inna de Yard heter tydligen skivbolaget.
V.N.U. - Vinyl Nerds United - by special request <br> www.mokkamekka.com - lumumba teaches the youth

2005-03-19 15:33
fyfan va skön den mannen är! men känns det inte lite sent att släppa platta nu när det jag hört av han innan vart grymt?

elelr är det helt enkelt så att han släppt plattor men att det inte trycks längre?
 http://www.myspace.com/charlychanter

2005-03-19 16:38
huh? antagligen är det en samling av hans gamla material som man samlat och återsläppt nu eftersom de varit hopplöst svåra att hitta tidigare. Eller något i den stilen alltså.