I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Riddim på Nas/Hate me now

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2005-02-05 16:24

Riddim på Nas/Hate me now

Nån som har namnet på ett riddim som bygger på samplingar av Hate me now? Är 4-5 år gammalt om jag inte minns helt fel.
Har inte hittat nåt på de vanliga riddimsidorna.

DJ

2005-02-05 16:49
Jag tror att de flesta låtar förmodligen bara är remixer och att de heter hate me now rmx eller något sådant. Har kanske fel, men det återstår att se.
They´re not big in the game/
They´re finished/
Like a man trying to fit a flathead into a phillips

2005-02-05 18:37
Har hört bounty och sizzla på den ... men det var typ den riktiga nas insturmentalen

riktigt feta
Poor people have nothing, so they eat everything, Rich people have everything, so they eat nothing.

2005-02-05 19:15
En av de riddim som bäst kan få igång en publik. I synnerhet om en del av den består av hiphopfolk.
Har hört Sizzla göra en version av Dem ah Wonder på den som är sjukt brölig.
Beenie Man o Bounty har gjort nåt också, men som nån sa, det är nog remixes på andra låtar.
DJ

2005-02-06 02:45
Jag antar det. Men jag kan tänka mig att det finns vissa bröliga låtar på den. Jag har bara hört dubs på den.
They´re not big in the game/
They´re finished/
Like a man trying to fit a flathead into a phillips

2005-02-06 10:53
jag har en burro banton 12" remix av "boom wa dis" på den beaten, massive B label.. sjukt fet!
"...killing pussy and we kill dem fi fun..."