I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

First Light från Enköping!

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2004-05-16 20:17

First Light från Enköping!

Är det några här som har hört detta grymma band!?
Dom spelade i Huddinge i fredags och jag är kär ;)

2004-05-17 20:32
Sångaren är riktigt tung :) Om de va han du menade, ganska kort kille, Micho tror jag han hette.

2004-05-17 21:03
träffade inte sångaren, men han låter som om han var stright out of Jamaica, hehe :) snackade mest med ena killen som spelade bongotrummor, Coffe.

2004-05-17 23:24
jag får väl svara för hela bandet då jag inte vet om någon av resten har whoa (jag var mr trumpet i bandet)

tack för uppskattningen! synd att det inte var lite mer folk kvar när vi skulle upp och spela, men stort upp till er som var kvar och diggade!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-05-18 10:32
De va gelet lite folk kvar, vilket var synd som fan. Går det på når sätt att få tag i låtar med er? Ni spelade väl in spelningen?

2004-05-18 10:56
det finns en demo! kolla med kenny, basist

[email protected]

det ligger uppe liveklipp från spelningen på skawars!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-05-18 14:09
Tack så mkt :)

2004-05-19 14:26
VAA?? från Enköping och jag har aldrig ens hört talas om dom,
skumt
----------------------------
http://www.ingaklena.se

2004-05-19 18:50
kul att det kommer annat än hc band o git.pop från enköping idag som det gjorde när jag växte upp i denna lilla inskränkta håla,fast det bara är 35 min från sthlm..big up..blev iof lite besviken på att ni hade loopat ena låten jag hörde på skawars..kolla in nya svenska akademiens skiva som släpps 26 maj..går nu att ladda ner våran nya singel..psalm för mörkrädda på www.svenskaakademien.just.nu
i remember when originality was the key!!

2004-05-19 20:26
stylus-one

Jag mailade den där Kenny, han svarade att ni inte hade släppt nåt riktigt demo? han hänvisade bara till låtarna på Skawars. Har ni planerat att spela in nåt snart? Det borde ni ;)

2004-05-20 03:43
jepp...mina polare!

2004-05-20 20:36
Chiwu

okej, jag vet faktiskt inte riktigt hur det är eftersom jag inte är permanent medlem i bandet (liksom de andra två blåsarna) vi har varit "inhyrda" inför livespelningarna bara. men jag vet att de har spelat in några låtar (varav en ligger på skawars + två låtar från spelningen i huddinge) men det kanske inte planeras något riktigt skivsläpp än, håll utkit i framtiden helt enkelt...!

2004-05-22 20:28
Jo de verkar som det är så det ligger till, men jag tror min polare hade snackat med Coffe, och han sa att de skulle komma en skiva iaf :)