Helt Off!
Nån som hört dom? Grymt som fan iallafall. Släpper skiva i sommar. Rekomenderas varmt. "Also, another news update for all our peeps (yes, we have lot's of peeps believe it or not) is the launch of our new label Motrock. This JuJu Records first sub-label, and the first release from Motrock / JuJu Records will be the debut album by roots-reggae group Helt Off. Consisting of Måns Asplund (Breakmecanix), Jens Resch (also known as Chords) and guest Jason Diakité (you recognize him as Timbuktu), this is roots-reggae at it's finest. På Skånska. So to launch Motrock with a bang, and let people know about, we're giving you a free MP3 download on our website with "Bla, Bla, Bla" taken from the Helt Off album. Helt Off will be in stores this summer. Look forward to hear more from Helt Off and to the upcoming releases from Motrock." MP3 finns på www.jujurecords.com
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
verkar ju fett håller på o laddar den nu
Vad tycker du då? Skivan ska helt klart inhandlas när den kommer ut.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nej Helt off är fetast. Tycker jag iaf. Någon som vet när skivan släpps?
tyckte inte rösterna var speciellt bra på just den låten.. inte bra text heller.. men jag vet att dem kan göra bättre och att skivan lär vara fet
Agony High Fi
http://www.myspace.com/agonyhifi Dancehall, Reggae, HipHop, Grime, Funk, Dubstep
aoooo HETT!
Real top-a-top - Di baddest chick pon di block
Någon som vet exakt när albumet kommer?
så jävla fet låt! hoppas albumet e lika bra!
"God damn we can't even afford to die!"
albumet släpps på måndag om man får tro cdon iaf!!! hoppas det inte ändras nu bara!!!
Sjuka samhällen skapar sjuka människor<br>
gåtdäjm!
"If the revolution ain't gon' be televised Then fuck, I'll probably miss it" - Aesop
Bla Bla Bla är fet som fan... Ska lätt inhandla skivan.
Verkar som det går att köpa den på cdon.se redan drog en beställning precis i alla fall, ser verkligen fram emot skivan!
vad är det med folk och det här att alltid starta nya trådar?
xo
vibe När jag startade den här tråden hittade jag ingen liknande. Hittar du nån?
vibe Nu när jag letade hittade jag en som du gjort efter att jag gjort den här.
clalle oh fuck. my bad.. jag trodde det här var den 3e tråden på gång. (kollade inte datumet på tråden) måste medge att jag inte var speciellt noga när jag gjorde min, men tycker 3 är alltför många trådar om samma sak. men jag ber om ursäkt för mitt simpla beteende. bless!
xo
vibe Haha ingen fara.
så timbuk gästar bara på denna låt? trodde han va en del av Helt Off!?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Någon som köpt skivan och kan berätta lite?
låten på jujurecords.com är faktiskt helt grym... inte helt oväntat, men kul ändå:)
http://soundcloud.com/elbjornbjorn
rmf P20 Men "blablabla" är inte bäst alltså?
Jag gillar nog kung kodum mer...fast Helt Off va ju endå lite bra...
DISCLAIMER:The above statement is made by Dee,thus nothing in it can be trusted!Dee is in no way responsible for his own or others posts in this forum.Dee is mental, and can´t be held responsible.
Låten som finns på vår hemsida är ingen singel. Det är en låt från skivan. Singeln heter "Babylonsjukan" och släpps endast som promo-singel.
http://www.jujurecords.com
kommer Shaggy vara me på den?
It Wasn't me
Helt Off - bla,bla,bla Jävligt skön låt
DIF!
jag har plattan skit bra!
The Great Gonzo fuck face
Exakt vilka är Helt off??
på ginzas sida så står det att timbuk e med, iaf så har jag beställt plattan och den borde komma i veckan.
Timbuktu gästar på tre låtar står det en bit upp.
måns från mecanix?
hiccory Japp Fan va fet skivan är! Sitter och softar och lyssnar på den nu.. Det här är sommar musik gott folk.. Inhandla och njut!!
..
helt off är jävligt bra,. skulle vara kul å se dom live,. å måste bara på peka,.chords sjunger väldigt bra på denna skivan
csavargo från ruff runkers
har lite skvaller om nästa heltoff platta... men de kan ni allt vänta på!
"God damn we can't even afford to die!"
jag köpte den, lyssnade och tycker den är skitbra!
nice skiva som fan
Yesterday is history, Tomorrow is a mystery, Today is a gift. That's why it is called the present. <br> <br> -Unknown
container_åke P18 bring me!
xo
dom e sköna som fan, babylonsjukan och bla bla bla är 2 riktigt vassa hits!