I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Va fan hände på Bush Chemist.......

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2004-04-11 19:47

Va fan hände på Bush Chemist.......

... I Malmö?
det var typ 30 pers där, var ingen informerad eller vad e det som pågår?

2004-04-11 20:30
spelningen i uppsala va ju sjukt tung.. mkt mer folk än va ja hade väntat mig, grymt drag
Imperial Sounds
DJ

2004-04-11 22:20
Jag tyckte att det blev hyfsat mycket folk i malmö vid ett tiden. Om du tyckte det var litet så skulle du varit på Saxon. Då var det helt seriöst inte mer än 20 personer på hela kvällen. Det var riktigt hemskt. Jag skämdes över att de var tvungna att spela. Men jag vet inte. Det verkar som om det inte finns någon scen kvar i malmö. När mad professor var här senast var det mycket folk. Och det är ju inte så att folk inte vet om Inkonst. Det var mycket folk på Prince Paul. Mystiskt.
They´re not big in the game/
They´re finished/
Like a man trying to fit a flathead into a phillips
DJ

2004-04-14 14:56
Ingen som kan svara för sig själva eller den dåliga uppslutningen?
They´re not big in the game/
They´re finished/
Like a man trying to fit a flathead into a phillips

2004-04-15 10:12
jag satt och väntade sen klockan 22.00 på att de skulle dyka upp, fram till kl. 00.30 så var där ca 10 pers, skit bull när man kommer dit för att kicka den och så sitter man och halvsover i 2.5 timmar, men konserten va nice, som rogergi sa så kickade Fittest igång mig direkt så man kanske inte skulle klaga.
Hörde att det var en jävla massa folk som kom dit men inte fick gå inn pga. att de inte hade medlemskort......