Aphex Sound presents: TURBO CHARGED! mixcd
Ny mixcd från APHEX SOUND, the future! Stilen e DIGITAL från mitten av 80-talet, säger bara TIMELESS. Includes: Dubplates, Remixer, Exclusives och massa olika jinglar, skit och sånt. Massa gömda örongodis! Pure niceness! Måste höras och inhandlas, en blivande klassisk mixcd! COVER låtlistan: 1. Intro 2. Beenie Man - Remix 3. Courtney Melody - Dubplate 4. Carlton Livingston - Dubplate 5. Nitty Gritty - Gimme Some Of Your Something 6. Super Cat - Cry Fi Di Youth 7. Cutty Ranks - Gunman Lyrics 8. Admiral Tibet - Leave People Business 9. Yami Bolo - Jah Made Dem All 10. Yami Bolo - Jah Made Dem All Pt. 2 11. Lacksley Castell - Black Sheep 12. Half Pint - Come Let’s Get It On 13. King Everell - Automatic 14. Supa Black - Deh Wid You 15. Pad Anthony - Murderer 16. Chronicle - Dubplate 17. King Kong - Dubplate 18. Anthony Red Rose - Fat Ting 19. Super Cat - Trash & Ready 20. Tenor Saw - Pumpkin Belly 21. Super Black - Dubplate 22. Linval Thompson - Can't Stop The Ghetto Youth 23. Courtney Melody - Ninja Mi Ninja 24. Courtney Melody - No Guy Test 25. King Kong - Aids A Go Run 26. Nitty Gritty - We Run Things 27. Nitty Gritty - Mek Dem Come 28. Willow - Nah Follow Dem 29. Barrington Levy - Teach The Youth 30. Pad Anthony - Death To A Sound 31. Eccleton Jarrget - Kill A Sound 32. Colin Roach - Johnny To Bad 33. Skit 34. Nitty Gritty - Hog Inna Minty 35. Super Black - Mouth A Massy Liza 36. Wayne Smith - It Gets Me Stronger 37. Pad Anthony - In Deh 38. Tenna Saw - Fever 39. Anthony Red Rose - Tempo 40. Nitty Gritty - Key To Your Heart 41. King Kong - Pack Up And Gone 42. King Everell - Heng Dem 43. Banana Man - Sound Boy On Your Knees 44. Quench Aid - Beat Down The Fence 45. Sancho - Chase Vampire 46. Jack P - Shot Me A Lick 47. Lloyd Hemmings - Shake Dem Down 48. Yami Bolo - Bad Boy Posse 49. Nitty Gritty - Turbo Charge 50. Super Cat - Learn Fi Ride 51. Nitty Gritty - Draw Mi Mark 52. King Kong - Jungle Man 53. Johnny Osbourne - Warrior 54. Little John - Clarks Booty 55. Skit 56. Cutty Ranks - Blue Mountain Coffe 57. Carl Meeks - Red Eye Lover 58. King Kong - Ninja Mi Ninja 59. Nitty Gritty - Trials & Crosses 60. Tenor Saw - Love Somebody 61. White Mice - True Love 62. Outro Kommer släppas den 3 mars och kommer kunna inhandlas på MASSIVE B. Kommer sedan finnas att köpas på Ablaze och på nätet på FRESH SOUNDS mer info checka: http://www.aphexsound.tk eller freshsounds eller pm mig här på whoa. å respekt till alla sounds i sverige! BLESS UP!
Respekk!
www.combatsound.com Barhäng med Combat Sound på Pleasant varje månad!
vad kommer priset att bli?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Detta låter mycket intressant
They´re not big in the game/ They´re finished/ Like a man trying to fit a flathead into a phillips
rogergi. Yes där kommer cdn att finnas med + flera andra ställen som jag kommer skriva upp eftersom. bless
Big up solona rudeboys, skall inhandlas..
kool kool. Tänkte få upp en lite preview här idagarna. så håll ögonen öppna för ett nice smakprov! BLESS
Fett, fett ,fett!!!!
http://soundcloud.com/skv18 http://soundcloud.com/olski-dnb
YO nu kommer en liten
PREVIEW Som jag klippt ihop. Små delar, so check it out!
LYSSNA För all info angående mixcdn å aphex så kolla
www.aphexsound.tk Där kommer allt upp, seeen!
BLESS
funkar ju fan inte...
Some people consider me crazy. I don't like that word.<br> It leaves a acrid taste when spoken.
Grymt!
www.combatsound.com Barhäng med Combat Sound på Pleasant varje månad!
funkar ju visst he he. bara testa igen. kanske har med realplayer å göra men det ska funka.
GRYM playlist! Verkar fett som fan. Ska sätta igång prewien, det här blir nog ett köp...
Och makida verkar ha ett problem? Satta man...
Nu trycks framsidor å grejer så den kommer ut nu snart! big up alla!!
låter nice som fan
THE SWEDISH MIXTAPE CARTEL http://www.twitter.com/djcrona http://www.facebook.com/djcrona
big up Axxion Pack! Cdn kommer finnas för försäljning imorron på MASSIVE B på Stacys! Så va där. BLESS!
Grymt med mixes fulla med 80s dancehall!
alltså, det här är typ den bästa mixcd:n som gjorts i sverige...! medans andra mp3 djs gör mixcds med samma tråkiga rytmregister utan fantasi så knäcker denna cd allt!! inte en enda dålig tune och det är grymt mixat och sammansatt.. FET
"...killing pussy and we kill dem fi fun..."
tack orre känns verkligen skönt att höra. Jag hoppas att alla ska få höra cdn på något sätt. Nu finns den på 2 ställen på söder (sthlm) Ablaze records vid medborgarplatsen, sen den nya reggae affären vid Skanstull som ni borde checka ut. Tror den heter Downbeat om jag ej har heel fel. rätta mig då. Bless
det jag klagar på är att det har kommit MINST 10 st likadana mixcd:s sen i höstas som låter exakt likadant som har samma låtar, vilket är fett boooring
Folk borde sluta klaga och försöka göra någonting bättre själv i så fall . .. Dessutom tycker jag inte de kommer så värst mycket mix cd's .varken hiphop eller dancehall ... respekt till alla som droppar något, även om det är rakt igenom värdelöst ..bättre att försöka än att klaga. .
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
palla argumentera.. jag gör mixtapes ibland, och snart ska jag göra ett till, och är förvånad över hur den senaste raden av tapes och cds har sett ut..
rogergi imorgon ska vi lägga ut på dredd å fler affärer.
Nu finns den även på DREDD, BOUTIQUE SPORTIF & SNICKARS!
När går den att köpa på nätet då?
Gurraa: Ska gå tills imorgon. Har hållt på kikat in en säker och trygg betalningsystem som inte är Paypal för svenska köpare. Sidan kommer innehålla detaljer. Men idag sent eller imorgon tidigt ska de funka.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Abbasani: Paypal finns, men det inkluderar shipping på 3 euro (ganska olönsamt) för internationell shipping flatrate. Med andra ord, 13 euro för en CD för beställd av någon i Skåne är ingen hit, eller?
Abbasani:
Paypal = icke-svenska kunder (har en flatrate gällande shipping kostnader, oavsett från vilken del utav världen så kostar det att skicka 1 cd samma pris (€3))
Payson = kunder från sverige.
Hoppas att jag har förenklat lite:
Butiker i Sthml: DREDD, BOUTIQUE SPORTIF och SNICKARS.
I Uppsala: CD-Fyndet, st Olofsgatan 36 (fråga i disken)
Ps. vi håller på att bygger ut vårt nät. Majla gärna och fråga om kommisionsförsäljning
[email protected]
Nej det är han ej, han lever fortfarande. Nu finns cdn även på Skivbörsen vid st eriksplan. bless