I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gabber/Hardcore

Övrig musik - Elektroniskt

   
Manager

2008-09-22 17:48

Gabber/Hardcore

Jag hittade precis en påse gamla Thunderdome och Earthquake som jag tror en polare har lämnat hos mig utan att säga något (jag bad om att få låna de för någon vecka sedan och nu stod de där i hallen. Skumt men soft). Jag köpte själv nummer VII (ormen) runt 1994 och har sedan dess gillat för den hårda avarten av technomusik skapad av Holländska dårar.

Under åren har jag stött på en handfull personer från olika delar av landet med helt olika bakgrunder och preferenser som gillar genren, men som sagt är det bara en handfull under snart femton år. De flesta håller för öronen eller vill att man stänger av.

Vilket fall, jag tänkte kolla om det är någon utöver jag och typ 2 i Styrka och Chemist som lyssnar på gabber här på whoa. Och så kan ju tråden givetvis fungera som en gabbertråd där det tipsas om olika skivor, låtar, sidor och/eller annat relaterat.

En värd länk:
http://www.gabberlibrary.com/

Redline!