I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

London. Dnb klubbar?

Övrig musik - Elektroniskt

2007-12-16 04:28

London. Dnb klubbar?

Nu är det så att jag och mitt entourage ska dra till London och se Hot Chip vilket kommer bli fett som fan.
Vi hade tänkt och vara där över en helg eller en vecka beroende på vad våran ekonomi tillåter. Har försökt och googla runt lite för att hitta feta klubbar i london men känns som det är bättre att få svar från någon med erfarenhet. Vi letar efter klubbar, allmänt kända är inget emot, men ska helst ha fet dnb. Har alltid varit lite av en dröm att släppa loss på klubb i england ;)

Om det här anses som fet forum så kan ni gärna flytta.

2007-12-16 07:20
skulle säga fabric, var iofs aldrig själv dit.
tycker du borde luska runt här litegrann efter ett rave
DJ

2007-12-16 13:40
They´re not big in the game/
They´re finished/
Like a man trying to fit a flathead into a phillips

2007-12-16 13:42
the end å fabric är dom fetaste klubbarna i london

2007-12-16 17:31
fabric är galet! det måste ni kolla. fett med hot chip också, hoppas dom är bra!
Jag är starkat i världen

2007-12-16 20:50
dra till dragon bar east london  nån stans var över fedt iaf
eller herbal åsså fett ligger på gång avstånd från brick lane!

2007-12-17 02:13
finns ju en del att välja på.

MÅN: monday sessions @ Plastic people, varannan måndag är det som gäller. ny klubb. brukar vara feta gäster. litet och intimt, gratis för tjejer så sist var det typ bara tjejer där vilket är rätt ovanligt för att vara en dnb-klubb. :)

ONS: swerve @ The end, fabios liquidklubb. för den som gillar det. lite och intimt. 

theraphi @ Herbal, 3:e ons i månaden om jag inte har fel. Dylan & Robyn chaos klubb. hårt och brutalt med massa intr gäster varje gång. 

TORS: movement @ Bar rumba, legendarisk klubb som känns som den passerat sitt bäst före datum för länge sen. Ruskigt trött vibb när jag var där sist i juni/juli någon gång. Men om man ska festa i en vecka så är det helt klart värt ett besök.. kan ju vara intr gäster också...

FRE: true playas @ Fabric, sista fredagen i månaden. Men det spelas dnb där varje fredag med feta namn. löjligt stor klubb. mkt folk. dra dit i tid annars så får man lätt köa i 2-3 timmar och det suger...

LÖR: kolla in dogsonacid.com för feta raves eller dra till BLACK MARKET i SOHO och hämta flyers, prata med de som jobbar och köp skivor. 

Ha det fett i london och se upp för dåliga piller! :) 
www.ff-dvd.com / www.clubtraffic.org
www.myspace.com/clubtraffic / www.myspace.com/alloutdubstep
www.myspace.com/stucklife / www.stucklife.com

2007-12-19 01:37
shit galet irk, låter ju verkligen fett från dina beskrivningar. Ja, fabric är ju ett måste, hoppas bara vi flyger dit rätt vecka.. svårt o planera när man måste tajma hot chip aswell. Tack för hjälpen all ;)