underbart!
Finns de nå guzzar på den här sidan? :O vart fan är alla guzzar ? jag är ny på whoa så jag kan inte så mycket men vart faaan är brudarna ? :D
Thanx mate, kul!!
Homothugs <br>
nice!
you can't scare me, i'm sticking to the union.
Eat me va nice(dock var sången småkeff). dock var den andra touch me riktigt tråkig. Ska bli kul att höra mer i framtiden från dig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Thanx!!:)Exorsixten P60 Tack man, det finns en annan mix på denna låten också (Eat Me), mer åt techhållet. Inte för att vara sån men jag gillar sången som fan, smaken är som stjärten:) Jag kommer göra några släpp från Southern Lights UK så jag säger till när det kommer nytt. Tack för tiden:)
Homothugs <br>
Jalla upp!!
Homothugs <br>
remixen på eat me, nånting du släpper ifrån dig?
Buisness Mja den kommer släppas från Southern Lights UK :)
Homothugs <br>
kool.
Nope. Gillas inte ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Inte?!?!?!?! ;)
Homothugs <br>
LaAlec P22 Du vet att alla gillar inte allt, så bli inte förvånad när folk ger sånna svar dock så tror jag han skojade..
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
jag tror nog att han (LaAlec) skojade också, men vad vet jag.
Fatcaesar P20 Jag vet, mitt svar var mest ett tråkigt försök till att vara skojig;)Buisness Du är inte dum du man;)
Homothugs <br>
Buisness Remixen finns på Myspace nu:)
Homothugs <br>
ah fett soft, ska kika :]
Do dat mate:)
Homothugs <br>
har pumpat bägge två nu över nyår i riga. skitfeta, lycka till med allt. det är kvalité
Jag är starkat i världen
Jag dissar inte, det är bara inte min tekopp... När du sa porrelectrohouse, tänkte jag mig typ "Jose Nuñez - Bilingual". Hmm, dunno dude.
kryptonite Fan va kul att höra man, tack så mycket:)haschpuppie P13 Ajjt, jag kände mig nog bara porrig för stunden. Tack för du lyssnar och tar dig tid iaf:) Gott nytt år!
Homothugs <br>
Jävligt skönt stuk på dom flesta, men tyvär lite för segt tempo för min del.....betyg för alla låtar 3+ eller 4- är väl samma sak men 4- ser bättre ut hehehe keep up the work!
The New World Order IS Here
Nice, tack. Ja det kan ju inte falla alla i smaken, och tur är väl det;) Tack för din tid man!
Homothugs <br>
Eat Me var riktigt fet, bra där!
Nice, tack man!
Homothugs <br>
jag ser inte vart man kan ladda ner låtarna, sorry. ?
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
LaAlec P22: Riktigt jävla tungt asså!:D Keep it up man!
Lägg av, är det sant?
lo-pro Thanx a lot mate!
Homothugs <br>
Ge mig Dub,.. tycker inte om denna ändlösa rep på Voxen
™™™™™
Eat me är ju briljant.. speciellt sången! Haha.. ;)
.Walking the way of Success.
Jag tycker inte om dub så mycket, det ska vara ändlöst tills man blir galen;)
Homothugs <br>
Didado!! www.myspace.com/alexanderferocia
Homothugs <br>
Kan du inte göra så att man kan ladda ner låtarna? Vill inte bara sitta och lyssna..
Would I shit you? You're my favourite turd.
Ska fixa det så fort jag får bättre tillgång till internet, tack för visat intresse;)
Homothugs <br>
Eat me var riktigt skön! Du kunde ha distat/modulerat den lite mera dit mot slutet kanske? Bom Bom var skön i början. Sedan blir den lite seg. Jag tror att den låten skulle kunna bli skön om du speedade upp den. Refrängen är skön Bom Bom Bom
Gör hellre ingenting bra, än att göra någonting dåligt.
Haha thanx man:) Kul att höra lite vettig kritik!
Homothugs <br>
house ja men electro?????
<br>http://www.soundhabitspro.com/<br> http://www.flacoproductions.se/
dj-flaite House, electro, beat, va inte en sån messerschmitt;) Jag har inte haft samma låtar uppe hela tiden. För övrigt så är dom låtarna som ligger uppe nu mer electro än house om du frågar mig. Eller vad tycker du?Superriotguy Tack så mycket:) Kul att du lyssnat!
Homothugs <br>
vem fan bryr sig om va det heter det var riktigt fett big up
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
LaAlec P22 :
Enligt min åsikt så är dina låtar mer house än electro?har lyssnat på dom,dom är inte dåliga...bara att jag tycker att dom e mer house....
(var inne på din myspace)
<br>http://www.soundhabitspro.com/<br> http://www.flacoproductions.se/
psyjunta Danke schön!! Håller med lite:)dj-flaite Absolut, jag respekterar din åsikt till hundra procent. Men det är egentligen inte jag som "bestämt" genren utan bolaget i england som släpper det. Men visst, electro och house svävar över tunna linjer. Jag vill iaf kalla det för electro för att det låter lite coolare;) Tack så mycket för att du ville lyssna och kommentera iaf. Ska lägga upp lite nya grejer snart med som faktiskt är MER house.
Homothugs <br>
emeliewahlstrom F25 Tack, jag vann tror jag.
Homothugs <br>
Lyssna lite mer ni som inte redan gjort det. Har ändrat så man kan ladda ner låtarna nu också..
Homothugs <br>