I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-05-25 02:41

Klassisk Euro.

Ni som gillar klassisk eurodance/eurodisco,, alltså mer åt början på 90-talet,, "manlig rapp, kvinnlig sångrefräng"..

Checka denna sida.
http://www.alexx.se

2006-05-25 23:05
den dar stilen dog ut av en anledning! slapp o ga vidare!

2006-05-25 23:14
cat5, le sport, eurodisco är påväg tillbaka
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL!
KOLLA MIN PROFIL!

2006-05-27 19:02
Jabtizemo P17 - word, och av nån anledning kallas det electropop. god knows varför.
It's only gay if balls are touching

2006-05-28 14:32
förstår inte varför folk ska ha så jäkla hi-tech hemsidor så man inte ens kan komma in på dem

2006-05-28 15:55
Fast Le Sport/Cat 5/Unarmed Enemies/Zeigeist/TIAC/osv är ju mer klassisk eurodisco, åt typ italo-hållet typ Miko Mission, eller t.o.m helt vanlig synthpop a la Men Without Hats.

Inte har det något att göra med E-Type eller 2 Unlimited.

---

Det är däremot det här. Och ganska kul är det, men...

Rappen är inte tillräckligt bra (ärligt alltså) för att det ska vara riktigt 2 Unlimited-coolt. Men melodier och sound är helt perfekt. Och att göra det när det knappt finns någon som helst revival eller scen att tala om är egensinnigt och roligt. Men rappen är för dålig för att jag verkligen ska lyssna och gilla det.

2006-05-30 13:40
Vattenfestivalen, om det är någon som är så gammal så att de hängde i discotälten vid skeppskajen.. Haha, det är det jag tänker på varje gång någon nämner eurodisco.

Väsby Crew! - Spana in min sida för Dubfiles DVD+CD dokumentär.