I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Förslag på Musikprogram

Övrig musik - Elektroniskt

2005-02-02 12:24

Förslag på Musikprogram

jag behöver nått sjyst program att sänga ihop lite musik på i datorn, några förslag? alltså inget jäkla eJay stuk utan mer som d var på gamla goda tiden PlayerPro typen om nån kommer ihåg... förslag..?

vem, ärligt talat, bryr sig?

2005-02-03 16:25
Använder FL till vsti och audition 1.5 till själva producerandet. Vill lära mig Cubase men just nu är inte läget rätt att sätta mig in i det.
We are just statistics, born to consume resources.

2005-02-03 20:58
kör cubase, det är grymt krångligt att köra med alla dryga slavprogram i början men när man lär sig så blir det kul sen.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 -

whoa = ZOG.

2005-02-04 13:57
Dhamika:
Efter Adobe tog över cool edit pro så bytte det namn till audition. :P
Hur mkt faq-litteratur finns det om cubase och vad rekommenderas?
Verkade bara jobbigt med att fixa till fördröjningen i cubase som jag får iom Creative Audio. Om nån vet enkelt hur man fixar till det kanske jag kan ge det en chans. :P

2005-02-04 14:20
Nej, det är inte det. Jag skummade en tutorial om det för tydligen är det väldigt vanligt problem. Men jag orkade inte sätta mig in ordentligt och sen när jag inte fick nåt ljud med mina mjukvarusynthar så sket jag i det. :P
Fast tänkte att det kanske skulle vara bra att ge det ett försök till.
Jag menade inte att skriva den frågan direkt till just dig även om det såg ut så med överskriften.