I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Antirasistkonsert 12 deci Tensta. Hiphopgrupp från norra Sthlms sökes.

Klubb & Konserter - Stockholm

   

2009-11-18 13:46

Antirasistkonsert 12 deci Tensta. Hiphopgrupp från norra Sthlms sökes.

Antirasistkonsert 12 dec, hiphopgrupp från norra Sthlms sökes.


Den 12:e december kommer Grön Ungdom, Ung Vänster och SSU ha en konsert på Tensta träff med temat antirasism.

Sture från Svenska Akademien kommer spela med sin dansorkester och även gruppen Florence Valentin kommer att spela.

Arrangörerna (som jag är med och roddar i) söker nu en lokal hiphopgrupp för att få lite lokal stämning på det hela. Gärna några som kommer från norra delen av Stockholmsområdet. Genom detta får en lokal grupp en möjlighet att spela med mer etablerade artister på ett litet större arrangemang.

Man kommer få ca 15 min att spela (dvs ett par, tre låtar) och givetvis förväntas man stödja syftet och temat med konserten och medverka ideellt.

Är du intresserad eller har tips om grupp/person?
Maila mig och berätta lite om vem/vilka ni är och bifoga gärna en musikfil. Min mail är: [email protected]

Mvh
Ruben Wågman

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.