I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

25/9 Ken Rings releasefest & 10-års jubileum @ Clarion Hotel

Klubb & Konserter - Stockholm

2009-09-20 14:20

25/9 Ken Rings releasefest & 10-års jubileum @ Clarion Hotel

Året var 1999 när Ken Ring först slog igenom med hitsingeln Mamma och debutalbumet Vägen Tillbaka. 10 år har gått och Ken är idag mer aktuell än någonsin och släppte nya plattan Hip Hop den 16:e september.

Fredagen den 25:e september kl 22:00 firar vi Ken Rings 10-års jubileum som artist. Vi firar även den nya skivreleasen och säger farväl till Ken som flyttar till Kenya i början av oktober.

Den exklusiva festen äger rum på Clarion Hotel i Skanstull och det bjuds på en mängd överraskningar.

På scen står Ken och en drös andra artister som har varit delaktiga i Kens karriär. Gästframträdandena avlöser varandra under denna afton. Bakom skivspelarna har vi ett gäng gamla rävar som likt Ken varit med i gamet sedan det startade.

Välkommen till höstens fetaste fest!

Plats: Clarion Hotel, Ringvägen 98
Datum: Fredag 25:e september
Tid: 22-03
Ålder: 23 år (ID!)
Pris: 150 kr entré i dörren
Klädsel: Extremt fresh, ikväll ska du skina!

Väl mött,
Ken Ring, Pope / Universal Music, TP Events, Silverberg Promotion

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-20 14:24
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Manager

2009-09-20 14:34
Ni borde kört 20 års gräns.
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Producent

2009-09-20 14:43
Cool. Hoppas att Big Fred kommer också. Ken ser ut som en blandning Suge Knight och Pippi Långstrumps pappa på bilden.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2009-09-20 19:42
Var tusan får man tag i biljetter?
"Power Is My Politics, their system is my bottom bitch."

2009-09-22 02:33
kommer bli fett

2009-09-22 09:07
varför 23 !!?

2009-09-22 13:04
abez:

vi slår upp dörrarna klockan 22:00. entré betalas i dörren. först till kvarn!

välkommen!

2009-09-22 14:56
wtf is this vrf är det 23 för..
CHECKA MIN MUSIKVIDEO!

http://www.youtube.com/watch?v=gAlN0uQ5W8o
Skivsamlare

2009-09-24 08:59
Ses där!
Yes! In Concert — For the love of music
Producent

2009-09-25 01:12
Cool lokal för Ken.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2009-09-25 11:16
varför 23....

2009-09-26 10:54
Någon som var där som kan dra sin version av det som hände? Stort polispådrag tydligen iallafall... ”Det var kaos och kalabalik och misshandel”

2009-09-26 17:59
Tydligen så ska det ha vart bråk vid tio-tiden?
Jag kom dit ungefär 21:45 och jag märkte fan ingenting! Och jag tyckte det verkade som att det var över lag jävligt god stämning på alla som var där. 7
Jävligt kul kväll i övrigt.
Anima Sola

2009-09-26 23:14
challma: Nej, det står att festen började vid tio och bråket vid tre. Vid tio var nog allt lugnt och sansat. :)

2009-09-27 13:48
hela artikeln är felaktig. förutom möjligtvis misshandeln som ska ha ägt rum på annan plats klockan fyra. det var inga större incidenter eller bråk under hela kvällen över huvud taget. däremot var det förmodligen stökigt runt skanstull/medis med folk som hade varit på festen. bara en sån sak som att den verkställande direktören har fått för sig att festen började vid klockan elva är helt felaktigt. vip-släppet började klockan 21:15. och insläppet för allmänheten öppnade klockan 22:00.

"Festen skulle ha börjat vid tiotiden i går kväll.
– Men de kom igång senare. De började inte förrän vid elva, säger Marcus Majevski, verkställande direktör på Clarion hotell i Stockholm."

2009-09-27 22:53
så klart aftonbladet tar chansen och skriver lite skit om ken och sprider dåliga rykten. bara ignorera det, är ju ändå bara riktigt lågt folk som tror till 100% på allt som skrivs i kvällstidningarna.

fet konsert för övrigt och grymt med alla sköna gästartister! lite väl dåligt drag i folk dock, var ju bara en liten grupp framme vid scenen som dansade och röjde?! Skulle varit roligare om lite mer folk hade vågat sig fram till scenen och röjt som man ska göra på en spelning.
dj taro som spelade efteråt var ju tung som vanligt!