I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

18/9: Klubb Spiderdogs - med NATURAL BOND! (Säsongspremiär)

Klubb & Konserter - Stockholm

2009-09-03 18:50

18/9: Klubb Spiderdogs - med NATURAL BOND! (Säsongspremiär)

Varmt välkommen till Klubb Spiderdogs! Stans skönaste hiphop-klubb är tillbaka med sin 5e säsong, och till nypremiären bjuder vi på en historisk bokning:

NATURAL BOND!

Sveriges kändaste hiphop-crew består av Petter, Rusiak, Eye N I och Peewee och har gett oss hiphop-klassiker i över 10 år! Nu gör de för första gången en gemensam spelning - självklart tillsammans med husbandet Spiderdogs! Det kommer bli GALET...

Mofeta & Jerre sparkar igång festen med ett rykande hett live-set. Dessutom premiärspelar vi vår nya video "Bättre i Berlin", till kvällens ära!

DJ Yxmördarn bjuder på grym hiphop, funk och disco.

Sprid ordet, samla vännerna och möt oss på Fasching!

Fredag 18/9, 00-04
20 år, 100 kr
Fasching, Kungsgatan 63

Facebook-event (Här finns all info, bjud gärna in vänner!)

FÖRKÖP
Från och med måndag 7/9 finns förköps-biljetter hos vår kära sponsor Gulan, vid Skanstull. Vi rekommenderar starkt att köpa förköp - bli garanterad plats och slipp långa köer!

Karta till Gulan

Se vår hemsida för mer info:
www.klubbspiderdogs.se (Uppdateras snart)

www.mofetajerre.se

2009-09-03 19:02
HERRE FUCKIN JÄVLAR!!
http://www.kalvinhiphop.com

2009-09-03 19:03
fattar ni hur fett det kommer bli när spiderdogs drar igång introt i "suckas"????

2009-09-03 23:15
jävla dårar! fyfan va fett:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-04 02:23
lite synda tt de krockar med brother ali, men de är väl smällar man får ta

2009-09-04 09:24
Jag gillar peppen! Och ni är verkligen rätt ute...

Det kommer bli SJUKT!
www.mofetajerre.se

2009-09-07 16:48
Nu finns förköp på Gulan!
www.mofetajerre.se

2009-09-08 19:15
fyfan vad fett!
jag kommer fan gå även om jag får gå ensam! jag SKA se detta!
Wisdom is wonder

2009-09-09 10:11
Fett!
Ni vet vad som gäller eller.. !-!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker

2009-09-10 02:01
vanilj

du är aldrig ensam ;)
vi är överallt!

2009-09-13 00:40
hehehe
ja nu har jag ju fixat sällskap iallafall, so it´s all good :D
Wisdom is wonder

2009-09-13 22:37
hur stenhårda är ni på åldersgränsen? fyller på 2mån
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2009-09-13 22:55
fattar inte vad ni menar med att de "för första gången gör en gemensam spelning"? såg dem på hultan för några år sedan...

2009-09-14 12:23
Foerplay - vi har en under 20-lista! Maila namn, mail och personnr till [email protected]

Steezo - kanske var en Petter-spelning där dom gästade? För vad jag hört har de i princip inte gjort nån spelning under gemensamt namn förr...
www.mofetajerre.se

2009-09-14 22:55
blire nå klassiker från var o en också tro?

2009-09-15 13:31
Jag tror inte du blir besviken...
www.mofetajerre.se

2009-09-15 15:02
alltså kickar spiderdogs igång "suckers" med rusiak.... basslingan... hammond aflsdkhf

flippar ja ur!

2009-09-15 15:51
Ses på fredag!

2009-09-18 11:33
Då kör vi!!!!!
www.mofetajerre.se

2009-09-18 14:14
väsby börjar förfesten nu och varvar "så klart" med "det går bra nu". salongen65 är med!!!
damn, what's wrong with my generation?
we was the cream of the crop but it seems we've been robbed
that's what happens when you trade in all your dreams for a job

2009-09-18 17:28
nu kom spriten!
damn, what's wrong with my generation?
we was the cream of the crop but it seems we've been robbed
that's what happens when you trade in all your dreams for a job

2009-09-18 18:00
jag vill bara höra oceans.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2009-09-19 16:35
Kanonspelning helt klart men jag måste bara spy lite galla över vakter/och det obefintliga systemet dom körde med i dörren. Vad är anledningen till att köpa förköp när man endå får ställa sig sist i kön? Läste någonstans att man skulle komma just före kön. Sen när man väl står i kön börjar vakterna ta insläpp på alla andra ställen än just kön.. men men.. bra spelning hur som hellst!
Du kommer tvåa som bokstaven B...

2009-09-19 18:04
Vill också spy galla över kösystemet. Var det värsta jag varit med om på länge. Att släppa in "listfolket" innan den oändliga kön, samt att blanda förköp och folk som ska köpa på plats. Det fick mig att sälja biljetten, gå därifrån och missa en bra spelning. Tack!
You've got an organ going, no wonder the sound has so much body

2009-09-19 18:10
vilket jävla drag!

2009-09-20 01:29
Instämmer med Linged - vilket drag!

När dom körde gamla Sherlock-låtar fick jag gåshud och glansiga ögon, Suckers som vi önskade ovan kom naturligtvis liksom alla Petter-dängor man kan utantill. Lyckat med Tar det Tillbaka med Masaya. Igår var jag iofs lite full men helt euforisk av nostalgin och draget. Har ingen aning om hur länge dom körde eller hur många låtar, men dom kunde lätt hållit på en halvtimme, timme till känns det som och fortsatt äga publiken. Nog bästa grejen jag varit på i Stockholm sen KRS-One var på Debaser för jag vet inte hur många år sen.

TACK!

PS... förakten Mofeta var ny för mig men riktigt skön också, levererade och fick pubiken att hoppa och på humör!
Allt jag ville var att få tag på lite Trocadero...

2009-09-20 01:32
gryym spelning! stod längst fram, har blåmärken överallt, men det var det värt!

otur för er som fick köa så länge.
själv kom jag dit ca kl 00, gick förbi kön, visade min biljett, och gick raka vägen in.
Wisdom is wonder
Producent

2009-09-20 13:23
FAN. att jag missade det här. Att få höra sherlock låtar live och mogge gästade måste ha varit grymt. Hoppas att de gör fler återföreningar, kanske med en dj nästa gång. Typ Sleep, Vietnaam eller Seb-Roc.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2009-09-21 01:25
Hej gott folk! Tack som fan för en grym kväll. GRYM KVÄLL!!!

Till er som mötte strul i kön: beklagar som fan. Jag vet ärligt talat inte hur vakterna tänkte när de lät förköpen vänta i kö, det är en SJÄLVKLARHET att de går in först.

Men jag kan lova er att det är det första vi kommer kräva till nästa gång, förköpen kommer hädanefter att prioriteras!

Som förklaring får jag säga att det blev struligt och svårt med ovanligt många namn på listan, vilket var ofrånkomligt en sån här kväll. Dock kom alla in till slut!

Och som sagt, vi ska definitivt se till att förköps-krånglet inte upprepar sig.

Tack alla som kom, vi ses igen den 9e oktober!

Ps. Kolla in "Bättre i Berlin"!

www.mofetajerre.se
Skivsamlare

2009-09-24 08:56
Riktigt roligt att få se Natural Bond ihopsamlade på scen!
Men att köa när man har förköp i en hel timme är fan oförlåtligt.. Otroligt dåligt uppstyrt.
Yes! In Concert — For the love of music

2009-09-24 14:00
Ja om det var så var det kasst! Det kommer inte att hända igen.
www.mofetajerre.se