3/5: Naughty by Nature @ O'Learys, Haninge (!)
Naughty by Nature spelar live på O'Learys i Haninge i morgon! 180 kronor, 18 år. De går på vid midnatt. Mer info <a href="http://www.pastan.nu/bloggen/inlagg/227" target="_blank">här</a> (Inlägget ändrat av Midas 2008-10-26 14:44:18)
"...and you can Quote me on that"
NEJ ÄR FAN INTE SANT! å jävlar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
how random....
um dois...
Ska se dem i västerås på Söndag..helt sjukt att de var så dålig info, det är ju stort fan!!:)
Rapper Treach of the Hip-Hop duo Naughty By Nature was detained by police yesterday, after a slew of shootings seized the city of Newark, NJ. According to local police two men were shot dead and five others were wounded in separate incidences - all within a 24-hour period in the city. Officers pulled Treach over for driving his Hummer erratically and found the rapper wearing a bullet proof vest. Though they found no weapons in the car, they did find a gun nearby, reports AllHipHop.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
där ser man!
Din hojtlåda är tom.
så de blir ingen NBN imorrn alltså?
detta var för en vecka sen såg jag nu. så det blir troligtvis nbn, ja.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
känns som deras karriär inte är på topp då med andra ord hahah
eh... fett! trist att det kommer vara typ 40 pers i publiken bara :/
heeelt skadat. såg affishen i centrum och trodde det var ett skämt. Måste ta hand om ungen hemma, men om tjejen kommer hem innan midnatt kanske man tar en promenad dit... skadat som sagt
Haha, av alla ställen!
your heart pump project kool-aid
w000000000000000t!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Haha, sitter med treach och vinnie på o´learys i skrivande stund och käkar 1st class pasta! så dom är här!! no diggity!! syns ikväll. -Ty
ENDANGERED SPECIES
är d här nåt skämt eller? Seriöst finns det någon OFFICIEL sida som visar att det STÄMMER
http://www.myspace.com/bizzlebeats
Ring olearys i haninge så kan dom bekräfta att Naughty by Nature is in the motherfuckin buildin! 08-7777150. På Scen 00:00. Kom i tid! inga förköp. MVH Blue Label Events. Sacco
ENDANGERED SPECIES
vad kostar det?
um dois...
riktigt tungt. jävligt synd att det e värdelösa haninge spy bar som har skiten.. men kul att dom försöker få tillbax lite folk, alltid tomt där nu för tiden..
Grymt, men VARFÖR på O'learys i Haninge????????? Och varför så SJUKT dålig promotion.... får veta samma dag liksom. Blir inget för mig tyvärr, hade dock varit grymt att se. Bättre promotion nästa gång kanske?
Ord.
Hahaha va i helvete?! :) En applåd till arrangörerna :P
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
hahaha fan vad synd att jag är i skåne just nu, bor alldeles i närheten annars. coolaste på länge i alla fall. det lär bli legendariskt.
dricker tanqueray direkt ur flaskan, alla vill veta om jag är galen
haha fyfan. hoppas party svennarna uppskattar detta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kan tänka mig att "the regulars" sitter och kollar på hockey eller vad det kan vara, sen helt plötsligt så hör dom: "hip hop hooraaaay..." ;)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
funtar nästan på att ta planet upp bara för att se Vinnie kliva upp och säga "you're chillin with the tittie-feelin villain" till folket. obetalbart.
nån som vet ifall det kommer gå att köpa mat på o'learys oxå inatt? eller när dom stänger köket snarare?
Haha, shit shit! Jag som inte trodde att det blev nån utgång för mig ikväll, men nu när man redan befinner sig på södra sidan så måste man ju dit och kolla läget! :P
Det var fan sjukt. Går fram till vakten å frågar om dom verkligen ska spela.. "jo, dom kliver på scen om en kvart, 20 min". Går in beställer en öl... och the motherfucking Naughty by Nature kommer in på scenen, som är cirka 3x6 meter stor, på den lokala puben i Haninge!! (Ingen diss dock, BIG UP TILL O'LEARYS i Haninge som tar hit NbyN!) Dom drog av en rad klassiker och jag kan säga att det lätt var värt 180kr... kändes bara så skumt att stå på ett litet förortshak och lyssna på Naught by Nature live. :)
Var det mycket folk då, var nere vid rudan tidigare men hade inte riktigt ekonomin för att dra in.
DIF!
Konsertbesökare
2008-05-04 06:30
Fattar känslan. Hade vart sjukt, men en av mina bästa kompisar fyllde 20, annars hade jag vart där. Sjukaste att det var i Haninge!
.... att man inte tittade förbi tråden igår under dagen... motherf.... grattis till er som var där!
Måste först o främst säga att akten N by N vi fick uppleva igår var helt otrolig, hade själv inte förväntat mig 1 1/2 superhet show, vilket det verkligen var. Vi i Haninge hade endast några få dagar på oss och promota denna akt, vilket inte var så lyckat av oss, men hur skulle man kunna tacka nej till N by N. Vi i O´learys i Haninge har haft akter som Petter, Snook nu den 23maj Mange Smith o andra artister här och kommer att köra fler internationella artister hos oss i O´learys i Haninge. Sen för dom som är för coola för att åka ner till Haninge för att se dessa världsartister behöver inte komma, dom kan vara på stureplan o vänte på att dom kommer dit. Väldigt tråkigt att folk reagerar negativt när man jobbar så hårt för att få hit dessa artister bara för att spelningen går i Haninge. Skärpning!!!!
Men håll ögonen och öronen öppna vem vet kanske nästa artist efter Mange Smith skulle kunna vara Fat Joe??!!!! :)
MVH/ O´learys i Haninge
Fett jobbat, blir att dra dit nästa gång
DIF!
Måste först och främst säga att förväntningarna inte var särskilt höga för igår. Men jag blev verkligen helt blown away. Det var riiiiiktigt tungt. Inte nog med att de radade upp alla sina hits utan de körde även andra klassiska hiphoplåtar, så blev det som en enda lång hiphop-tribute. Så jävla uppskattat, mer sånt här åt folket. Måste verkligen ge props till O'learys i Haninge. Grymt evenemang och jag hoppas verkligen på fler liknande shower. I'll be there.
Det här måste ju fan vara ett skämt..hahaha.. Naughty by Nature...på gångavstånd...och man missar det? Gah...
•pave paradise•
respex till alla som arrar grejer utanför innerstan. mer sånt.
Asså nu blir jag riktigt ledsen!!! Hade skitgärna sett Naughty... hade dock ingen aning om att dom skulle spela. Tråkigt att missa det, roligt att ni fick hit dom och ännu roligare att det verkar ha varit lyckat.
www.iluvrnb.blogspot.com
Skivsamlare
2008-05-04 21:08
Bra marknadsföring. Fick reda på det igårkväll när jag var på Chords.
Yes! In Concert — For the love of music
det är väl inte så mycket det att det är i Haninge som människor är sura över, snarare att man får veta det några timmar innan dom går på scen. Men har "o'learys haninge" någon hemsida kanske? så man kan kolla upcoming acts?
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Inte direkt. O'learys.se, klicka på Haninge och sen brukar det inte vara något mer än egna öppettider och telefonnummer.
•pave paradise•
Mange Schmidt är nästa akt, inte riktigt lika stor men men ;)
DIF!
Fast att det var lite för grumligt ljud så var detta fortfarande det bästa luveuppträdadndet i mitt fuckin liv!!! Mer sånt!!!!! Tack så mycket, till management på O´learys Haninge.
Som sagt det var overkligt att se dom på scen i Haninge, jag kommer definitivt att hålla utkik efter om något mer kommer att hända där! Hörde något om att dom vill satsa på grymma hip-hop live akter i framtiden. Om detta är fallet så bugar jag och bockar åt O´learys i Haninge för ett sådant initiativtagande! Med så kort varsel och ändå drar dit, vad jag tycker det såg ut som, 300 pers är GRYMT! ( Undrar hur mycket folk det hade varit om dom hade marknadsfört detta tidigare???) BIG UP!!
Orkar inte åka ut till Haning, så jävla långt från hässelby.. skönt för er som bor där. Men jag kommer nog tyvärr aldrig palla dra mitt arsle till Haninge, om det inte är ngt helt sinnes... därför stan uppskattas för det ligger i "mitten" :)
Ord.
2days generation... A Bunch of Laaaaazee Mafuckaz!! Vi snackar om samma stad nu och du pallar inte att ta dig till andra sidan stan för att se världsartister som tagit sig till andra sidan JORDKLOTET för att spela för er!...Sånna som du är anledningen till att the sayin "Hip-Hop is dead" fortfarande klänger sig fast! Fuck y´all fake Bitchess!!
Ja det är ju bara 25 min med pendeln från t-centralen, så ligger det nästan direkt vid terminalen.
DIF!
Om man inte orkar pallra sig från Hässelby till Haninge för att se en klassisk akt som denna så ska man nog hålla sig borta från spelningar överhuvudtaget. Förlåt, men det är fan samma stad, kom igen nu...
•pave paradise•
Unowmsayin: Du har sååååå rätt!!! Tellem!!! Jag åkte från fucking Gävle för den här spelningen! Vem vet om man någonsin kommer få se dom i Sverige mer!! Mighty: ...U a lazy motherucka! I cudn´t have said it better then Unowmsayin.
FÖR I HELVETE! Bor ju gångavstånd från o'learys! En jävla dålig promotion för detta, VARFÖR?! Sjukt att man missade detta.. :'( Fattar dock inte vart dom fick plats? På nedre våningen eller?
....Finns det en nedre våning...?
•pave paradise•