Fan va schyst...vart kan man köpa biljetter? Ticnet?
// be the change you wanna see in the world
såg nu att biljetterna kommer säljas på ticnet för 350kr
// be the change you wanna see in the world
Nice, detta måste ses!
Line 18th..Truez neva stop
Oooh, fuck yeah! Hela Alby kommer!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ge mig gammalt cube material!
HMOR
fucking niiiice
bad minded dawg yuh gweh far wit yuh dutty ratface!
Lite jobbigt att alla som ska till Splash kommer till Sverige eller något närbeläget land. Nu vill man ju se dem två gånger och det blir dyrt :D
http://www.twitter.com/michaelcrackson
biljetterna är bokade, men eftersom jag och kompisarna åker ifrån GBG har vi inte en aning om vad kägelbanan är för ställe? Är det ett stort uteställe ellern ågot litet konserthak? Ligger det nära ön i mitten. Ön i mitten är mitt enda landmark i STHLM hehe =)
Mosebacke ligger det vid, precis vid Slussen. Litet ställe.
jagvillocksåhaenblog.com
detta kan man bara inte missa! ska boka senare ikväll, hoppas det finns biljetter kvar bara...
cube är ett måste...jag förväntar mig inget annat än fullsatt...
http://www.myspace.com/bizzlebeats
har biljetten i handen nu :)
oj oj OOJ! ålder på detta?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Akka 18 står det på ticnet iaf. Nick-K ägd om du är 16 :D Hahahah
IT AIN'T ABOUT CHIVALRY IT'S ABOUT DOPE LYRICS AND DELIVERY
dricker tanqueray direkt ur flaskan, alla vill veta om jag är galen
jeppehehe P18 : nope, med ett fakelegg går allting bra.
tror du att en 18 årsgräns skulle stoppa mig från att se Ice Cube eller? hahahahahha :D
Kul att iskuben kommer tillbaka till Sthlm! Kommer ihåg när han spelade på gamla fryshuset för ca 15 år sen. (Tror Nick-K missade den spelningen, hehe.) Det var gangsterstämning redan utanför frysen.. saker gömdes i buskarna och vissa försökte starta bråk. Som tur var jobbade Aldo Colliander som vakt på den spelningen, så man kunde känna sig rätt lugn även fast man var bland dom yngre där. Ses förhoppningsvis på Kägelbanan!
yessir CapKillah jag missade den :( när var det? var jag ens född då? haha nej men var inte hans sista spelning i sverige för 15 år sedan?
damn. va ska man säga. ice cube... influerat många av dagens.....nåra tunga. shiiiiit. str8 up gangsta!!!!
Nu har man fixat biljetter..ska hämta ut dem imorgon:) Fan vad grymt det ska bli, hoppas jag hittar nån att gå med bara..
is this fo real?? kommer han verkligen komma eller blir de ännu en inställd konsert från en favorit..vilka arrangerar detta?
Doo the right thing!!!!
CapKillah P30 haha hur gammal var aldo då? 10? jag tycker får för mig att jag gått i skolan med honom, eller så var det bara när han var där för att skrämma upp folk hehe..
HMOR
vadan denna ohype??
norrkööping
Dj_Josh: Han är lika gammal som mig, 78a, så han var väl runt 15 som jag var då. Klart vi inte var stora (och han var inte så duktig på att slåss som han är idag), men i vaktstyrkan fanns det såklart äldre och farligare killar som t ex Lamin. Det var ändå skönt för jag kommer ihåg att det var nåra bakom oss i kön som höll på och smågruffade lite. Men sen när Aldo kommit fram och hälsat på oss och bett oss att säga till honom om det är någon som bråkar, så blev det plötsligt lugnt. :) Farsta mot alla! ;)
Hehe då är jag med på noterna, minns som sagt inte riktigt. No nation like Farsta! Ses på Cube.
HMOR
aldo? killen e fan inte farlig haha han ser ba farlig ut... minns när han var tvungen o gå ner på knä i rågsved o pussa alla grabbarnas fötter :(
Tutilooooo
alunatic: Nej, han är inte farlig (läs dumihuvet) om han inte blir pressad. Personligen skulle jag inte vilja hamna i bråk med skandinaviens bästa proffsboxare i tungvikt (ja, jag tror nog att han fortfarande är det). Men alla har vi varit med om olika saker, roliga och mindre roliga när vi växt upp, så du behöver inte spela allan på någon annans bekostnad, speciellt inte på nätet. Tillbaka till ämnet: Vi ses på konserten!
Capcillah ... det roliga är att jag heter allan. om någon har rätt att spela allan så är det fan jag.. och tro mig ;) det är skillnad i ringen och på gatan vännen. ringen = träning, gatan = hjärtat schhhhhhhhhh!
Tutilooooo
allan: Okej. Precis som att han är mammas pojke som backar på gatan. Han är uppväxt på gatan. Det enda som räddade honom var träningen och han lyckades väldigt bra med den. Han har förmodligen gått om dom flesta som han fått stryk av under sin uppväxt, men det är klart att det finns pundhuvuden som är farligare än honom. Det finns alltid någon som är farligare, men har man något i skallen så inser man det innan det är försent. Vill du diskutera mer angående Aldo så kan du messa mig privat. Jag ångrar lite att jag nämnde hans namn, men jag gjorde det för att jag har så sköna minnen från den konserten, från att vi stod utanför i kön och träffade Aldo tills vi stod inne och lyssnade på Cube med Eric Gadd framför oss.
Lär nog vara där.
Cap. ja har inte sagt något illa om aldo känner aldo själv... tränar själv boxning med hans lillebrorsa Roland. jag brukar t.o.m sitta o garva om de han själv brukar ta upp det och göra det till ett gott minne t ex "ahh fyfan d som hände i rågsved ............. HAHA" och alla ba garvar. Inge fel att åka på stryk, Man ger och man tar...
Tutilooooo
Måste skaffa en ticket till det här. To The Top for Ice Cube and the westcoast. Pass på Jay-z...
Ride 13"s y que?
Detta får man ju inte missa, ska givetvis dig med my man NICK K!
Ahhh va bullshit på 18 års gräns asså
fördelen med 18gräns är att man slipper från dom där hurtiga 14-16åriga små barnen som tror sig veta vad hiphop är , dom har sett Friday filmerna eller någon annan gemytlig Cube film kanske en signal från Jamba. Ville nästan go postal på Jay spelningen,,för mycket småbarn som känenr till 2-3låtar och tror dom e fett Yo pga det.. wtf kids check yourself befo' yo ....what???
24/7 always keepin it.
Lätt för dig att säga mr p22. Sabbar för oss som verkligen diggar artisten. Dock förstår jag att det är jobbigt när fjortisungarna invaderar jay z o liknande.
Alltså, det e ju soft att det e 18 så man kan köpa bira. Sen kanske man inte vill ha fjortisdisco-stämning på en fet konsert, men jag var ju själv en liten skit (ej myndig) när jag såg Ice Cube mfl för första gången, så jag vet inte hur jag ska ställa mig till åldergränser vid konserter. Tycker lite synd om dom som inte får gå pga ålder. GZA körde väl på Kägelbanan också? Har för mig att jag skakade hand med honom där.
Capkillah- Kan ha varit Stacie eller vad nu stället hette. Där såg jag GZA för ett par år sedan.
Producent
2008-06-26 23:29
Jag har sett GZA på Kägelbanan.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Var det soft eller?
Love Music And Dance
hur många får plats i Kägelbanan
Shuu
ojoj, det är gult nu
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
fuck me, det är fullbokat.
Är det någon som har två biljetter över och vill sälja dom.
kontakta mig via
[email protected]
Shuu
thank god så han man fixa två via tel.
Shuu
Jävlar vilket gött ös de kommer bli!
Jag har Focus mot toppen som Colin McRae i VM-rallyt!
fan vad jag längtar. kommer bli hur grymmt som hälst =D
Sprit, vapen & knark gör den svage stark