31/3 - Chamillionaire @ Nalen
nu kanske jag e ute i välldigt god tid men dätta lär bli fett, nån annan som planerar på att röra sig dit?INFO BILJETTER
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
vart sugen nu.. fan sist jag var på nalen var när game var där.. De var fett men chamillionaire kan nog få det att skaka ännu mer!
Vilken kultur??
NEEEEEEJ VARFÖR, NALEN, VARFÖR? Jävla 18-årsgräns.
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
skulle aldrig gå på en konsert utan 18 års gräns. vem vill höra massa 14 åringar stå å skrika med i refrängerna.. Sen är de väll ett måste med välfylld bar =)=) Biljetterna är bokade nu iaf
Vilken kultur??
skulle aldrig gå på en konsert utan 18 års gräns. vem vill höra massa 14 åringar stå å skrika med i refrängerna.. Jag skriker itne med i verserna. :(
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
tycker det kan vara som på bla urf. Ett aremband för "koolt" folk som får dricka, sen ett annat till dom som man inte vill höra skrika med i reffrängen
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
har redan köpt plåtar! kommer nog bli grymt köp plåtar!
Redaktionen
2008-03-24 11:53
klart man ska gå! ja tror cham kan styra upp en jävligt fet tillställning. ang. 18årsgränsen. det ultimata vore ju om dom släppte in även folk under 18 år. då kan man stå å dricka sig gangsta i baren och sen gå å ragga på småfolket. det är ju vad vi alla vill ändå :)
niggaz want me to rhyme? $3,99!
Vann biljetter via expressen haha :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Cham på Nalen, bisart men ok då..
"Italian stallion" 10 years of Connection!
Ngn som vet förband?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haft mina tickets ett tag nu..
www.low-b.se // www.myspace.com/durtylow // www.blockstarz.se // www.myspace.com/blockstarzrecords
Sway är förband, enligt hans myspace.
"I'll get the mexicans to fuck up Xzibit again if he don't pimp my ride" - Celph Titled
Sway har tyvärr ställt in.
Blire nå drag ikväll? Jag ska dit å cham kör ju riktigt tunga grejjer!D
Tror ni man hinner med sista tåget 01?hem altså
ses där!
Instead of having "answers" on a math test, they should just be called "impressions," and if you got a different "impression," so what, can't we all be brothers?<br><br>
01 tåget är nog inget problem =)
Vilken kultur??
dålig publik. Mixtape låtar.. märktes att folk inte var med! Själv stod man längst bak vid baren :) Fett!!
Vilken kultur??
Jag gillar ju chamillionare som fan så det var helt okej men fan va lite folk. Sen körde han rätt kort tid:( Jag hade gärna hört fler låtar med drag i typ true,southern takeover etc
NJeeeee det var kefft drag i publiken alltså. Cham var inte på sitt bästa humör heller, trevligt att vinna bilj. dock, inget snack om saken!
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Lebanner P22 hur länge körde han?
vilka låtar körde han? den som listar flest vinner!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
ridin dirty, party like a rock star jag är temporary leader of this competition
vilka mixtapelåtar blev det?
Han körde även bla Bet that, hiphop police, Industry groupie, king kong, one blood.. hmm.. *senil* Chamillitary meyn!
ska bli fett att se honom i lund ikväll
/ Malmö Straight Up
Skönt att klaga på publiken och själv stå vid baren.
Fast det var glest med folk, det var det. Men sådan är ju den svenska hiphoppubliken.
crack
vi som stod i publiken långt fram hade det soft, nice o röj i alla fall...sluta klaga...men som sagt den svenska hiphop publiken är som den är! peace
fattar ej hur det kan vara lite folk på en konsert i nalen i stockholm
kanske vr cirka 250 pers där igår.. Om man gämför med game spela då man intee hade något val än att stå borta vid baren så var de ganska lite nu.. Fattar inte hur dom går runt. Vad kostar cham att dra hit? kan aldrig ha dragit in mer än 50-60 lax i inträde
Vilken kultur??
Sämsta konserten jag varit på
R.I.P. Big Moe
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
chamilitary mayne n love with my money, my money gets jealous, turn it up, ridin', hiphop warning, asså the list goes on.., säg vad ni vill, jag sakna typ 2-3 låtar av mina favoriter.. å jag sitter ändå på i princip allt som ' officiella släpp ' dvs, mixtape messiah 1-2-3, get ya mind correct + controversy sells( m paul wall ) sound of revenge, ultimate victory, såklart., säg vad ni vill. han va tight live, å han gjorde en skön show, även om publiken står för halva känslan för artisten, håller med någon här uppe som sa att vi längst fram hade bra röj å de va nice. klaga där bak funkar ju alltid., fuck it.., don't bitch about it, do sum' about it lixom.. allready
www.low-b.se // www.myspace.com/durtylow // www.blockstarz.se // www.myspace.com/blockstarzrecords
Det var grymt jävla pinsamt att det var 250st typ.. Fattar inte att de inte kom mer?! Om ja var cham skulle ja inte farit tillbaka till stockholm å lirat igen!
Dont get high on Drugs, Get high on Hugs!
Sen så skulle Sway vara förband till cham men dom lirade aldrig? varför?
Dont get high on Drugs, Get high on Hugs!
jag saknade låtarna med paul wall juuuuuuuuuuuuu...
Hita.., n lov with my money, my money gets jealous ?