I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
1/12 - Mos Def @ Konserthuset i Uppsala
Klubb & Konserter - Stockholm
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
lhabia
2007-12-07 00:54
Wow..detta var ju det kassaste arrangemanget jag hört talas om. No offence men vafan..trodde Mos Def räknades som en del av hiphop-eliten och man fick varken höra att det var spelning eller att det var inställt.
Flytta det till Stockholm. Punkt. Och för Guds skull kontakta lita medier så att det går att få reda på att skiten kommer att hända i god tid.
•pave paradise•
Jozi F48
2007-12-07 00:57
det har varit i media och det var slutsålt så dålig marknadsförning hade det inte varit...
Han fick halsfluss och hög feber i barcelona och förbud att flyga. Vi fick nyheten väldigt sent. Inte förrän kl 17.30 behagade de höra av sig, när jag var på flygplatsen och väntade.
det blir nytt gig i januari.
lhabia
2007-12-07 00:59
Har varit i media kan betyda väldigt många saker, men om ni säger det så. Får väl hoppas att det löser sig till nästa gång.
•pave paradise•
emeliponten
2007-12-07 09:59
det har varit omskrivet på de största nyhetssidorna... kolla www.iloveyes.se regelbundet, där skrev vi tidigt om konserten... DNs på stan hade en stor bild +notis, tycker marknadsföringen var fullt tillräcklig... att det sen blev slutsålt trots att det för många krävdes en del resande säger ju allt... kan iofs tycka att ticnet kunde ha meddelats tidigare, personligen fick jag veta runt 17.30, försökte meddela så många som möjligt men de som tvivlade ringde ticnet som inte hade någon aning..... att lägga upp på facebook är INTE good enuogh
klubb Yes! >> FOR THE LOVE OF MUSIC >> www.iloveyes.se
Jozi F48
2007-12-07 15:24
Emelie, jag fick det först konfirmerat kl 17.30 också och är agenten så det var inte så mycket vi kunde gjort i det läget. Vi skrev sms, facebook, myspace, på hemsidan. /Johanna
emeliponten
2007-12-07 20:35
hoppas det går att få till något i januari... synd att blev som det blev men men vad ska man göra....
klubb Yes! >> FOR THE LOVE OF MUSIC >> www.iloveyes.se
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»