Big up All Out Dubstep Crew!!
Det går bra nu? - Det går jävligt bra just nu. - Bingo Rimér
Hörde att det var kaos på slutet, hoppas det löste sig till slut och att inte arrangörerna fick massa skit för detta. Själv satt jag hemma med en 12-dagars bebis. Inte lika kul kanske ;)
Flipmode!! Sjukt kul! Nice jävla vibes på dnb golvet, både innan och efter perez! fast perez levererade också! ..förövrigt; nån som vet när hans låt Allegiance is about to hit the streeets? cheers
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha stod i dn om kaos på hiphop fest i uni. Vad hände? Eastside vs westside? Antar att det var samma snorungar som alltid ska börja veva. Satt hemma, 50 mil från universitetet och mådde illa för att man missa...fuck! fixa julfest!!
solar mig i den permanenta glansen av mig själv.
Grym kväll och tung musik! var fett på alla dansgolv!! ..förstod att det skulle kaosa vid stängning, så jag drog 30min innan, är glad för att jag slapp allt det där med flaskor som slängdes..
fear and loathing
Festen var grym! all credd till all out dubstep crew Rusko var det bästa på hela kvällen, jävligt synd att dom fick bryta på slutet, hade gärna velat höra vad som låg å väntade :) Enda negativa var ju självklart kö kaoset på slutet och bråket. Trist att det ska bli beef på sånna här fester
www.myspace.com/o1kdubs
sjukt trevlig kväll! synd det där med bråken osv, men det ska inte få förstöra.
Its Tricky!
Toastare
2007-11-25 15:30
impicit, tyvärr är det ju så att de som inte har hjärnan med sig kan förstöra för andra eftersom arrangörerna får ta skiten för det.
Jag skyller allt på Emma!
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=718744
Det går bra nu? - Det går jävligt bra just nu. - Bingo Rimér
Haha jag trodde snubbarna med blod överallt hade haft ketchup på sig för att ha en ursäkt och tränga sig förbi hela kön, eller den ihopklämda folkmassan som det snarare var, tajt shit! Men olagligt fett kväll, dnb golvet ägde som vanligt, även om Rusko också regerade med sitt set. Fast kikade in i hiphop rummet, verkade vara riktigt bra där också, förjävligt att man inte kan vara på tre platser samtidigt!
REHAB IS FOR QUITTERS!!!
fick blod på min tröja också...märkte det nu...
REHAB IS FOR QUITTERS!!!
bra röj kvällen hade allt hehe
Ligger lite bilder uppe på min hemsida nu, dock bara från dubstepgolvet ;)
www.dj-gena.com Kolla under "pics".
www.dj-gena.com --> http://www.myspace.com/dj_gena (AOD)
stört bra set från rusko! ta hit han igen o låt han gå loss i ett par timmar på skivspelarna nästa gång... som någon tidigare nämnde så var d enda knaset att man inte kunde vara på alla tre golv samtidigt, big up AOD!
IT´S KLUBB KLASSKRIG PUNX a.k.a "studiesällskapet frihetliga marxist-leninister"....
tack till alla som kom ut och hade kul iaf. Mindre kul att 2 pers fucka ur på slutet och förstörde allt... Vi sitter ganska hårt i skiten nu tack vare det där och har feta skadeståndskrav på oss...Så ni som känner att ni vill bidra kom gärna förbi 44an på fredag och hjälp till med cash så kan vi kanske fortsätta göra grejer. PEACE & LOVE & FUCK ALLA ROPPADE KOKS KICKERS
www.ff-dvd.com / www.clubtraffic.org www.myspace.com/clubtraffic / www.myspace.com/alloutdubstep www.myspace.com/stucklife / www.stucklife.com
Såg förjävligt ut vid tunnelbanan där det stog en massa kickers och gapade, kom precis dit när jag hörde att en massa poliser var på väg. Men det är inget ni arrangörer kan göra så mycket åt.
DIF!
irk: var det mycket grejer som pajade...eller är det för polisutryckningen osv som ni får betala?
Vart kmr det dyka upp mer bilder ?
www.myspace.com/o1kdubs
Asså vad äre för jävla småbarn som måste ta sig själva på så jävla stort allvar och pajja för alla andra? Slappna av för fan! Så jävla respektlöst mot arrangörerna som får skit för att ni hade betong i sandlådan.. Väx upp! Se till att slut upp nu på fredag och lämna attityden hemma! INFERNO!
"Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate"
Gena har lagt upp en del bilder. Jag kommer lägga upp en del också. Tror clubstockholm kommer lägga upp en del de med. Skull --- Vi kommer få casha för allt som gick sönder. Lite stolar, 2 stora rutor och lite annan inredning... Vad ska man göra. Tyvärr blev det här nog våran sista fest där pga de 2-3 idioterna. Hoppas de torskar hårt.
www.ff-dvd.com / www.clubtraffic.org www.myspace.com/clubtraffic / www.myspace.com/alloutdubstep www.myspace.com/stucklife / www.stucklife.com
aa jag hade riktigt kul! fett nice faktiskt=) mad props. synd på slutet som sagt...
FöLeRs
shit, skadestånd och sånt också? vad kan det bli. vad händer på 44an? berätta mer...
www.mofetajerre.se
irk: fan va tråkigt! det värsta är ju ändå det som ni skrev ang. debaser, att dom inte släpper in klubbar som traffic för att det kommer betongbarn dit och så händer det här på allhuset. Vatten på sin kvarn kallas det väll.. fast egentlinge fattar jagi nte varför allhuset ska fega ur för en sån här sak, så länge sakerna pröjsas för så ska de väll inte spela nån roll? DNB är hetsig musik, folk är unga o fulla så saker går snett men det borde väll inte hindra framtida evenemang egentlinge? Säkert något o göra med byråkrati, i sverige är det ALLTID byråkrati som ligger i bakgrunden o förstör för alla, inte kickers...
Känns som att hela hösten har kantats av bråk överallt, på alla ställen oavsett musikgenre. Så jävla trist.. finns ju inga ställen kvar snart.
THE SWEDISH MIXTAPE CARTEL http://www.twitter.com/djcrona http://www.facebook.com/djcrona
Bara 2 rutor? Var det inte en hel hög som pajade i reggae/hip hop rummet? När folk kastade in flaskor och stenar på folk därinne och allt vad det var? Byråkrati i bakgrunden? Njah det var nog mer folket som drogs dit av att Ken och Adam Tensta skulle uppträda.. D&B och dubstep ser jag inte som nåt som hade med bråket att göra... det var inget sammanträffande att det började i hip hop/reggae rummet alls, så länge jag var där så var det väl aldrig någon avslappnad feststämning därinne riktigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan lack blir man...Diggar den där lokalen som fan faktiskt..och ni som arrangerar är lätt bäst i stockholm. helt ärligt
FöLeRs
Var en kanonkväll. Big up! Synd det där med bråket bara, hade dragit innan någonting hände så kan inte säga något mer om det. Om man ska klaga på något skulle det nog vara att Red stripe ölen tog slut hehe.
Can't break necks in boxes
inte för att va sån, men jag håller med Postal. det var sjukt mycket attityd på hiphopgolvet. det var verkligen bara en tidsfråga... däremot kunde jag inte tro att det skulle gå SÅ jävla snett. men d&b-folket ska inte ha skuld i att va "dåligt folk" eller vad fan man ska säga.
www.femtastic.se
Så ni säger att d&b folket är små söta änglar och allt folk i hiphoprummet är alla galna kickers som vill förstöra för alla andra?
Can't break necks in boxes
Hjälp mig att fylla i listan på klubbar som hamnat í blåsväder pga bråk i höst. DJ Vietnaams klubb på grodan, stängdes efter sex fredagar med bråk på raken. All out dubstep Buck N Grind Studio One (enligt annan tråd)
Det är jävligt tråkigt att se utvecklingen gå åt det hållet på hiphopklubbar. Är det ingen som är intresserad av att ha roligt längre?
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
så jävla tråkigt och synd att det blir bråk.
69 - Try it you'll like it
Lösning: Höj åldersgränsen. Det lär uteslutat en stor del av problemet.
www.combatsound.com Barhäng med Combat Sound på Pleasant varje månad!
69 - Try it you'll like it
jävla muppar folk är. höj åldern till 20 . kör lite icke ligitimt säkerhets folk från vänsterkanten "ni vet vilka" .. Skulle villja se sånt här mupperi på 44an.
BURN USA BURN
Jaja, vad ska man göra. Som sagt det är ett rätt stört samhällsklimat just nu. Får väl skylla på det, hehehe Men vissa saker kunde verkligen gjorts bättre för att hantera den situationen som uppkom... Jag kommer ha ett utvärderingsmöte med Allhuset i veckan och få reda på varför alla deras vakter stack...Känns ju konstigt att jag och 2-3 pers till ska försöka lugna ner två fuckade personer. Men men, de var väl rädda el nått. Sen kan jag iaf berätta en glad nyhet och det är att Allhuset folket är peppade iaf på att köra något mer. De kommer dock behöva prata med sina chefer de med....så vi får se. Chriss Boss: Visst 20år känns ju alltid skönare, men de som slogs var alla över 20 iaf så det hade nog inte hjälpt. Vi får se hur det blir i framtiden. Men tack alla MUSIKÄLSKARE som kom ut och supporta oss. Utan er så hade man ju fan ingen anledning alls att hålla på med skiten. Att vi skulle göra det här öfr cashen finns ju liksom inte...back crew deluxe!! Vi ses på 44an på fredag och sen sista Traffic för iår på hemlig lokal fre 7/12. Concord Dawn & Shnek plus vårt crew + solid sounds fetaste rigg= STHLM fetaste dnb-fest för iår!!
Tack för fet fest!, 7/12 låter coolt! tjo!
Orale!
irk P27 några vakter stack iaf då de jagde en snubben om klirra en ruta ända ner till tunnelbanan.
Vem har sagt att det ska vara 20 år? Jag snackar högre. 23 för killar känns rimligt. Minst.
Anyway är det grymt stabilt att ni arrar sånt här, men tråkigt att några få rötägg ska få förstöra för så många. Big up!
Hoppas ni trivdes med basen.. Alix Perez levererade ett TUNGT set!! tack till alla som kom för att ha kul!!! Inga tack till individerna med rabies!
www.myspace.com/djlimbz www.clubtraffic.blogspot.com www.alloutdubstep.com
Oi oi... Vet inte riktigt om ni förstår hur underbart det är att ha er alla på våra fester.. Tack som fan till alla som älskar musiken och viben.. Baskärlek åt folket
All out dubstep show @ Streamizm.com 19-20cet live audio och video onsdagar!!
Big up till er alla som arrade detta! Men det var alldeles för mycket påtända kickers idioter där inne asså. Speciellt i kön till garderoben. Blir så jävla förbannad på såna omogna & onödiga grejer som ska behöva hända pga av såna jävla idioter. Höj åldersgränsen så kanske man slipper de här kaxiga skitungarna!
Furiouz @ www.subfm.com - Tuesdays 4-6 PM GMT www.myspace.com/furiouz
Vi kom lite sent och blev nekade att komma in, även fast vi hade biljett! Nekar man verkligen folk som redan köpt biljett? Hmm. Då känns det ju helt onödigt med förköp, right? Som att gå till stället, betala 150kr och sen gå innan man kommit in. Aja, vi fixade in oss iaf, men tråkigt om flera blev nekade?! Annars var det fett fett fett! Kul att det var så mycket folk och röj. Glad som fan att jag missade slagsmålet också, usch!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Vi kommer iaf ta hit RUSKO igen nästa år så han får köra hela sit set! Madness!! Det kan jag lova. :)
sluta snacka om att det är snorungar. dom som startade beefen var ju säkert 20-23. ingen anledning att dra uppåldersgränsen. tacm för en bra fest!
irk,
varför spelade inte rusko klart? bråken hade väll inte urartat redan då?
Jag tror att bråket blossade upp vid flera olika tillfällen. Slagsmålet nedanför trappan började ju efter att Rusko fått bryta, men då hade det väl hållt på och varit massa bråk redan inne i hiphoprummet och så. Så jag antar att han fick bryta för att det redan var massa skit som hänt och de bestämde sig för att avbryta allt. Eller? Lite roligt med tajmingen dock, exakt vid vilken tidpunkt i Ruskos set avbrottet kom. Han håller på och bygger upp till ett fett slut, lägger på "Cockney Thug" som ju typ är hans stora "hit" eller vad man ska säga, det blir såklart rewind, han stoppar, spinner tillbaks, sätter på, och - inget ljud! Minst sagt lite snopet :)
don't get chumpatized
Har någon pics från beefen? Vill bara sig STOR TACK för alla som var med och anordnade det hela, synd bara att det fanns vissa idioter som fuckade det för alla andra. OBS: Alla som går runt å säger att det var en negativ instälning i hiphop rummet lägg ner för i helvetet, sluta va så jävla trångsynta och naiva människor. DJ Vietnaam: TACK för NOTORIOUS B.I.G. - JUICY
Lyrics must contain more then just clothes bitches and weed
jag har kort från bråket men dessvärre försvann min kamera under nattens gång så om jag inte finner den igen så kan jag inte visa nåt, tror att jag kan ha glömt den i taxin men de lär jag märka när jag ringer hittegodsavdelningen om nån vecka
annars vare grymt, det va ett helt stört bråk å man visste vart man skulle ta vägen för att det ven så mkt flaskor överallt å sen vare poliser överallt men som tur va hann jag ut innan dom stoppa alla, de kändes som att det va det dom skulle gjort, för övrigt håller jag me om attityden i hiphoprummet, det va tryckt å så, men resten va grymt å jag va cp full hehe fast de va synd att bärsen tog slut i ena baren, då va jag ju tvungen å dricka cider
Fan lirade naam? nice
THE SWEDISH MIXTAPE CARTEL http://www.twitter.com/djcrona http://www.facebook.com/djcrona