Appopå köandet så finns det ett välkänt syndrom i stockholm. Alla gäster kommer mellan 00 och 01. Alltid. Tyvärr blir det då väldigt tungt tryck på dörr, kassa och garderob varför kötiderna kan bli knasiga. Det skulle självklart vara bättre om det var en större och bredare entré så folk skulle kunna passera flaskhalsen snabbare men tyvärr ser inte förutsättningarna ut så på allhuset. Testa gärna att komma innan 00 nästa gång och se vilken skillnad det är. Med tanke på ölpriser etc på allhuset blir det inte jobbigt för plånboken att komma tidigt, man får möjligen ett skönt bord att samlas runt etc etc. Finns bara fördelar. Jag vet att det finns ställen som vill ha köerna och därför släpper folket genom dörren onödigt segt men jag kan garantera att ingen som jobbar med Traffic/AOD är intresserade av ett sånt tankesätt. Ge hellre en eloge till dörrmannen och kassapersonalen som verkligen gjorde allt de kunde för att få in folk så snabbt som möjligt under rådande omständigheter, hela tiden med minst ett leende på läpparna. Positivitet är skiten. Tack till de som jobbar för Dubstep i sverige. Ni är värda all kärlek för den energi och tid ni lägger på detta. For free.
Väsby Crew! - Spana in min sida för Dubfiles DVD+CD dokumentär.