I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

26/10 All out dubstep @ Allhuset

Klubb & Konserter - Stockholm

2007-10-28 11:50
Fattar inte att det var som minst folk på dansgolvet under Scubas set och sen var det plötsligt ganska fullt när Dead-O körde? Det var rätt fullt innan Scuba också, under Max Peezay.

Dead-O var asbra, så det är såklart jag tycker alla borde kolla in det, men Scuba var ju helt fantastisk. Hade folk bara dålig koll på vad som var huvudakten, missförstod de typ något och trodde att Scuba var nån ointressant mellangrej?

Stort tack till arrangörerna, helt fantastiskt! Hoppas att det funkade bra ekonomiskt och allt sånt så att ni vill köra snart igen!
don't get chumpatized

2007-10-28 12:03
´jag är fan fortfarande bakfull... det var riktigt grymt ni borde kicka de där en gång i veckan verjar ju helt klart finnas en efterfrågan
 Ingen klass - Bara stil

2007-10-28 15:03

och ett stort tack till dom som fyllde Traffic golvet från början till slut! good work! Bra jävla drag!

www.myspace.com/djlimbz
www.clubtraffic.blogspot.com www.alloutdubstep.com

2007-10-29 10:44

äh fan jag håller med någon som skrev här uppe, skitkonstigt att tvinga folk att köa skitlänge för att komma in i en halvtom lokal. Kändes högstadiedisco, tyckte allt förutom musiken sög. Allhuset är skit helt enkelt.

solar mig i den permanenta glansen av mig själv.

2007-10-29 12:17
Vi tvingade ingen att köa men det tar tid när alla kommer samtidigt och det är förklaringen till att det kändes halvtomt när man kom in också. Det tar tid att fylla en sån stor lokal. Nästa gång får vi lösa de problemen så det går smidigare.

Och ja, lokalen är inte den ultimata klubben med den fetaste inredningen osv. men vafan det finns inga ställen i den här stan som går att komma in på. Så vi kör på det som finns. Debaser där vi skulle varit från början dissar oss/invandrare/folk från förorten mm samt blåser folk så det är ju en livslång bojkott på det stället. (vilket vi tycker alla ställer sig bakom). Och då finns det inte så många ställen kvar med den kapaciteten. 
Och det är ju musiken som räknas trots allt, right?
www.ff-dvd.com / www.clubtraffic.org
www.myspace.com/clubtraffic / www.myspace.com/alloutdubstep
www.myspace.com/stucklife / www.stucklife.com

2007-10-29 13:19
jag vill inte säga för mkt, lite besviken på Dead-O's set.. pga av något så missade jag det mesta av Scubas set (fråga mig inte vad jag gjorde, jag vet inte)

mkt kids var det dock.
Dubstep changed my life!

2007-10-29 13:19
för övrigt var det en klart nice kväll
Dubstep changed my life!

2007-10-29 13:45
Appopå köandet så finns det ett välkänt syndrom i stockholm. Alla gäster kommer mellan 00 och 01. Alltid. Tyvärr blir det då väldigt tungt tryck på dörr, kassa och garderob varför kötiderna kan bli knasiga. Det skulle självklart vara bättre om det var en större och bredare entré så folk skulle kunna passera flaskhalsen snabbare men tyvärr ser inte förutsättningarna ut så på allhuset.

Testa gärna att komma innan 00 nästa gång och se vilken skillnad det är. Med tanke på ölpriser etc på allhuset blir det inte jobbigt för plånboken att komma tidigt, man får möjligen ett skönt bord att samlas runt etc etc. Finns bara fördelar.

Jag vet att det finns ställen som vill ha köerna och därför släpper folket genom dörren onödigt segt men jag kan garantera att ingen som jobbar med Traffic/AOD är intresserade av ett sånt tankesätt. 

Ge hellre en eloge till dörrmannen och kassapersonalen som verkligen gjorde allt de kunde för att få in folk så snabbt som möjligt under rådande omständigheter, hela tiden med minst ett leende på läpparna. Positivitet är skiten.

Tack till de som jobbar för Dubstep i sverige. Ni är värda all kärlek för den energi och tid ni lägger på detta. For free.  
Väsby Crew! - Spana in min sida för Dubfiles DVD+CD dokumentär.

2007-10-29 14:27
Bilder ? :)
www.myspace.com/o1kdubs

2007-10-29 17:23
Har lagt upp lite bilder på www.myspace.com/alloutdubstep

www.ff-dvd.com / www.clubtraffic.org
www.myspace.com/clubtraffic / www.myspace.com/alloutdubstep
www.myspace.com/stucklife / www.stucklife.com

2007-10-29 22:00

Riktigt fett initiativ det här. Hoppas på fler kvällar. Soft ställe, sköna människor, grym musik.

För att få mindre köer kanske ni kan ändra på nånting? Porten var ju bara halvöppen när jag kom. Den borde kunna delas så att de som ska ut kan gå ut genom ena halvan och de som ska in går in genom den andra?

Vet inte om ni hade förköpsbiljetter, men det går ju alltid fortare. Kan iofs vara för mycket administration kring det.

Bra jobbat iallafall!

2007-10-29 23:39
dubzy  du är ett kid

2007-10-30 09:41
finns bilder på www.clubstockholm.com nu också =)
All out dubstep show @ Streamizm.com 19-20cet live audio och video onsdagar!!

2007-11-05 01:32
ha ha ha