I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

18/8 Stucklife @ Rockbaren, Upplands Väsby. Limbz, Systematic, Hill, mfl

Klubb & Konserter - Stockholm

   

2007-08-07 01:22

18/8 Stucklife @ Rockbaren, Upplands Väsby. Limbz, Systematic, Hill, mfl

Som sagt. För er som missat det kan jag berätta att arbetet med att bygga Väsby Empire går vidare. Vi har öppnat våran butik i huset (Stuck), Thaimassagen & Loveaffair är med oss, och nu även Rockbaren i samma hus. 


Lite kort fakta om Rockbaren är att den byggdes i huset av några finska zigenare för några år sedan och kallades då "Soumi bar". Det var mest finsk karaoke och dyl vilket jag ångrar bittert att jag missade, jag kan dock gissa att stämningen var minst sagt gemytlig...

Hursomhelst så fick Wadi för sig att köpa hakat och bestämma sig för att ge Väsby en ren Rockbar, då vi trots allt inte kan komma bort från våra rötter som rockby...

Tills nu... Vi har kämpat hårt med att sprida UK-undergroundvibbarna i Väsby med lite fester på pizzerior, Summer Session utomhus osv osv... Nu har vi äntligen hittat ett fett hak helt i våran smak. Litet, helt mörklagt, bar, bra ljud/ljus (som docks hyrs in), jackvegas...och nära hem! Kan det bli bättre?! Nää. fuck off!

Vi kickar loss den första festen av många(?) på haket LÖRDAG 18/8 här är lineup:

SYSTEMATIC (Traffic)
LIMBZ (Traffic)
TRICKYKID ( QE, All Out Dubstep)
HILL (Stuck)

Visuals: SYCKA / DEJA KRU (myspace.com/dejakru)

Plus more to come...

Det kommer spelas allt från REGGAE, HIPHOP CLASSICS, DANCEHALL, DUBSTEP, GRIME, DRUM AND BASS så det blir lite för alla....men så då.

DRA DIT CREW!!!!

@ ROCKBAREN, UPPLADDS VÄSBY, CENTRALVÄGEN 2-4
22-03, 60KR,  18 ÅR.

www.myspace.com/stucklife
www.stucklife.com

www.ff-dvd.com / www.clubtraffic.org
www.myspace.com/clubtraffic / www.myspace.com/alloutdubstep
www.myspace.com/stucklife / www.stucklife.com