24/8 Essential Heat, Releasefest för Ri-Fa & JustDet.se@Tantogården
24/8 Essential Heat, Releasefest för Ri-Fa & JustDet.se @ Tantogården Ri-Fa släpper sin nya skiva exklusivt genom JustDet.se 25/8 och Essential Heat har det stora nöjet att presentera en gemensam releasefest för skivan samt den nystartade sidan JustDet.se, det svensk hiphop behöver!Line up : Ri-Fa Kingsize The Mood Dj Rooftop (RMH) spinner skivorna!Plats: Tantogården, ZinkensdammDatum: Fredag 24/8Tid: 21-01Pris: 100:-Ålder: Från 18CRACKLE I BAREN! Länkar: JustDet.se Ri-Fa Kingsize Vigge från Kingsize The Mood Dj Rooftop Affischen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2007-07-26 17:42
Galet! :)
http://www.soundcloud.com/gyllander
cool!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
med paella i mungipan tippar jag pa en fet kvall :)
Tråkigt att ni missade vad det kostar, men det är ju lätt fixat!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
be there !
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
Priset verkar inte stå någonstans....100:- är det som gäller.
Redline!
fett
http://www.myspace.com/cliq75 "LVT baby baby!"
SINGEL SLÄPPT! http://www.justdet.se/
Clintbåårn: Du har länekn till hans myspace där uppe. Något utöver det du undrar över?
Redline!
Dr.Octagon> Slappna av. Menade inget drygt, undrade mer vad han gjort tidigare o.s.v...
Kom gott folk, lineupen och Crackle i baren bådar för en fartfylld kväll!
www.justdet.se - svensk hiphop
"och Crackle i baren" Hahah.. allvar?
Jag vet ifs. vad det är exakt. kanske inte så svårt att blanda till?
Critical japp på allvar :D Lyssa på låten så vet du hur man blandar :O;D!
!! :)
Kanske hade gått om det inte var så dyrt. Jag menar, Kultiration, Kapten röd, Rub-a-Dub Allstars och DJ Michael Berth spelar dagen efter för endast 120kr...
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Clintbåårn: Haha, jag tror du missuppfattade "tonen" i mitt inlägg. Jag frågade bara vad du undrade utöver det som fanns på myspacen. Han har inte direkt släppt nåt än, förutom ett par sessions han gästat på med bl.a. Ri-Fa. Han har dessutom proddat ett par av spåren till Ri-Fa madness. *..emelie..*: Tre band + DJ för 120:- är bättre pris än tre band + DJ för 100:-? ;)
Redline!
*..emelie..* smakar det så kostar det...
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Dr.Octagon Ja? : ) allt beror ju på vad man är ute efter! LoRia Precis just därför jag hellre betalar 120kr dagen efter! : ) Lycka till iaf.
www.justdet.se - svensk hiphop
Yess :) Infon finns även
HÄR www.yayo.se
det börjar närma isg ! fuck yo couch !
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
vem skriver in mig på gästlistan? (A)
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
LEGENDEN du får flörta lite hårdare än så för en plats på listan.
det närmar sig, be there fuckers!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
fett bra! go EH go!
Kärlek och respekt...
Bannern uppe i toppen =)
-: www.Justdet.se :- Just Det svensk hiphop behöver!
leeeeeeeeeeett me in!
where my smokers at?
verkar fett! Hoppas det kommer många och att det blir en lyckad kväll. Det förtjänar JustDet iaf, supporta!!
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETT!!! grym helg! de här på fredag, kultiration och kapten röd dan efter!
mz fan va härliiiiigt:D:D:D:D!!!
Vi kommer ha 50 ex av skivan på festen som delas ut på måfå till folk. Omslag och label stoppat i plastficka.
Redline!
Gå dit nu gott folks! Jag jobbar annars hade ja la inte bangat!
Kommer bli en fet kväll!
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
då blir det en crackle!
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Tack till alla som kom. Det var fett nice! Vilket jävla röj, i Stockholm för en gång skull.
Redline!
fett varmt därinne men kul va det, nån som drack "crackle"??
Kärlek och respekt...
Tack för en ball kväll!
The mood gjorde sin grej, kingsize dödade och vi röjjde.. det var nice stämning och fett varmt haha!
och ja, klart som fan att man drack crackle.. crackle mango for the win!
grymt! big up till alla artister, till dj rooftop och till JustDet.se! och självklart till publiken, keep up the good work!
_ai
drack du crackle?:O det märktes inte!!:D:D:D:D
Det var feeeeeeeett varmt...men fett soft oxå!
http://www.myspace.com/bizzlebeats
helvette va full ja vart ! de där me värmen va fan sjuuukt! ashett!
Det kommer upp lite filmer på justdet.se inom snar framtid :)
Redline!
Om 10 min kan ni ladda ner skivan helt gratis och exklusivt via
www.justdet.se och precis som octagon sa så kommer vi även släppa en film inom kort, även ett reportage om kvällen samt intervjuer med några av artisterna!
Fett soft, jag langar upp lite vidz jag drog lite senare idag.
Om eran nerladdning bryts så beror det på att för många laddar ner skivan just nu, vi har redan delat ut över 10gb på mindre än 5 min! Om ni har problem så vänta 5 min så funkar det igen!
10 gig / 5 minuter? Downloading like WHOA! :D 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda