I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

18/8 Machel Montano @ Hötorget

Klubb & Konserter - Stockholm

   

2007-07-09 10:23

18/8 Machel Montano @ Hötorget

Under Stockholms Kulturfestival 2007 - 14-19 augusti kommer den största inom soca, Machel Montano, att förgylla livet för alla dansgalna, carnivaltörstiga människor.

Jag har inte sett att någon annan har annonserat om det här än så jag tar mig friheten. Personligen anser jag att detta är den största bokningen Sverige har sett på riktigt länge, alla kategorier. Oavsett om du befinner du dig i Haparande, Tokyo, Göteborg, New Dehli finns det inga ursäkter för att missa detta storslagna!

Million Stylez värmer upp.

Exakt tid har jag inte sett ännu men det lär visa sig efter hand.

från www.kulturfestivalen.stockholm.se/ :

Machel Montano feat Patrice Roberts

Spelplats/genre: Hötorget - TuneIn

Machel Montano är en ung trinidadian vars namn hör hemma i musikbranschens elit! Machel och hans band Xtatik har varit det främsta soca-bandet i Västindien under mer än ett decennium och har etablerat sig som den främsta publikattraktionen vid stora evenemang i New York City, Miami, Toronto och London, och hos västindier i förskingringen - i Stockholm till exempel!


Machel är erkänd som den främsta underhållaren i sin genre och har ett högt anseende som låtskrivare, producent och bandledare.

Med sig på scenen har han nya stjärnskottet Patrice Roberts, tjejen som sopade mattan med hela musikscenen med förra årets Road March, låten "Band of the year". Hon är på god väg att bli socavärldens nästa gigant!

Konserten produceras i samarbete med Uncle Eric Entertainment: http://www.uncleeric.se/
Videotips: www.xtatik.com/xtatik_media_video.htm
Musik: www.xtatik.com/xtatik_media_audio.htm
Biografi: www.machelmontano.com/montano_bio.htm  

Camp Kwahsi till er tjänst