Konserten var en fullträff... som jag förklarade för min kompis, varje konsert har en banger som alla spårar ur totalt till, hela den här konserten var som den fetaste bangern... skitfett!
va hette cognacen dom blandade sissler med?
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
var hos frisören under eftermiddagen när ingen mindre än Lil Fame dyker in för att akut-klippa sig.. Verkade vara en schysst snubbe, tacksam för att han får åka jorden runt och se något annat än brooklyn.
R.I.P. Big Moe
det var riktigt tungt! precis som väntat..
Någon som har bilder/videos? Vilka låtar körde dem som är ifrån deras tidigare albums? Sa dem något intressant?
det va SJUKT tungt! mindre tungt att vakna med trasigt ansikte =) fan vilket ös det var när de körde ante up Detta kan mycket väl ha varit den tyngsta spelningen jag varit på.
ch
flowmastermouth, hahaha fett!
skön spelning, röj hela tiden... rolig liten anti bush kampanj de gjorde också.
Boogie Down BUSH
Meget tung konsert. Är glad att jag var där.
2009
Är det bara jag som tycker det var lite lustigt att de körde lean back?
Killen P19; Varför frågar du om just lean back av alla låtarna dom drog av? Utöver den spelade dom ju 99 problems, Hypnotize etc. så det var inget konstigt i mina öron. Hur som helst så var det den helt klart bland dom fetaste, om inte fetast, av alla spelningar jag varit på. Grym energi kombinerat med humor och delivery = viktiga ingredienser. Ni som inte var där missade helt klart något i hästväg... One
I smoke weed til my motherfucking eyes bleed! Rather bad memory than bad memories, I smoke cannabis! One Love, JahBless&Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
GreenPeace: Anledningen till att jag reagerade över just lean back var för att det är terror squad låt.
Fan jag var för full under konserten för att minnas något av den, genom att läsa kommentarerna får ja minnesbilder, allt me bruden på scenen, ante up, leanback osv. Damn jag borde inte ha druckit så mkt :(
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>
Rebel_ape jag hajar fortfarande inte att jag stått på den där jävla scenen. hahaha men drinken var god, det var den definitivt:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
och jag fick en kram:D
Föresten visst körde de Follow instructions och Calm down? damn i wish i could spin back time :(
NC Kul jag fattade ingenting under allt, skrek som fan varenda text jag kunde, folk måste ha trorr jag var galen eller ngt :)
rebel-ape du var inte den enda;) lillabror var inte så nykter han heller:P
haha, well if its a M.O.P party then its a MASHED OUT party :) so i guess its all good :D vakna idag av att lillebroshan väckte mig och skrek att ja var tvungen o gå till jobbet, ställde mig upp och insåg att ja var råpackad fortfarande, spydde påvägen till jobbet hahaha damn det var all in igår to much though
haha bästa var ju min vän, den nyblivna småbarnspappan som fick gå hela vägen hem till sin lilla familj för att han hade missat sista bussen hem.hahahaha. well if' its m.o.p it's good enough for me:D
Det var bra, men för kort och för lite 90-tal. Dom kunde fimpat Cold As Ice och nån av hårdrockslåtarna och kört Fly Nigga Hill Figga eller HELA Stick To Ya Gunz eller Rugged Neva Smooth i stället. Skön partystämning och jag älskade att dom var lite plakatpolitiska i mitten.
jag har några kort från konserten
här.
Har dom haft beef med terror squad nyligen eller är det något jag missat?
I smoke weed til my motherfucking eyes bleed! Rather bad memory than bad memories, I smoke cannabis! One Love, JahBless&Peace
det puffades på en del mystiska ciggaretter i publiken!
Fan va jag hatar att alla rappare som kommer hit ska börja snacka om George W Bush, och att alla amerikaniserade idiotsvenskar blir helt galna och skriker med! Fet konsert dock.
"Ask your crew if I'm nice, they all say true"
Greenpeace: G-Unit och TS är ju inte direkt polarna polers. Jag kom på en till underbar sak med spelningen nu som jag inte tror att någon nämnt. Jag hörde inte G-G-G-G-G-unit! en enda gång! Jippie! Fuck Fiddy! Tjoho!
Kallskuret: Varför ska de inte snacka om Bush och varför är man amerikaniserad om man skriker med? Eftersom jag inte är fascist, inte ens på skoj, skriker jag inte med om dödsstraff och mord, men "Fuck Bush" kan jag gärna skrika. Är jag "amerikaniserad" då? I så fall varför?
Har jag sagt att man är amerikaniserad om man skriker med?
Däremot är väldigt många det. Dessutom så skriker ju den svenska publiken alltid emd oavsett vad artisten säger. Jag är bara trött på att man som vanlig svensk vet så sjukt lite om hur George W Bush's politik är, och ändå ska man skrika "Fuck Bush"? Stupido
Jojo...att folk skriker med i vadsomhelst är ju ett faktum. SJälv står jag pinsamt stilla och tyst varje gång artisterna skriker "all my weedsmokers in the house" och sånt. Däremot tror jag de flesta vet tillräckliggt mkt om amerikansk politik för att veta att de inte är republikaner?
Fet konsert! Bra röj! Dödsroligt!
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
Jag håller med om att det är töntigt med allt Bush-fuckande. Men samtidigt har jag svårt att inte dras med, och låter ofta artister få mig att skrika vilken skit som helst bara för att hålla igång stämningen! Tyvärr.
ja har aldrig varit me om sån inlevelse och ös asså, jag har nästan bara varit på reggaespelningar tidigare, men det här va d sjukaste nånsin =)
NC fan du fick äran o dricka sissler, det e typ olagligt i sverige =)
MEN JA VILL FORTFARANDE VETA VILKEN COGNAC DOM GROGGADE DEN MED!!! "mocaw" lät d som han sa, men hittar inget på google
satan va billyd va stenad =)
wtf jag har missat det här totalt...!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Överfet spelning med överlag riktigt tighta spår. Ännu roligare att nästla sig in backstage för att snacka med en svettig Fame efteråt. Tack N för det. Och bless för att vi slapp "Gggg-unit".
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
Varför är sissler olagligt i sverige ?
"Gud skapade inte människan, människan skapade gud"
Kom dit 20 minuter försent så kanske inte ska uttala mig för mkt, men jag tyckte det var en stor besvikelse. Såg verkligen fram emot att se MOP men kände att det var jävligt tråkigt och intetsägande när jag väl var där. Draget var väl okej men kändes totalt ointressant bara, gäsp..
sissler är typ som en blandning av absinth o ghb =)
"the purple punch"
Producent
2007-04-18 22:04
Jag tänkte på att förra gången jag såg M.O.P på G.K 2001, då höll dj´n ett tal om att U.S.A hade invaderat Irak. Nu sex år senare håller han tal igen och det är samma skit som pågår. Lite sorgligt. Men skönt att de orkar vara lite politiska, behövs sånt nu. Musiken har aldrig varit mindre politisk än 2007.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
ruggugt bra drag. skitkul konsert =)
Dopeness: Så sant. Hiphopen behöver knappast fler som rappar om rims & grills.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
Det heter inte sissler
Det var galet på scenen!!!!Bra action!!!
synd att de finns stekare som ska "bomba" på toaletten,det gör för oss svårare att kunna få lokaler för att arrangera flera akter.
Till grabbarna "wufcfy" "wufc" och "fy":ni har redan ett namn varför dra tags på toan?
Till dom andra:"nfa" och company,fatttar att ni vill märkas ute men inte på dom lokaler när"YES" är inblandat i arrangemanget.
HÅLL ER MED ERA "CREW TAGS" UTANFÖR VÅRA ARRANGEMANG TACK!
DET NI GÖR ÄR ETT HOT MOT ALLA SOM HÅLLER PÅ MED HIP HOP KONSERER,SNÄLLA LÅT BLI! ANNARS SÅ KOMMER VI ATT BÖRJA VISITERA FOLK,VILKET INGEN VILL!
MVH
FLAITE!
<br>http://www.soundhabitspro.com/<br> http://www.flacoproductions.se/
Madnice spelning.. Var det någon som hittade en 5a gräs så hoppas jag ni hade det roligt med den..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
kungligt... och om någon hittade min jolle med mindbender i så hoppas jag ni fick en trevlig avslutning på kvällen... :(
Konsertbesökare
2007-04-19 17:09
Konserten var lite för kort och de körde inte alls sina bästa låtar. Ville höra Stick To Ya Gunz och Brownsville så det blev en smärre besvikelse.
Riktigt skoj!
Urbanized Konfusion ute nu! http://www.myspace.com/scissormenmusic http://www.myspace.com/bumbillbeats