9/2 - Uffie & Feadz (Ed Banger Records) @ Debaser Medis
Dags för nytt Ed Banger besök på Debaser Medis.Datum: fredag 9 februari Tid: 20.00Pris: 100,00 Kr DEBASER MEDIS KL 20 (KONSERT KL 23) BILJETTER A 100 KR (+ FÖRKÖPSAVG. VIA TICNET.SE, ALLA ATG-OMBUD, PET SOUNDS, SOUNDPOLLUTION OCH RECORD HUNTER) FÖR ER MED BILJETT 18 ÅR. 20 ÅR Lär bli grymt!!
Ser också fram emot fredag! Pop the glock liksom
shit va fett.. fast jag har nog inte tid :/ kommer GARANTERAT bli röj!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
gå inte dit hon e dålig *shrimp*
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
håller med. gå dit för feadz ok men om man förväntar sig något bra från uffie är det inte ens nån ide.Uffie , live är ett big no no.
1. varför suger hon live? 2. tror ni det blir nåra problem med att skaffa biljetter?
69 - Try it you'll like it
Om man utgar fran att hon faktsikt inte ar sa speciellt bra ens inspelat sa kan man aven addera att hon har inte scennarvaro , inget Go ! , inget flyt, hon utstralar ett slags "jag star pa scen det racker va?", hon verkar inte alls bekvam med vad hon gor, inen publikkontakt , inte en bra rost och bara stel och trakig. "Look at me , jag star pa scen, ar brud och sager fuck och andra diverse snuskiga ord och darfor ar jag ascool", sa kanns det typ. Men sot ar hon iaf ...
aha okej det låter ju tråkigt........
fuck off, det kommer bli grymt
Har man gravskändat Top Billin suger man oavsett.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Vem har gjort det? Uffie? PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
oj lyssnat igenom nåra av hennes låtar nu.... dom är ju ganska dåliga ....soundet är skitmonotont... shit hon försöker bara låta cool men de funkar inte.... keeff
soulable P21 Ja, och skitnödiga männsikor hyllar henne för det.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
åh gud va hon suger man vill ta självmord...jävla electroclash wannabe..
ta självmord? kan man begå livet av sig då oxå eller?
Söker du beef?
svampis? kan du omformulera dig så man hajjar va du gaggar om?
Snäll_häst Det är snarare du som ska omformulera dig.
ja okej jag fattar att ni gillar henne o blir ledsna... men kan man nåt om musik så borde man fatta att hon inte håller...
snäll_häst sluta skriva nu du gör bara bort dig
Söker du beef?
nej du gör bort dig din 20 åriga poppar fjortis
>>Keff_Häst Om det mot förmodan var någon som ska gå på konserten som aldrig hört Uffie så kan dom säkert ha nytta av din amatörrecension. Tack och hejdå. Vi andra syns väl på förfesten?
haha och så gick man tillbaka till ämnet.. Dagis finns nog runt kvarteret skulle jag tro :) Får se kanske skulle vara roligt, med Uffie om man inte får nå bättre för sig.. Inget stort fan, men gillar grejen!
http://www.myspace.com/souldbeats
kitteln Klart vi syns där!
ja skulle vilja se vad det är för publik hon drar till sig.. inget större fan men hon är cool, det e hon.
mm det är ju svårt att räkna ut svenska kids som inte kan dansa och inte vill dansa, inte kan något om musik, inte vet hur man skiljer på bra och dålig musik. F U!
jag vill gå för att dels höra Feadz och dels se vem hon Uffie e nu egentligen eftersom hon blivit jävligt hypad. Man måste ju tänka¨ på den bra musiken som spelas innan också:) inget pretentiöst, bara i utforskarsyfte. man kan ju gå nånannastans sen!
"if homeboy is trippin, I think you should tie his lace"
Snäll_häst Efter dina första inlägg började jag spekulera i om du var efterbliven, nu har jag fått det bekräftat.
snäll_häst: Yep du röstar i idol och gillar sagan om ringen eller hur är det?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Asså shit ta Uffie med lite distans
Höjdpunkten på hela programmet är ju Feadz, uffie är ju bara en aptitretare. Sen Snäll_Häst är ju allas smak annorlunda, om du var gothare eller dylikt så skulle jag inte klanka ner på dig.
ska bli intressant vad hon kör efter dom 3-4 låtarna dock. man lär ju vilja va där i tid. jobbigt att komam 10 min för sent och ha missat showen :D
"your mom is so stupid, she thought tupac and biggie smalls were value-meals!"
nej men jag undrar liksom vilka kids som går.. elektrokids eller hiphopkids?
elektrokids för att dom vill ta del av den skitnödiga hypen, hiphopkids för att bombardera med tomater som tack för våldtäkten på top billin.
fan va larvigt pretto ni är. uffie är kul...
grass vad är det som är så fel med hypen? en tjej som har dom bästa elektroniska producenterna bakom sig som gör kaxiga och roliga låtar? lixom det är Feadz som kommer göra kvällen uffie kommer bara bli kul att se:)
exakt. inget ont om grass men det kan bli lite långtråkigt att slakrunka till mid90'shiphop helg ut och helg in. uffie känns lite annorlunda, och är därmed kul. sen kanske inte hennes låtar kommer bli ihågkomna om 10 år. men vem bryr sig. jag tror det kommer bli bra drag ikväll
hur var det ni som var där?
Wicked vad grymt det var, lyckad kväll!!
Kul förfest, kul buss men man håller inte på och drygar sig och går på sent när man är en artist i hennes klass, det kan man bara göra om man typ är ... Beyonce? I övrigt: alla tjejer hade rosa adidasjackor, man borde ha en toalett om man delar ut gratis öl,
hon gick väll inte på så sjukt sent? var ju hon och feadz som lira och feadz gick ju på vid typ 23. men asså bara jag som är lite besviken på hela kvällen? Feadz va inte alls så bra som jag hade hoppats live. däremot va uffie full och soft:)
för övrigt håller jag med kitteln om att det borde ha funnits en toalett.
hehe vad snackar ni om, det fanns ju toaletter, tycker feadz va grym men uffie va ju en besvikelse, hon va full, sen, körde alldeles för kort och ljudet va allmänt taskigt, synd bara på nzi vakterna som klöv dansgolvet hela tiden
nille ahh hajjade inte att ni snackade om förfesten, den kan jag inte utala mig om eftersom jag inte har några såna dära utelivs kontakter som kan skaffa in mig på sådant=P
jag hörde ärligt talat inte ett skit av vad uffie sa i micken. sjukt taskigt ljud! visst showen var en stor besvikelse men det var fet musik o jag o gänget var fett hypade så det vart cp röjj iaf. o jag vill säga till alla stela jävla svennetöntar som bara var helt tvungna att stå längst fram och sen gnälla på att folk bakom röjjer och att dom blir knuffade! fuck you och ställ er längst bak nästa gång ni går på en spelning om ni inte ska dansa! IDIOTS!
SUCK SHAFT
Busk P19 : Haha jävla tomte, det slog aldrig dig att bland de som stod längst fram så var det åtminstone två fotografer som antagligen hade andra objektiv med kvällen!?
Coked out.
Busk - Haha jag hoppas inte det va dig jag lackade på för att du och dina polare stog med era armbågar i min rygg halva kvällen för då förstår jag inte vem du kallar svenne..
jag hörde en kille längst fram hota någon annan med stryk om han inte fick sin plats när han kom tillbaka. vad fan har hänt med folk? idioter.