1/11 - Mofeta & Jerre Releasefest @ Kafé 44
Onsdag 1 november har vi releasefest för "Läget då?", vår nya EP! Spelar gör Mofeta & Jerre med Spiderdogs, Ismen och Cleo. Kafé 44, klockan 19-22, 40 kr, ingen åldersgräns! Kom dit, ta med polarna, röj som fan, och tjacka vår nya EP! (Tjärhovsg. 44, (T)-Medborgarplatsen) Mer info på: www.mofetajerre.se
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
MEN fan jag vill ju gå dit.:/ men jag är inte hemma.. kan ni inte ha en till spelning!?!?!:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
-ess- kom till alcazar den 15de november, då kör vi också med livebandet :)
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
som cassidy säger, fest i vardagsrummet!
fortsättning följer.
det ska bli så jävla fett!
WWW.ISMEN.NU
Queff; Åhh tack för tipset! Jag kommer lätt!:) Dude ni äger^^
Som sagt, det kommer bli bananas!
Nice, ess, du får timea in nästa då! all info på
www.mofetajerre.se
Kö sober och micke nå nytt eller? :)
soft! jag kommer säkert:D
go with the floooow
Jag kommer om ni bjuder mig på er EP... because I'm worth it!
Dynastin Med Inslag Av - Beställ skivan NU!!!! <-----Skicka mess till Dabbe, endast 50Kr.
alla ska komma! det kommer bli såå girri boom!
www.femtastic.se
Grymt! Lycka till boys and girls... kan tyvärr inte närvara...
Tar med mig lite polare från Norrtälje. Ses på 44an! Peacee
Close your eye's and be a part of my life! POOF! N-Town!
soft!
sober och mickelito kommer köra nya grejer. holla
Sopsäck Serenad
yes. Jag tipsar alla som bor i sthlm och och inte har nått för sig,.Komförbi lyssna på lite new shit, Kommer bli fett. !
Close your eye's and be a part of my life! POOF! N-Town!
det är vi som är the next generation, samtliga som kommer kicka på onsdag är blivande stjärnor. folk borde passa på att digga oss nu innan det blir tabu! be there !
WWW.ISMEN.NU
mickelito P19 + Jag ;) Kommer tyvvär sitta på ett flygplan så jag kommer inte! Hoppas det går vägen!
jag o chiliz är där
behöver ni funkis så bjinga bilen!
Kommer nog bli en jävligt mysig & intressant spelning!
Framför allt får ny höra Spiderdogs mata sönder allt motstånd! Får inte missas...
Victor , Låtlista: 1. Läget då? 2. Tummen upp 3. Ungkarlshotell 4. Till alla er 5. Andas ut Plattan innehåller alltså 2 nya spår?
Dumboleifi -
Läget då , är ny, bara livevideo släppt.lika så med tummen upp , fast på livevideon droppar jag två verser, på inspelade står mickelito för det. Ungkarlshotell är uppfetad något otroligt, du kommer knappt känna igen den!Till alla er är splitterny, knappt jag har hört den!Andas ut är också super uppfetad..Så det är i princip 5 nya spår :)
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Det är bara kasta, jag kommer!
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
Queff Okej ;) Ska käpa plattan då :P... I'll be there på onsdag:)
crunk dude: att komma dit onykter gör nog inte så mkt.. har sett många punkass där som e fulla
go with the floooow
crunk dude - jag föreslår att du är nykter, för det var inte en trevlig syn att se dig berusad
Jag kommer nog :) Sjukt länge sen vi träffades.. ska bli kul att se vad ni går för live.. det va ett tag sen jag körde med dig nu :P
http://soundcloud.com/acke1 http://twitter.com/Acke142]http://twitter.com/Acke142
Crunk_Dude P16: Officiellt rekommenderar jag att komma dit nykter, eftersom det är drogfritt! Skivan finns att köpa på plats, och kostar 40 kr. Då får man en snygg tryckt cd med tryckt omslag, baksida och booklet. Flådigt!-Acke- P20: Fan vad kul, vore grymt om du kom! Du kommer tappa hakan...
Skivan finns nu att köpa på Skank och på Cali Roots!
Ismen upp i ditt kaffe! och Ismen rekommenderar officiellt inte någon slags nykterhet alls, någonsin.
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
hehe hell no
WWW.ISMEN.NU
fast ni måste ju ta er in liksom
WWW.ISMEN.NU
kommer just ifrån repet med spiderdogs, och FYFAN va bra det låter! ni som inte kommer imorrn missar något! det kommer gå till historien!
Fyfan vad ni funkade, James Brown och Jerre! "Andas Ut" måste ju fett vara typ den tyngsta svenska hiphoplåten live... man blev nästan gråtfärdig... Haha, det nicaste var ju när herr Marko sa att han skulle köra a capella, och så kom basisten och trummisen in hela tiden... Stor jäkla eloge till trummisen förresten, shizzit vilket flow... Plus sjukt mycket credability till Cleo och framförallt Ismen, de rappade nåt i stil med "Sverige kan inte ta skämt/ För Ismen är ju bara svammel/ men får ändå fler brudar än Hagamannen/"... och beatsen var ju världsklass! Tummen upp Xeilon... Det var skitbra! (om ingen fattade det)
Dynastin Med Inslag Av - Beställ skivan NU!!!! <-----Skicka mess till Dabbe, endast 50Kr.
word the fuck up ! tack alla som var där, och tack Mofeta & jerre + spiderdogs för att ni styr upp skiten som den ska styras upp. crunk, nya dr majk beatet är ju skitfett! kul att ni var där. fred
WWW.ISMEN.NU
crunk_dude fan vad roligt och höra! keep it up!
www.femtastic.se
props till fittorna i cleo och rövhålen i ismen! fan va full jag vart efteråt!
det var gryymt! Mofeta & Jerre + Spiderdogs var sjukt duktiga! och Queff klipp dig inte! :D
Jaaa precis så är det..
Vi är jävligt nöjda! Tack alla som kom och rockade, tack alla som tjackade skivan! Fler spelningar inbokade, plus egna evenemang! Checka hemsidan så missar ni inget... kram
haha oj jag missade visst. var ju igår fan jeje hoppas de va nice då. nu är e lördag som gäller på 44an. röja fett till blipblop
fortsättning följer.
Vi filmade och ska försöka göra nåt bra av materialet!
Eller rättare sagt: tack Cleo och Xeilon för att ni filmade!
Sorry Att man inte kunde komma :( , Söp på tisdan och hade inga pengar kvar ;( , Well , hör av er när nästa Mofeta&Jerre eller Ismen spelning är :P I'll be there!