I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

The Balthazar hiphopklubb?

Klubb & Konserter - Stockholm

2006-08-15 13:57

The Balthazar hiphopklubb?

Ja The Balthazar på Högbersgatan har de en hiphopklubb eller spelar de bara hiphop rätt ofta generellt?

Gick förbi där förut och såg en massa snubbar i hiphopkostymer o så spelade de MOP....var det en engångsförteelse?

Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!

2006-08-15 14:42
det är ingen klubb, bara ett ölställe m bra musik. de spelar så jämt

2006-08-15 15:18
Schysst då får man väl börja hänga där!
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!

2006-08-15 15:31
Shit det måste ju vara mitt ställe!
chilla ta en prilla

2006-08-15 16:05
det är grymt där, tyckte jag förut iallafall:)

2006-08-15 16:08
Mm det var grymt där för 4-5år sen.. inge söder hiphopare som hängde där förr... men ville ägaren ha en mer all around kundkrets..så det dog ut, fast de har väl fortfarande kvar lite av d gammla folket där time to time!
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>

2006-08-15 23:08
Det var tungt förr i tiden....
THE SWEDISH MIXTAPE CARTEL
http://www.twitter.com/djcrona
http://www.facebook.com/djcrona

2006-08-17 12:19
Det var väl grymt förut. Sen började de neka stammisarna för att de ville ha lite annat folk alternativt vitare folk och började spela schlager. Sen byggde de om ( ser ut som en restaurang på nån finlandsbåt) men nu har de återgått till hiphoppen men borde dock investera i AC, så jävla varm lokal.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-17 20:38
Tröttnar på alla som vill byta ut sin trogna hip hop crowd, eller har den bara så länge tills de kan "växla upp" till andra kundkretsar. Någon som känner till en krog med trevlig personal? Då kanske man kan "ta över" den med dj och vänner och ha ett stabilt hangout som håller över tiden.
Moonshine's always at the top//s3nsei

2006-08-17 22:39
WC
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.