I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

10/5 Välgörenhetsgala för Rawanda @ Tuben, Farsta

Klubb & Konserter - Stockholm

   

2006-05-06 14:44

10/5 Välgörenhetsgala för Rawanda @ Tuben, Farsta

Helluu

Jag har some good information,
Först och främst undrar jag ifall det är någon som sett den otroligt hemska filmen Hotel Rwanda?
Har du det, så måste du definitvt komma på välgörenhetsgalan.
Den kommer att äga rum på tuben i farsta centrum, precis vid tunnelbanan..
Den 10 maj en onsdag dvs klockan 18:00 börjar den, och det är jag och några polare som fixat den tillsammans med Operationsdagsverke som är en organisation som hjälper drabbade/fattiga u länder..
Rwanda är ett land som har gått igenom mycket, just nu svälter det massvis och lever i flyktingläger i misär efter folkmorden mellan hutsu och tutsier..

V'älgörnhetsgalan kommer att bjuda på skön musik bland annat rap, reggae och skate/punk/rock/hardcore/reggae... massa skön musik för alla stilar..

bland annat kommer Undies uppträda, deasd for a day,sen har vi gatubarnen Temuu och max från rågsved/hagsätra. och danilo samt minusbarnen som rappar FETT!:)

Jag tycker defitnivt att DU ska komma, endast 20 kronor kostar det och alla intäkter vi får in den kvällen kommer att gå sdirekt oavkortat till RWANDA för att bygga upp skolor/hjälåpa fattiga/mat och allt som behövs..

Alltså tveka inte, du kommer ha roligt samtidigt som du hjälper folk i nöd..:)

Men ett problem vill du verkligen komma så lär du komma i tid 18:00 för då är insläppet och det får tyvärr bara plats 175 personer där inne:/

KOM ditt!:)

var: tuben.
När: onsdagen den 10 maj
Kostnad: 20 kronor

ALKOHOLFRITT

Bee there and Jah bless u!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.