I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Depeche Mode till Sverige 1/3 2006
Klubb & Konserter - Stockholm
Tillbaka till forumet
jossex F43
2005-08-31 22:19
Depeche Mode till Sverige 1/3 2006
Touring The Angel!
www.depechemode.com
jorå. och bilen gå bra?
jossex F43
2005-08-31 22:53
jag är en segpropp!!
globen - onsdagen den 1:a mars 2006!!
jorå. och bilen gå bra?
ATLien F41
2005-09-04 19:00
Coolt! Undrar om de kommer spela något av deras tidigare material, typ "Everything counts", "I just can't get enough" eller har de slutat med det soundet på konserter?
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
fimp F43
2005-09-04 19:01
Jag är så där redan =) nån som vill haka på?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Freak P43
2005-09-05 11:05
varför vill inte ticnet låta mig boka, jävla galan DM fans, ge mig biljetter dammit½
It's sucking my will to live
http://culkin.blogspot.com
fimp F43
2005-09-05 15:40
Freak är biljetterna släppta?!
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
fimp F43
2005-09-05 15:52
Men shit, jag som verkligen verkligen vill se detta! sitter o uppdaterar som en galning.
fimp F43
2005-09-05 16:14
Jaha, så kom man fram o skulle precis trycka på beställ så tar biljetterna slut.
nuss F42
2005-09-06 10:51
haha.. biljetterna e typ sluuuuuuuuut
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Viruz_
2005-09-06 15:42
Fick 9 st till Köpenhamn, så gott. Gött att ha något att se fram emot i vintermörkret sen.
Tillbaka till forumet