I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

return of the fresh hiphop event 7 nov!! missa inte

Klubb & Konserter - Skåne

2008-11-04 16:37

return of the fresh hiphop event 7 nov!! missa inte

return of the fresh hiphop event i musikhuset annelund med live uppträdande med artister som J-RO ( från alkaholiks ), babymike, lucian, komodo, killa, jason, damesaik, sindri, kenny mfl.

det är hiphop kulturens månad nu i november vilket pågår hela november runt hela världen. och nu under månaden fyller hiphopen 35år. och på grund av detta så ska vi ha a celebration 4 zuluration som det heter.

vi startar i gång 20.00
priet är ett symboliskt belopp på 50kr.

musikhuset i annelund ligger på annelundsgatan 55.
missa inte årets event

2008-11-05 02:48
årets event? Flippar du eller? Jag kände inte igen ett enda namn från den listan. Liksom namn som "Kenny"? E det min granne Kenny, som faktiskt också rappar när han duschar, som har satsat på en karriär nu? "Lucian"? Tuuuungt hip hop-nick nu när vi ändå närmar oss 13 dec.!

I ain't hating, I'm just sayin'!

2008-11-22 12:49
Du vet ju inte ens vad du pratar om.
J-ro borde du vet vem de är om du hängt med inom hiphopen.
Lucian är hans riktiga namn.
Låter mer som att du hatar än nåt annat.

2008-11-25 01:48
Jag har inte påstått att jag vet vad eventet handlar om? J-Ro är säkerligen en duktig up-coming rappare men bara för att man ska godkännas av dig för att klara av hänga-med-inom-hip hopen-nivån betyder det inte att man ska känna till alla up-comings?
Hur skulle jag veta att det är hans riktiga namn? Därför jag ifrågasatte namnet.
Lyssna efter en gång till, så kanske det låter annorlunda denna gången.

2008-11-25 12:54
Haidoao
Att kalla J-Ro för upcoming rappare känns väl lite konstigt.. känns snarare som han är på väg ner isf.. Utan J-Ro ingen Xzibit tex..
http://www.twitter.com/sammyksafari