I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Möllevångsfestivalen med RGRA - Rörelsen Gatans Röst och Ansikte - 20-21 Juli 2007 - 4 element clash

Klubb & Konserter - Skåne

   

2007-06-27 18:20

Möllevångsfestivalen med RGRA - Rörelsen Gatans Röst och Ansikte - 20-21 Juli 2007 - 4 element clash

Hejsan alla här på whoa. Mitt namn är Behrang Miri och arbetar med hiphop delen på Möllevångsfestivalen tillsamans med vårt kollektiv RGRA.
Möllevångsfestivalen arrangeras nu för andra året i rad. Förra året var ett succe år med över 20 000 besökare. Nu kör vi igen med ännu större scener och fettare publik. Möllevångsfestivalen är även nu den näst största festivalen sett till folket engagemang i Malmö.
Vi kommer dels att erbjuda massa hiphop artister som kör på vår scen . Är du intresserad av att kika som messa mig eller maila mig på: [email protected] tillsamans med en länk från vart jag kan lyssna på er/din musik - kanske en myspace länk ifall ni har ett sådant. Jag behvöer dock dessa uppgifter så fort som möjligt eftersom festivalen äger rum snart.
Vi har även en öppen scen där alla lite mer oetablerade artister är välkomna att steppa upp och sprida sin musik och lyrik - säg till så skriver jag upp er.
Vi kommer även ha en rap-battle där vinnare för ett exlsuvit pris, vill ni vara med på battle så maila mig så skriver jag upp er - lineupen till battle ser väldigt nice ut och alla är välkomna att ta sin chans och visa sina skillz.
Vi kommer även hålla i en 2 and 2 break battle där även vinnarna i denna kategori för ett fins pris med pengar och presentkort. Intresserad? Maila mig då så skriver jag upp er.
Dj´s som är intresserad att spela och visa på fetta mixovers så finns det plats för er med - bara maila mig.
Även till alla graffers så kommer vi ha open wall så maila mig om du själv vill bomba eller om du vet någon som hade velat så ordnar vi det.
Mailet är somsagt: [email protected]
Hoppas att se er alla där.
All kärlek/Behrang Miri

RGRA - Rörelsen Gatans Röst och Ansikte