oj fan vad nice, det får inte missas!
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Haha, fan va najs och otippat!
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
nice ska definitivt dit!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jäklar.. Goda nyheter detta.
... va ska du me bil o villa när du mår så jävla illa ?
äntligen ska mina ögon ble av med oskulden
la
"Life is an interlude to death"
yeeeeeeeee
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Toastare
2007-07-01 15:32
Ujuj, får nästan åka ner till skåne igen då!
Jag skyller allt på Emma!
Det var som faan.. då får man nog dra sig ner dit i år då.
Ät
soft! lite bullt bara att lazee får 10 min, på arenan
Äntligen kan man ta igen missen från förra gången dom va i sverige..
hela hiphop sverige är min diskografi
äntligen får man höra 10min av sina favoriter
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sizzla P17: Ja, MF är gratis.
... va ska du me bil o villa när du mår så jävla illa ?
10 min? wtf? dom spelar inte mer? hor do veta? ;<
Deras set kommer att vara runt 60 minuter.
underbart, tack för infon.
Me like! :) najs najs!
fett fett FETTTTTTT
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.
Sjukt fett, men varför lägger de detta kl 17 på en vardag??
I'm having a bad day,don't make me take it out on you!
madass: För att det är Malmöfestivalen. De brukar väl köra konserter hela eftermiddagen och kvällen då...
www.plaingold.com
Så jävla dålig tid. Snälla malmöfestivalen, förlåt mig att jag har ett jobb i Helsingborg som slutar kl 16 att sköta. Jag ska försöka skärpa mig till nästa år.
förlåt oss snälla skvattgalen, vi ska definitivt se till dina fördelar inför nästa år, lovar!
lite info vid sidan om, DJ för denna konsert är en seriös skivsamlare som säljer mycket på ebay, han har nästan allt ifrån södern och new orleans, hooka med han om ni vill handla ok
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Dom har satt det så tidigt för att alla ska komma och kolla på mig klockan 19.00 på arenascenen med TBB , haah
Denajs: det är sant...det är sant..
jag är så laddad
det var najs
Everything I Play Is Funky..
I liked this.
•pave paradise•
det var grymt, men KNO hade väl ändå en alldeles för ful frisyr? mic like a memory var bäst, lätt!
var 40 minuter sen, men det var värt de få låtarna jag fick vara med om
det var nice!
http://www.myspace.com/choysmusic
å ja, d va så bra så bra!
jag skulle varit där men kände inte för att åka ner själv. så........... nån som vill berätta lite mer om hur det var?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Jag har redan glömt allt...
•pave paradise•
alltså det är inte många som kan göra nåt så bra av en cptid som kl 17 i ett t'lt på en gratisfestival. men lynguists levererar JÄMT.
dom var ganska missnöjda med slepningen, men jag tror att många hade kul trots allt :)
andra gången jag ser dom och båda gångerna så blev jag lite besviken .. de är inte roliga att se helt enkelt ingen grym scen närvaro alls de spelar sina hits och ett par låtar sen händer det inte mycket mer
fan vad stora spel jag fick.. jag uppträdde samma tid som dom körde..
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Detta är ren okunnighet från min sida men... Är inte de flesta hiphopspelningar såhär? Jag har iofs bara sett Kanye West, The Streets (om man får kalla det för hiphop), Clipse och grabbarna från Stones Throw men ändå...undrar.
•pave paradise•
det är väl ungefär som att säga "är inte alla rockspelningar såhär?" efter att ha sett random rockgrupp framföra live. jag förstår vad du menar och håller med till viss del, det är svårt att variera alltför mycket. men allt är inte såhär. k'naan på roskilde 07 tex, väldigt annorlunda och ordentligt jävla bra. mycket aukustiskt och afrika-theme över det hela. men ja, du har rätt, många spelningar liknar varandra, men kan vara otroligt bra ändå.
Om du håller med, varför smutskastar du det jag sa när jag redan förklarat? Och nej, det är knappast samma sak som att säga det om rockspelningar. Om man gör det så kan man inte mycket om musik. Jag menade mest att det krävs en hel del, och definitivt mer än vad det krävs från en rockgrupp, av en hiphop-artist/grupp att göra en spelning till något riktigt minnesvärt.
•pave paradise•