325 kr, galet dyrt. Jag har svårt att se hur KB ska kunna gå mycket plus på detta arrangemang när dem tar så mycket för biljetterna. Känns som om de skulle gå bättre för dem om dem tog 200 och på så sätt drog dit mer folk och får en större försäljning i baren (mer folk som köper alkohol samt ökad försäljning bland de som skulle kommit till 325 priset eftersom de nu även kan köpa ett par öl). När som de skriver på ticnets hemsida det som xzibit är mest känd för nu för tiden är pimp my ride. De nya fansen av pimp my ride lär väl knappast vara så intresserade av att betala den summan för ett musikframträdande när de inte känner till artisten för dess musik. Och när tom old school fans som jag tvekar pga priset känns det som om det kan bli ganska tomt. Jag kan ha fel eftersom jag inte varit på konsert i Sverige på ett tag nu och inte har så stor koll på marknaden men det visar sig, ska bli intressant att se...
"I ain't relating If I don't like it, I don't like it, that don't mean that I'm hating" - Common