I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

HipHop Jam Kristinehamn 23/11 "ISMEN, CCK, Söder & Affe" + Battle Tävling

Klubb & Konserter - Övrigt & Utland

   

2007-11-01 22:10

HipHop Jam Kristinehamn 23/11 "ISMEN, CCK, Söder & Affe" + Battle Tävling

Tjo.
Nu är det dax att göra nått för Östra Värmland att göra nått fett lixom.
Så jag och en polare drog igång ett Ungdomsföretag som annordnar lite små konsterter "Events Uf"
Nu ska jag sluta prata onödigt. Till det roliga.

Den 23 / 11 kl. 20.00 öppnar portarna till "Mellan Sveriges Skönaste Hiphop Jam" i staden Kristinehamn  (4 mil söder och karlstad.)
Plats. Folketshus KRISTINEHAMN
En scen fylld med sköna artister underkvällen.
+ Battle Tävling med några av sveriges fetaste battle räppäre.
Biljett pris 60 kr Förköp. 90 kr vid dörren.

Kvällen startar med Lokala Förmågor som "Supr, Tee & Wilen"  från KDL , Assonans & Grupprummet
Andra Bandet på scenen, Flickornas favoriter "Söder & Affe" från An2n & Affe & Highlights.
Tredje bandet ON STAGE Stockholms gruppen CCK. Toppen, Estet, Hubler & Mr. Kaggen.
Sen går vi ut med dom största av dom största "ISMEN" Sober & Mickelito. då Dr. Majk och vita stolen pumpas från vårt ljudsystem.

Sen när Artisterna har gjort sitt så kör vi en Battle Constest. en battle tävling med riktigt feta priser. Dock inte bestämmt änn, men priser för några tusenlappar.
Battle scenen är öppen så känner du att du kan komma till kristinehamn så är det bara anmäla sig till battle.

Vill du ha vägbeskrivnig eller mer info om Hiphop Jamet . så kan du skriva i min gb. "Mogi" eller så kan du gärna använda mejl/msn " [email protected]



Peace. Vore coolt om Shaazam kunde läsa detta . vill ha honom i battlen.