Nkpg | 6/10 Mr.lif & Akrobatik och Dj flip(World ITF Scrtatchchampion)& Mark Stretch(Foreign Legion) på Club "Bringin It Back" @ Otten
Club "Bringin It Back" Är tillbaka!! Med bullseye framträdanden som läxar upp alla belgien-blues i industrin, med skarpskyttar såsom: MR.LIF & AKROBATIK supportade av ingen mindre än DJ FLIP (World ITF scratchchampion)& MARK STRETCH (Foreign Legion). Rullar genom Stockholm 4/10 @ Mango Bar och sedan vidare till Norrköping 6/10 @ Otten , 2 keep ur hedz bangin cus ur necks´ll now it´s Phat!! Titanerna av DJ Crews, Vibes46 är kvällens soundsystem i Stockholm representerade av DJ Preview, kommer att (hård)rocka Stocktown med det senaste och bästa inom urban music någonsin skapat för trumhinnor!! Och Ormtjusarna KobraKai kommer att hålla fortet i NKPG-town somm alltid. So come down all u rude-galz and wine 4 ur rude-boayz, U ear me now!!... Nuff said, C U there!!!!Ålder: 18 årPris: 150:- vid dörren och 120:- Förköp (Släpps månd 17/9) kommer att finnas på: Recognize, Ölandsgatan 50 och Recordhunter, St:Eriksgatan 70 i Sthlm. Och på Vaxkupan och Greencha i Nkpg.Live på scen: Mr.lif & Akrobatik på scen fr.o.m 23:30-00:30 Support: DJ FLIP (World ITF scratchchampion)& MARK STRETCH (Foreign Legion) på scen fr.o.m 23:00-23:30Soundsystems: Vibes46 m. DJ Preview i Stlhm och Kobrakai i Nkpg.Datum/Plats: 4/10 i Shlm @ Mango Bar, Sveavägen 36 vid T-banan på Hötorget. Och 6/10 i Nkpg @ Otten. För mer info gå in på: www.myspace.com/bringinitback1 och www.bluelabel.nu
ENDANGERED SPECIES
akrobatik i östergötland!? feeet!
webb radio: true school/underground rap - 24h!<br><br>lyssna på nu: http://r1.vj.pl:8010/listen.pls
YEA, YEA!!! Nån som ska med från LKPG!!
kool! jaag är lätt där! förra bringin it back knäckte.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fyfaaan vad fett! you will see me there!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
UUUUUUUUWWIIIIIIII!!!! Yomama! kommer att vara där...var där sist och det var smockat med hedz där...bästa kvällen 2007!!...Äntligen riktig hip-hop och ändå fet musik mellan akterna att kunna parta till. Big Up, Till Club "Bringin it back" arrangörerna!!!!
Damn. Yeeey. Jag kommer.
Skivsamlare
2007-09-10 19:41
man får skämmas över att man inte kom sist och bättra sig till nästa gång. jag kommer med största sannolikhet att infinna mig! kul att sånt här arrangeras i norrköping måste jag säga.
jonsa: haha jasså? det gör jag? :P
HELVETE! Dyrkar Mr Lif och Akrobatik (Black Dialogue är ett av de bästa albumen senaste åren) och bor turligt nog i norrköping, men fyller 18 först 8dagar efter deras spelning. får panik, finns det någon chans att man kommer in ändå? känns som man inte får en sån här chans särkillt ofta, så ska det skita sig på att man inte kom ut en vecka tidigare.
Skivsamlare
2007-09-16 18:41
Albin- P17 om man ser till myspace.com som en tillförlitlig källa så står det på mr. lifs sida att han gör en spelning på otten norrköping 6/10.
nej men jag menar att, om flera källor säger att han spelar där så får man väl lita på det. fast det verkar ju lite suspekt.
Ni behöver inte vara oroliga Mr.lif OCH Akrobatilk står på Ottens Scen den 6.e oktober + Dj flip och Foreign Legion!! jus B there, detta får inte missas!!! -Ty
ENDANGERED SPECIES
Ima take all my hiphopbangin´heads and pack them into my dirty old car and drive the most boring 5 miles ever from LKPG to NKPG just to make my friends in Norrkoping Happy. Hope it works :) haha Ima be there. Peace
Hahahaha, That´s my booaay!! "Hip-hop ur the love of my life that´s true!" -Ty
ENDANGERED SPECIES
Haha, Hiphop hiphop! Is J-Lo still buggin you?
man får inte missa bringin it back!
She´s pregnent wit my child! if it´s a boy I´ll name him Marc-Anthony. And if it´s a girl she´ll name her. -Ty
ENDANGERED SPECIES
Det här är årets bokning!! Props till eldsjälen, Ty-chee!
Get it up! En vecka kvar.
Hahaha, allright, sound good to me. But is she still callin you? See you on the 6th man! Ill bring my crew ;) hehe Slår dig en pling Ty, need to ask you a favor! peace
adress till klubben så man hittar?
Aa huset me en minigolfbana framför...går inte missa
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
Minigolfbanan är demolerad.
vad är det du sitter o skriver? Nu är mitt hjärta krossat och du är en ond elak människa som nu gjorde mig till en lögnare. Men iaf... Huset me en demolerad minigolfbana framför...går inte missa!! ;)
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
Haha! You can't handle the truth!
det råkar inte vara någon som åker nerifrån malmö till norrköping av diverse anledning? SJ är inte riktigt "ekonomiskt sammarbetsvilliga"...
Ifall ingen visste det än...I´m wit J(-Lo). -Chizzle
ENDANGERED SPECIES
Grattis Emelie Slamp för V.I.P contest blijetterna!! C U There. -chizzle
ENDANGERED SPECIES
Fan vadå, så de ligger precis vid tågstationen? det är ju skit nice för dom som kommer dit med tåg.. smidigt ju! finns det nått stations hus osm e öppet nattetid så man kan sova varmt typ på nån bänk lr nått?
och btw, serveras de bärs där inne?
aaaah damn detta kommer bli feting konserten, såg dem uppe i sthlm för ett par år sen på nån klubb, stå inte för nära scen bara Akrobatik blir sugen på ett Battle så fort han tänder till haha peace
ches Det är en nattklubb så öl finns. Letade upp öppettider för väntsalen (enligt denna
info ) och den verkar stänga kl. 20:00 på lördagar. I närheten ligger Max som stänger 04:00, annars ser det tjockt ut för varma utrymmen, om du inte hookar på någon full jävel hem.
pragmatic X22 schysst att du kolla upp, ja nått går alltid och ordna.. man kan ju hänga på max till 4 sen första tåget hem lär ju gå runt 6 på morron eller nått.. är från eskilstuna så vettefan hur man ska göra
See you there boys n´girls :) hehe
Lär ska bli fett. nån som vet när dom börjar köra, så man vet när man ska åka dit?
Förbandet går på klockan 23:00 Får inte missas!! sen går Mr.lif och Akrobatik på kl 23.30. C U there!! Fullt hus!!!! -chizzle
ENDANGERED SPECIES
Tiderna som gäller: Dj Flip Och Mark stretch går på 23:00 Mr.Lif & Akrobatik går upp klockan 23:45!
ENDANGERED SPECIES
var finns den billigaste bärsen i norrköping?
Din hojtlåda är tom.
Faktiskt så finns dom på samma ställe som konserten/Klubben är på alltså Otten. -chizzle
ENDANGERED SPECIES
är det stället som är rätt nära komvux?
Din hojtlåda är tom.
Rapport från torsdagens konsert: Mark Stretch är stor som ett hus och representerar därefter, bra show med grymma låter och humor. perceptionists är tajta som fan med grym rutin och gediget register låtar och kan inte klagas på. Bra stämmning med bra publik. schysst intim lokal. Lite stiff stämning till en början men när dj flip och stretch körde igång kom folk loss. P.S. Konserterna börjar på utsatt tid ( inte de vanliga entimmes förseningarna som man är van vid i rapsammanhang ) så börja förfesten en timma tidigare för att ha fått i sig några kalla så ni hinner ner till elva. <<<<<<<<bless>>>>>>>>>>>>
Bara feta låtar!!
kanske inte ska uttala mig om showens kvalite, har ju knappt sett någon rap-artist uppträda, men det var SJUKT roligt att se dem båda och det var några väl spenderade kronor. Extra plus för att Lif körde Because They Made It som avslutning, synd att inte Ak körde Remind My Soul trot publiken vädjan ;)
Akrobatik lovade mig att spela Remind My Soul, men han sa efter showen att han aldrig fick tillfälle till det :(. Men jag diggade allt! Var riktigt kul av det jag minns! :D
Tack för en bra kväll!
www.soundcloud.com/hybrismusik