I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-06-26 13:09

melbourne!

vad hander i melbourne?
lite tips och sadar..kanske nagra svenska events..
ja jag bor har sa folk som ar i melbourne eller vet vad som hander
dar. kan ju hojta till! :)

Macaulay Culkin gots the hung ups for crack

2007-07-06 17:29
Tips kolla med Nurcha Record... www.nurcharecords.com/forum dom har ett månads Jam i melbourne tror jag.. annars så har du all info du behöver på www.ozhiphop.com/forum och klicka på Events...

Lycka till och hoppas du lär älska hiphop scenen där nere lika mycket som jag...

// Nurcha Fam in tha house!!

2007-07-12 17:59
Hip hop? Kolla med www.obeserecords.com
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-15 11:16
tack for tipsen, ska halla mig updaterad..

2007-07-19 17:51
ahh precis.. kolla med Pegz och pojkarna dom är ju från Mel! :) riktigt trevliga killar som vet hur man langar feta gig! Peace

2007-07-22 16:12

hej känner mig inte värst visare efter dom där sidorna om jag ska vara ärlig,

kanske någon som bara kan rekommendera pubar och klubbar som man bör checka?

gärna tips i st kilda eftersom jag flyttar dit i november, nu bor jag ute i surburbia, bröl.

2007-07-22 16:14
rino P21
bor du i sydney?var där för ett tag sen...
love it!, kings cross är coola hoods.

2007-07-26 16:53
Men strunt i sidorna, gå dit och säg 'tja'...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-27 08:21
gå vart exakt?

2007-07-27 13:34
Kolla Victoria delen under "Upcoming Oz Hip Hop Shows & Events" i forumet på ozhiphop.com alla jams och schyssta klubbar och sånt dyker upp där....( typ som whoas klubb och konsert forum..) 
"I ain't relating If I don't like it, I don't like it, that don't mean that I'm hating" - Common