I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sköna klubbar i Berlin

Klubb & Konserter - Övrigt & Utland

2007-02-13 15:06

Sköna klubbar i Berlin

Ja som rubriken lyder, några tips?

2007-02-14 12:49
Jag undrar precis samma sak, ska dit nu på sportlovet och vill ha lite heta tips!
visst

2007-02-14 19:37
Ni måste dra till Bergahin & Panorama, det är hur kul som helst och anses väl vara en av europas bästa klubbar. Kul udda människor och bra musik, ligger i en stor fabrikslokal i ett industiområde. Hörde att dörrvakterna skulle vara riktigt jävliga men det var inga problem tyckte jag iaf.
abbeli-babbeli-subbeli-dubbeli-duu

2007-02-14 19:44
abbeli-babbeli-subbeli-dubbeli-duu

2007-03-04 22:10
Nu har jag gjort sta och de klubbar som har varit mest värda är: Cookies som obs endast är på tisdagar och torsdagar, Weekend, Watergate, Reaggebote & Bergahin & Panorama.

Bara att röjja på!
visst

2007-03-14 00:12
cool ska nog dit 24:e
http://www.myspace.com/mcblindfold

2008-05-17 20:58
mer?

Hangaround

2008-05-21 01:23
Ingen som har några förslag på reggae klubbar eller. tänkte dra dit över midsommar, e inte så mycket för o fira sånt,

2008-06-03 13:27
hör med folk som ska till Splash kanske? Jag ska va i Berlin en dag innan å 2 dar efter så vore nice med lite clubbin'!
2048 || Militia Sound Crew

2008-06-05 03:42
när jag var i berlin förra sommaren så tipsades jag om en bra reggae klubb som ska ligga nära östra bahnhof (järnvägsstation), alltså inte så långt ifrån centrum (zoologiska), var dock aldrig där själv men alla afrikaner tipsa om det

men jag vill oxå ha mer tips tack, helst hip hop och reggae av de olika slag?!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2008-06-05 16:50
En ställe som absolut inte får missas är Sage! Kanske fetaste klubben jag någonsin varit på. Kan nog iofs vara bra att kolla upp vad dom kör för musik för kvällen i förväg. Tänker definitivt göra ett besök på väg till Splash!

När jag var där hade dom ett enormt golv där dom körde lite mainstream hiphop och rnb. Fortsatte man lite längre in i lokalen fanns ett till (relativt stort) rum där dom körde grymt bra hiphop och lite reggae. Gick man en trappa ner kom man till en källare där dom enbart körde skön reggae. Det var som himmelriket!