I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-12-26 18:04

Klubbscenen Borås

Jag är tvungen att bo där nu under våren. Så hur är det med den. Allt jag vet om Borås är Fronda och Net-On-Net.

vart hänger man?

Walk an live, talk and bum a claat ded´

2006-12-26 23:08
Nu har jag inte bott där på typ två år men Swing har väl typ alltid funkat och Klubb Pank på X & Y ska tydligen va nice.
Annars är det inte så jävla mycket att hurra för. Våren och Sommaren brukar dock vara nice med Torsdagskvällarna och tonårsfylla!

Fronda är för övrigt från västerås.
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn
| www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se

2006-12-29 20:16
Det blir inte bättre altså?

är det ingen från borås på whoa eller. jag börjar ångra mig

2006-12-30 00:04
dom har nåt ställe som haft en del reggaeartister med. man jag kan inte komma ihåg vad det heter

2007-01-04 15:11
Är det shanty town eller?

Jag hängde ett tag med han som hade den klubben nu har han bytt nummer.

2007-01-05 19:58
inte för att göra dig besviken men borås är ingen höjdare när det gäller uteliv asså!

du har väl en handfull ställen att välja på, men det brukar krympa när du väl kommer till kritan.

själv blir det mest swing, okej brudar och ganska skönt ställe, blir i och för sig svårt trött på det.

annars som ovan nämnt är Klubb Pank jävligt värt på torsdagar, allt i baren 25 kr. så där kan man alltid räkna med en fylla.

stället du tänkte på är trägår'n, och det är ganska sällan dom kör reggae där så....

men vad har du att jämföra med? och varför måste du bo här?
Jag vill bara sova... o spela fotboll,

2007-01-15 18:49
INget nytt på g i borås eller. Nu har jag fan flyttat hit och jag har inte sett en enda poster om klubb här..

2007-01-24 20:26
Du har redan fått napp! Gabbuws ska ju till Rockborgen..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-26 20:23
Fuck that.jag sa upp lägenheten idag. Borås funkar inte.
Tio dagar räckte