2/12 - Anthony B @ Otten, Norrköping
2 Dec 2006:ANTHONY B + Live band Restaurang Otten, NPKG Antar att det kommer mer info om ålder & inträde så småningom.. Ser ut att bli en tripp till Norrköping alltså, om han inte tar sig till hit till Sthlm! Grymt initiativ!>>> FLYER <<<
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
najs, såg Anthony B på URF-05 ..skulle vara väldigt kul att se han igen eftersom är en riktigt bra live-artist.... nån som vet vad en tågresa kostar från sthlm till norrköping?
// be the change you wanna see in the world
Esshå, har inte kollat, men ett par hundralappar kanske? du är ju ung. buss går ju också.
synd att det är i en tråkig stad som Norrköping... suris akta dig crill-oh ;)
va ska han gör DÄR!? haha norrköping aja kanske tar mig dit!
Red Motion Music
uhh.. hoppas på fler sverigespelningar =/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
shems F21 sug min.... Norrköping får lajf
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Så måste Vi åka till Norrköping om Vi vill se och lyssna på Anthony B. det är nog en smäll som är värd att ta tror Jag.
7 words of Love: "JAH IS LOVE, LET US ALL LOVE" HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI
norrköping regerar, ska man flytta kanske ? feet spelning på gång i decembermörkret. /bbbns
---------------- sheit ----------------------
NORRKÖÖÖÖÖÖÖÖPING! The Spot The Spot!
Detta kommer bli fett.
DIF!
Men han ska väl köra på fler ställen än Otten eller, andra städer tänkte jag då på?
DIF!
det verkar inte finnas ngt bokat, men TÄNK om Studio One skulle boka in karln till Fasching...
Fan det är ju 20 på lördagar, nån som vet om det kommer finns någon lista eller liknande som man kan komma in på?
DIF!
bob P18 väx upp dickhead
hehe norrköping av alla ställen men propps till dom som fixat, jag kommer va där:>:>:>:>
saaaru..
Vad är det för ålder?? är det 20 för tjejer också?
Har tyvärr hört att det är inställt. Väntar på bekräftelse från arrangörerna.
helvete!
Red Motion Music
hmm jag fick mail igår, lunchtid, om att ingenting var helt klart än. så vi får väl se..
Big Upz Norrköping! Om jag hade vänner skulle jag åka, hotell är för dyrt och bil är för farligt. PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
Anthony B bokningen föll igenom tyvär av olika skäl. Kobra Kai sound jobbar för fullt med andra bokningar och bli inte förvånade om artister av samma kaliber dyker upp i framtiden. Kobra Kai sound är värdar för en ny klubb i Norrköping med fokus på reggae och hiphop. Håll ett öga på Myspace.com/Kobrakai_sound. Där lägger vi ut bokningar som är klara. Alla är väldigt välkomna. Kontakta oss gärna för info om resor och boende. Det går att lösa väldigt billigt så var inte skraja för att spendera en helg i Norrpan! Bless/ Kobra Kai Sound.
Once a BEEFnoodle always a BEEFnoodle
snackade med en av delägarna av otten idag och han sa att det skulle bli av.
Blire en tripp då! .. han släpper juh nytt album oxå.
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
whipper, men det är ju kobra kai som har hand om den bokningen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nilsbuss och även swebus tror jag tar bussar till norrköping från sthlm. Kostar inte alls mycket med tåg heller för den delen.
santa F21 så kanske det är, jag vet inte. I vilket fall sa han att denna Anthony B skulle komma den 2e.
Är det 20 åldersgräns? Vart köper man biljetter?
Hasta La Victoria Siempre!
Stereotyp P0 Jepp, på lördagar är det tjugo!
Fan va luffigt de måste ju fan va 18 om de är konsert
Hasta La Victoria Siempre!
Håller med, ,em nu verkar det ju inte bli nåt då till och med har tagit bort Anthony B i från flyern.
DIF!
bob precis, jag såg också flyern.
Såatteh.. Hur blir det nu då?
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
Håll ut! mer info kommer i veckan, Anthony B gör tre spelningar i Sverige 29nov-1dec
URF Riktigt gött. Posta här så fort ni vet spelort mm!
Som sagt igen!!!!! Som medlem i KobraKai sound som ordnar denna klubb kan jag försäkra er om att spelningen med Anthony B i Norrköping den andra december INTE blir av! Dessvärre föll bokningen igenom av olika skäl. Så vad ni hör ryktes mässigt stämmer inte. Vi jobbar på andra artister som vi medelar så fort vi har bokningar klara på www.myspace.com/kobrakai_sound Anthony B ska spela i Sverige dock. Se: URF här på whoa efter info. Mvh. Kobran Tack för allt visat intresse! 11/11 kommer TRINITY sOUNDSISTEM till Kobrans klubb på otten... Missa ej!!
Försöker hooka ett gäng som kommer från LKPG och njuter av eran skapelse på lördag. Fett. Måste ju bara till lantstället i helgen och kratta löv och göra fint inför vintern. Det gör man ju iofs inte på natten... vises / bbbns
---------------- sheit ----------------------
De är jävligt uppskattat!! Se mer info om lördag i ny tråd! K.