Norrköping | 26/10 - Promoe & Helt Off
www.rebublik.tk Är det åldersgräns på det här stället, någon som vet?
En snabb titt i deras forum ger svaret att det verkar ligga på minst 18år.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
varför ska promoe komma för, han var ju för fan här igår typ. Han kan stanna hemma och raka sig istället. Vore softare om det bara vore Helt off med timbuk och chords.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
whipper: gå hem efter helt off då!
"It's impossible to achieve the aim without suffering"
THE_PLAGUE P0 hmm får se, annars stormar jag scenen med rakhyvel.
Vadå det är ju jävligt soft att Promoe är med.. Det är inte alltid 3 av sveriges största hip hop artister turnerar ihop.. Och speciellt brukar man inte se sånnt i Norrköping..
www.soundcloud.com/hybrismusik
eller bitch också, 26/10....... Frågan är om jag är hemma när skiten är.
ok, men meddela oss när du vet då.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Soft, då har man hunnit fylla 18 haha...
santa F21 mm, lovar.
Det är inte lätt att vara oskuld, eller hur whipper?
diffused P23 nae fö fan vad svårt det är,är det lätt för dig?
jag vet inget om det där, är inte oskuld.
diffused P23 okej softos
diffused P23 det är ass-fist-fucking vi snackar om va?, eller?, är jag helt ute och cyklar?
Rätt, det är 18 år på torsdagar och 20 år på lördagar. Så, nu har du fått svar. Ses där!
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
Fy fan vad underbart att det inte är på Otten, det hade verkligen förstört allt ting.
DIF!
whipper P19 haha tog det en hel dag för dig att komma på det där? hahahaha Näe jag menar sån där normal älskog med en man och en kvinna. Sånt du läste om på sexualkunskapen och rodnade så mycket när läraren frågade dig om du visste att din mamma och pappa hade skapat dig på det sättet och inte med storken...
men jaja, vi droppar det nu. Kan inte sitta här och chatta tyvärr, måste ta det lugnt med mina varningar/tillsägelser. Om du vill fortsätta battlea såhär tar vi det i gästbok/pm. Timbuk softar.
Så det är alltså Promoe, hela Helt off samt Timbuk som kommer? Är det så, så blir ju detta årets konsert :D. Men Klubb republik ligger nere i industrilandskapet va?
DIF!
timbuktu är väl en del av helt off?
Det är på Kårhuset Trappan för er som undrar.
santa F21: nej det är han inte.
DIF!
helt off är mons och chords. Men timbuk är typ som daddy boastin var för latin kings. om jag fattat det rätt.
Om man går längs knäppingsborgsgatan upp i mot skvallertorget så ligger det in till vänster va?
DIF!
Timbuktu är väl visst med i helt off? tomtar.
bob P18 precis bakom VB (världens bar). Jag var där och igår och såg något popband. gratis inträde om man inte vill se bandet!
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
jasså, där ser man. trodde han var med eftersom det är han och chords på framsidan av skivan mm.
han måste vara största groupien i stan.
Nej men han är en ständigt återkommande gäst, noterat att han inte är med på majoriteten av låtarna.
DIF!
var bara förvånad.
äh kom över så super vi lite.
men det kommer alltså att kosta 70:- vid dörren, då jag läste att det skulle kosta 260:- på Platens?
DIF!
Det står att det kostar 220:- på ticnet.
okej, och biljettsläpp?
DIF!
Du kan ju boka från ticnet nu.
Shiit det var ju på en torsdag. Men det måste ju ses i vilket fall men det hade varit roligare med en fredag.
DIF!
220:- !?
40 spänn billigare än i Linköping ;)
DIF!
men ändå skitdyrt för o se dom där. hade förväntat mig 80 som max.
mmm speciellt när det är republik som håller i det. trodde de brukade ha ett standardpris.
är väl inte onödigt?
shynee Haha, varför är det onödigt?
se skiten i linköping istället. med master T . buktu
Benne: Eh vad? Timbuk är lika mycket med på båda ställena. Alla: Ang priset är det väl så mycket de måste ta för att inte gå back. Det hela handlar om vad artisterna man bokar tar för gage.
promoe softar ju i morgonpasset i p3 imorgon.
ja plague de e sant... antar att vi ska va buttra på dom istället för republik som försöker hålla skiten nere.
republik finns det inget sätt man kan planka på?, vore soft. Tack på förhand.
whipper: planka?!? jo, du tar och sågar ner ett stort träd och sågoar det i typ skivor och tar en, då har du en planka. Snåljävel!!!