I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kenta, Fröken B & Xeilon&Niprone mfl NKPG 3 juni

Klubb & Konserter - Övrigt & Utland

2005-06-04 18:57
jag såg bara halva fröken b's show men den va grann asså.
men ja har svårt för dom där... UMM... dom ä inge bra, speciellt inte snubben i vit t-shirt som försökte va lil jon asså... WACKNESS!

Langa bilder!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-04 19:00
jag tyckte Umm var helt okej :) hehe .. Gänget va också ball .. diggade speciellt den där låten "det ordnar sig", haha .. så grymt chill låt alltså :P
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen"
- Organism 12

2005-06-04 19:38
www.soundclick.com här finns UMM's nya CD för nedladdning!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-04 20:33
Det var ju lokalbanden som drog folk alla drog ju innan Kenta.. HAde i alla fall roligt och big up till akut o dom som fixa jamet.. Vakten var den ända som var dryg... Upp
www.soundcloud.com/hybrismusik

2005-06-04 20:45
diffused är språkrör i umm. men det betyder inte att ni inte får spöa honom. get it?

2005-06-05 00:20
grabbarna i Umm var feta! Första gången jag hörde jocke rappa faktiskt :P MC obscure?

2005-06-05 03:47
hahahahahhahahahahaha, jag har studentmössa och JA, jag misslyckades med att ragga upp en brud i blått linne! ;P men vafan .. jag och mina boys röjde till ALLA BAND SOM STÄLLDE UPP i alla fall! det var föööööör många pussies som inte röjde som jag gjorde i alla fall! hahaha ;D

och nej, jag är too hot for TV, så jag var inte den lilla korta och tjocka snubben i studentmössa, jag var den coola snubben UTAN kavaj som rockade loss med en öl i handen! that's fo shoe! ;D

nu e jag full så jag ska strax lägga mig!

men fixa länkar o shiet så jag kan kolla bilder o grejer från gårdagens uppträdanden!

fred på jorden o kärlek till folket!
- Organism 12

2005-06-05 12:45
Zatreus
bara kärlek på svea va?
korv-elin hade inte pengar till korv den kvällen och då är det inte värt att gå + att ingen ville gå med mig.

2005-06-05 13:01
dessutom ska jag till hultsfred och äta korv där. måste spara lite pengar! och krafter.

2005-06-05 17:48
ville bara säga tack för en trevlig kväll. det var riktigt nice. tråkigt att jag var tvungen att dra så tidigt bara.. hade velat se resten, yes :)

och nu i efterhand är ju faktiskt inte frågan om min musik föll en eller annan i smaken, utan nu är ju faktiskt frågan om jag verkligen var så snygg.. inte sant, Zatreus? ;)

fridens!

2005-06-05 20:37
Snubben som fes stog bredvid mig under Xeilon & Niprones spelning! han va rutten i buken, nu ser vi baksidan av rökförbudet eh...

Jag vill tacka Zatreus och VerbaliZe med vänner som stog och brölade "SK8MAN" under våran spelning! Det va kul o se filmen sen hehe..
Min blogg pallade inte med alla saftiga detaljer tyvärr... Men nån gång kommer det saftiga detaljer....

alla grupperna va grymma! Synd att gänget fick så dålig respons, de är värda mer!
Vad gäller Fröken B så har hon både the looks och the flow eller va man säger!

2005-06-06 01:33
Fröken B: Jag tänkte ta micne och skriva "snyggaste bruden i svensk hiphop!" men jag vågade inte :( hehe :D

vart är bilderna? :D
- Organism 12

2005-06-07 02:41
Najs att dom som var där verkade ha det trevligt.. de va ju det som va meningen liksom =)

Till dom som inte vet är vi 2 st som arrangerar .. jag (Jimmy) o sen (Zigge).
Jag syns inte lika mkt så det är nog förklaringen.
Zigge är den som fixar mest med artisterna , medans jag gör afficherna och har bil till o hämta Ljud anläggningen , håller på med en hemsida till våran grupp Akut 6:40 där det kommer att finnas Underground hiphop prylar med o så. Men vi gör allt tillsammans i stort sätt.

Nu är Hiphop Kvällarna på Svea över.. dels på grund av att det börjar kännas segt att göra allt gratis nu efter 6 st jams + nåra till innan afficherna började komma o så är Gabbe han som äger Svea lite svår o ha med o göra ibland.
Vi Akut 6:40 måste få tid till att göra våran demo oxå.

Men Underground Hiphop slutar inte här utan vi tar en paus nu o sen börjar vi förmodligen i slutet av augusti på kammaren.
Hoppas Jammen på Svea har uppskattas o att ni vill ha mer till Aug.

Tack alla som har uppträtt o alla som har varit där o dom som hjälp oss.

MVH Akut

vi e inte nr 1 men det skiter vi i..

2005-06-08 13:23
kan ja få sjans på dig fröken b????????????????+

2005-06-08 16:52
var är bilderna??

2005-06-11 13:33
blire inga bilder?? come on..

2005-06-13 23:34
vi ska fixa me bilderna softa vi har grejer att göra men de kommer
vi e inte nr 1 men det skiter vi i..