I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

J-Zone, Louis Logic & Vakill @ Scratch, Gbg, tisd 5/10

Klubb & Konserter - Övrigt & Utland

2004-10-04 00:12

J-Zone, Louis Logic & Vakill @ Scratch, Gbg, tisd 5/10

Yo, efter en helt sjukt bra lördag med People under the Stairs, Nadasdi, Mista Soon & Prosperous, ett fullproppat Pustervik och en grymt skön stämning tänkte vi bara informera er om vad man inte får missa i veckan. Vi får heller inte missa att ge props till alla som var där och bidrog till en av de bästa Scratchkvällarna ever – Big up!

Hur som helst, nu på tisdag den 5 oktober så gästas Scratch av "The Sleazy Listening Tour" som består av inga mindre än: J-Zone, Louis Logic, Vakill & DJ Equal (US) . En klockren spelning som kommer bli hur bra som helst. Kolla in på deras egna sidor för mer info, ljudfiler mm.

www.zonesite.net

www.louislogic.com

www.molemen.com

www.djequal.com

Varmt välkomna
/AyesOne & Löv1

- - -

S C R A T C H
Tisdag 5 oktober | 21.00-02.00
Pustervik, Järntorget |100:-
www.scratchgbg.com

www.scratchgbg.com
Admin

2004-10-04 07:18
Helt mäktigt! Hoppas det blir knökat trots att är på en tisdag. Har svårt att tänka mig att det skulle dyka upp lite folk på en sådan här event dock. Ses på plats!

2004-10-04 07:57
jaaaaaaa!!! så dom kommer ändå? hörde mkt om att de inte skulle bli nått!
www.myspace.com/spydaprod
largemoney ent.

2004-10-04 11:46
sparka mig i skallen, jävla skit... får ta bonnpermis för att hinna lyckas se på detta...

när går j-zone på?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-10-04 11:50
ingen som bilar ner från skövde för att se på detta??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-10-04 11:52
I'll be there like always with my camera :D
missa inte IMON!!!

2004-10-04 13:17
fan, jag kommer definitivt, J-zone får jag inte missa. Nice as hell

2004-10-04 13:20
JAAA!!! trodde inte det skulle bli av efteratt det aldrig kom upp nån info. men god damn jag komemr vara där så det skriker om det!!
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2004-10-04 15:34
Gött Mos !

2004-10-04 15:57
Meh. Få reda på det dan innan är kärvt för smålänningar som precis var i götet på fredan innan...

Fan vad jag vill till Göteborg nu.
Check yourself and I'm out.

2004-10-04 16:15
sjukt fett..
kom hem från köpenhamn idag, hyffsat missnöjd över att missa gänget som lirar där på onsdag men vad möts man av?
ett Scratch som aldrig sviker och självklart plockat gubbarna hit me. guld!
www.Bassline-Express.com

2004-10-04 17:01
jag kan döda för en retur-resa till skövde efter detta.. hjälp mig nån vänlig själ.

2004-10-04 20:07
det allra bästa är att jag inte kommer hem förrän halv sju den efter typ.. och ska jobba vid tolv dan efter.. men efter att varit nykter i lördan finns det fan inget krut att spara på.. jävlars vad detta ska bli nice!!

och BIG UP till i lördags också..
scratch trashar sveriges klubbscen rätt brutalt den här hösten...
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn
| www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se

2004-10-05 01:25
Menfan, en tisdag? Omöjligt att jag kan gå, får sparken om jag kommer sent till jobbet fler gånger. Snyft, först missa PUTS, sen detta...

2004-10-06 06:03
nu stängde pustervik. alles war gut.
Admin

2004-10-06 10:06
Haha, J-Zone var nog det sjukaste jag varit med om. Synd att det var så lite folk men de som var där var glada och svängde på armarna iaf. Måste säga att Vakill var lite av en besvikelse men Logics två nya låtar var sjukt feta, ser verkligen fram emot den skivan. Big upp till Scratch som ändå tog in de här gubbarna på en tisdag.

2004-10-06 10:25
oj vad kul det var. J-Zone var precis så skön som man skulle kunna tänka sig. kommer in i fuskpäls, pannband med dollarsedlar instuckna i och världens största fakekedja med ett glittrigt dollartecken på.

Louis Logic var ju bra som vanligt och vakill gjorde även han bra ifrån sig även om jag knappt lyssnat på honom innan,
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Admin

2004-10-06 10:35
För er som alltid undrat hur J-Zone ser ut så har ni en bild här. Se och njut (Om ni undrar vad han gör så tror jag att han tar munspray).

w1.278.telia.com

2004-10-06 12:36
niiiice kväll som vanligt, endå om d va lite folk.
Logic fet som vanligt, J-Zone fick mig garva mkt & vakill va niiice faktis.

folk lägg upp bilder!
Admin

2004-10-06 12:54
Var det någon på spelningen som var från Guldheden? I så fall holla!

Zakal: Det kommer upp lite söta bilder på www.svenskunderjord.com i vilket fall. Håll sinnen intakt.

2004-10-06 13:24
ska se dom i köpenhamn, på cristiania ikväll ska bli fetrt galet.....
www.myspace.com/cromefingers

2004-10-06 14:42
gör det.. du komemr inte ångra det.. faaaan vilken grym spelning... fan va mys det var.. är fan glad att det inte var mer folk.. avslappnat.. grymmaste stämningen nånsin.. inte så jävla svettigt som på puts.. och bara så jäävla chill..
sen tre feta spelningar utöver det.. louis måste känna sig hemma i götet nu alltså.. jävla trevliga killar också..
j-zone uppfyllde ju alla förväntningar också..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn
| www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se

2004-10-06 22:27
Åh nej! Jag visste att det var något jag hade glömt! DAmn! Reclaima J Zone!

2004-10-07 22:36
Det finns bilder från deras spelning på Svenskunderjord.com för dom som är intresserade.

www.svenskunderjord.com

2004-10-07 22:37
Fan, mfs hade redan postat...sorry

2004-10-08 13:29
Jag är redo för att sticka kniven i mig själv för att jag missade J-zone. Kan ni fatta att jag GLÖMDE av spelningen, fy fan va arg jag blev när jag kom på att det var för sent att dra in, funderar fan på att dra upp till stockholm för se fanskapet